1. |
2. Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko deloNiko Mesarič, 2021, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo. Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 447; Prenosov: 41
Celotno besedilo (1,50 MB) |
3. Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko deloNina Tovornik, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti. Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 839; Prenosov: 126
Celotno besedilo (2,64 MB) |
4. Razvoj večplatformske igre z igralnim pogonom Cocos2d-xMatija Perhoč, 2017, diplomsko delo Opis: Zadnje čase postajajo videoigre del vedno večjega števila različnih orodij in platform. Razvoj videoiger ni enostaven in je časovno zahteven. Zato bomo v diplomskem delu preučili igralni pogon Cocos2d-x, s katerim je razvoj igre po eni strani olajšan, po drugi strani pa obenem omogoča tudi razvoj igre za več platform hkrati. Slednje pomeni zmanjšanje stroškov in skrajšan čas razvoja. Predstavili bomo njegove osnovne funkcije in to znanje uporabili pri razvoju igre za mobilne in PC-platforme. Opisali bomo postavitev razvojnega okolja in njegovo uporabo. Preučili bomo delovanje igralnega pogona in opisali potek razvoja igre. Ključne besede: igralni pogon, razvoj igre, orodje Coosc2d-x Objavljeno v DKUM: 26.10.2017; Ogledov: 1150; Prenosov: 63
Celotno besedilo (2,78 MB) |
5. RESNE NAMIZNE IGRE V OKOLJU UNITYŽan Slana, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo preučili popularne igre igranja vlog in s pomočjo orodja Unity implementirali pripomoček za igranje teh iger. V izdelavi pripomočka smo se osredotočili na igro Pathfinder. Za to smo se odločili, ker so pravila za igro prosto dostopna kot tudi zaradi njene popularnosti. Naša aplikacija omogoča izgradnjo 3D zemljevida kot tudi vnos in pregled pomembnih podatkov o igri. Ključne besede: Unity, igralni pogon, igre igranja vlog, namizne igre Objavljeno v DKUM: 29.10.2015; Ogledov: 1585; Prenosov: 127
Celotno besedilo (1006,75 KB) |
6. UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDUDavid Čeh, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo. Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon Objavljeno v DKUM: 16.09.2015; Ogledov: 1015; Prenosov: 88
Celotno besedilo (2,36 MB) |
7. IZDELAVA IGRALNEGA POGONA IN UREJEVALNIKA ZA IZDELAVO 2D IGERBojan Kerec, 2014, magistrsko delo Opis: V tem magistrskem delu predstavimo postopek izdelave igralnega pogona. Nalogo začnemo z opsiom razvoja igralnih pogonov skozi čas in pregledom obstoječih rešitev. Nato podamo prednosti in slabosti izdelave lastnega igralnega pogona in ovrednotimo smotrnost izbire že obstoječega igralnega pogona. Nadaljujemo s predstavitvijo igralnega pogona, ki smo ga razvili. Predstavimo arhitekture in organizacije sistemov igralnega pogona, podamo kratek pregled implementacije najpomembnejših sistemov in opišemo izdelavo urejevalnika nivojev. Zmogljivost razvitega igralnega pogona prikažemo z izdelavo preproste 2D igre. Ključne besede: igralni pogon, urejevalnik, računalniška igra Objavljeno v DKUM: 06.03.2015; Ogledov: 1300; Prenosov: 135
Celotno besedilo (2,05 MB) |
8. RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOVAleksa Marković, 2014, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona. Ključne besede: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity Objavljeno v DKUM: 10.12.2014; Ogledov: 1471; Prenosov: 131
Celotno besedilo (2,55 MB) |
9. Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngineŽiga Jelen, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre s pomočjo knjižnice AndEngine. Knjižnice vsebujejo različne funkcionalnosti, ki jih prikličemo oz. uporabimo pri samem razvoju. Ni nam treba vedeti, kako točno funkcionalnost deluje, ampak moramo vedeti samo, kako funkcionalnost priklicati oz. uporabiti. Zato je uporaba knjižnic za razvijalce priporočljiva, saj s tem dosežemo večjo stabilnost in zanesljivost igre, prav tako pa nam olajšajo delo.
Preučili bomo knjižnico AndEngine, v kateri bomo spoznali življenjski cikel, ustvarjanje različnih aktivnosti, delo z entitetami, modifikatorje, kamere in dodatne razširitve za samo knjižnico. Predstavili in analizirali bomo konkurenčne knjižnice in naredili preprost prototip igre, ki bo namenjena otrokom za učenje ločevanja odpadkov. Ključne besede: Android, AndEngine, igralni pogon, knjižnica, igra Objavljeno v DKUM: 30.10.2014; Ogledov: 1777; Prenosov: 99
Celotno besedilo (2,54 MB) |
10. UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRETomaž Kočevar, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre. Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon, Unity Objavljeno v DKUM: 18.11.2013; Ogledov: 2666; Prenosov: 275
Celotno besedilo (2,44 MB) |