| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju računalniškega nasprotnika v računalniški igri pikada : magistrsko delo
Nina Tovornik, 2022, magistrsko delo

Opis: Računalniške igre so dandanes nepogrešljivi del sodobnega življenja. Neprestano se spreminjajo in nadgrajujejo ter posledično postajajo čedalje kompleksnejše v razvoju. Zaradi slednjega se lahko pri njihovem razvoju poslužujemo evolucijskih algoritmov, ki temeljijo na Darwinovi teoriji o naravni selekciji. V nalogi smo opisali teorijo evolucijskih algoritmov, predstavili njihovo delitev in podrobneje razložili genetske algoritme in tehnike optimizacije. S pomočjo evolucijskih algoritmov smo v nalogi razvili računalniškega nasprotnika računalniške igre pikada. Temu smo dodali težavnostne stopnje in testirali njihovo uspešnost. Rezultate smo podrobneje proučili in jih v nalogi predstavili.
Ključne besede: evolucijski algoritmi, genetski algoritmi, inteligenca rojev, računalniška igra pikada, igralni pogon Unity
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 348; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko delo
Niko Mesarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo.
Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 858; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Nina Tovornik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 1205; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

4.
RESNE NAMIZNE IGRE V OKOLJU UNITY
Žan Slana, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili popularne igre igranja vlog in s pomočjo orodja Unity implementirali pripomoček za igranje teh iger. V izdelavi pripomočka smo se osredotočili na igro Pathfinder. Za to smo se odločili, ker so pravila za igro prosto dostopna kot tudi zaradi njene popularnosti. Naša aplikacija omogoča izgradnjo 3D zemljevida kot tudi vnos in pregled pomembnih podatkov o igri.
Ključne besede: Unity, igralni pogon, igre igranja vlog, namizne igre
Objavljeno v DKUM: 29.10.2015; Ogledov: 1866; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1006,75 KB)

5.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Ključne besede: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Objavljeno v DKUM: 10.12.2014; Ogledov: 1698; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

6.
UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRE
Tomaž Kočevar, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre.
Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon, Unity
Objavljeno v DKUM: 18.11.2013; Ogledov: 3115; Prenosov: 283
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.99 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici