| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
STRESNI DEJAVNIKI NA DELOVNEM MESTU KRUPJEJA
Edo Muminovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Krupjeji, zaposleni v igralnicah Korona, Park, Perla in Mond družbe Skupina Hit doživljajo svoja delovna mesta ter iz njih izhajajoce delovne obremenitve kot zmerno do zelo stresne. Med zelo stresne faktorje sodijo delovna obremenjenost, delovni pogoji, sporazumevanje s sodelavci, nadrejenimi in gosti, vedenjski vzorci gostov, dodatna izobraževanja, mentalne sposobnosti, placa, delovni cas, kolicina prostega casa in psihofizicne težave. Med nestresogene dejavnike se uvršcajo obvladovanje in uporaba tujih jezikov, obvladovanje in realizacija pravil iger na sreco, zahteva po motoricnih sposobnostih ter zahteva po zunanji urejenosti in uglajenem vedenju. Vsled tega so na podrocju stresne preventive potrebne dokaj številne izboljšave in izpopolnitve, ki bi med zaposlenimi kratko- oz. dolgorocno odpravljale stres, s tem pa dvigovale veselje do dela ter delovno moralo in uspešnost.
Ključne besede: delovni stres, zunanji stresorji, notranji stresorji, mehanizem stresne reakcije, izgorevanje na delovnem mestu, antistresne sprostitvene tehnike, skupina Hit, igralnice Korona, Park, Perla, Mond, igralništvo, preprecevanje stresnih dejavnikov, anketni vprašalnik, vrednostne lestvice
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2401; Prenosov: 388
.pdf Celotno besedilo (581,77 KB)

5.
POSEBNOSTI PROCESA KNJIGOVODENJA NA PRIMERU IGRALNICE X
Nina Petrič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz šestih poglavij. V uvodu smo opredelili področje problema in opisali problem, postavili cilje, namen in osnovne trditve, navedli predpostavke in omejitve ter metode s katerimi smo kasneje raziskovali. Uvodnemu poglavju sledita dva teoretična ter dva praktična poglavja, zaključujemo pa s sklepnim poglavjem. Teoretični del diplomskega dela smo razdelili na dva dela. Predstavili smo knjigovodenje in opisali knjigovodski proces, ki poteka vse od nastanka poslovnega dogodka in se s knjigovodsko listino, kot dokazom nastanka poslovnega dogodka vpiše v poslovno knjigo, iz katere se kasneje sestavi računovodsko poročilo. V drugem delu pa smo opisali zakonski okvir, v sklopu katerega smo predstavili Zakon o igrah na srečo, iz katerega smo povzeli podatke, ki se navezujejo na proučevano temo in so se nam zdeli pomembni za bralca, ki se šele spoznava z igralništvom. Za igralnice velja enako kot za ostala podjetja, da morajo voditi poslovne knjige in izdelati letna poročila v skladu z določbami Slovenskih računovodskih standardov, pri tem pa morajo upoštevati Zakon o gospodarskih družbah. Tukaj ni posebnosti, ki bi veljale samo za igralnico, zaradi tega jih nismo posebej opisovali, saj smo predpostavili, da bralec pozna standarde in je seznanjen z Zakonom o gospodarskih družbah. Omenili smo še dva interna akta, in sicer Pravilnik o računovodstvu in Interna navodila za delo družbe Hit d.d. V praktičnem delu diplomskega dela smo proučili konkreten proces prodaje igralniških storitev v igralnici Casino Perla. Najprej smo predstavili posebnosti knjigovodenja v igralnici, knjigovodske listine, ki nastajajo pri procesu prodaje igralniških storitev ter opisali kako poteka blagajniško poslovanje.
Ključne besede: blagajna igralnih avtomatov, blagajna igralnih miz, blagajniško poslovanje, diagram poteka, glavna blagajna, igralne mize, igralni avtomati, igralništvo, knjigovodenje, knjigovodske listine, proces knjigovodenja, Zakon o igrah na srečo.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 1966; Prenosov: 458
.pdf Celotno besedilo (492,36 KB)

6.
IGRALNIŠTVO IN MANAGEMENT V IGRALNIŠTVU NA PRIMERU HIT ŠENTILJ, D.D.
Maja Alja Križman, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Igralništvo kot dejavnost, ki se ukvarja z nudenjem zabave in sprostitve za ljudi v okviru njihovega prostega časa, se je razmahnilo tudi v Sloveniji. Eden večjih koncesionarjev na območju Slovenije je podjetje Hit d.d. s svojimi hčerinskimi podjetji. Z gradnjo igralnic in igralniško—zabaviščnih centrov se je že pred leti začel kazati njihov vpliv na lokalno in širšo družbeno skupnost. Večje igralnice v regiji namreč pomembno vplivajo na njen razvoj predvsem zaradi koncesijskih dajatev. Denar od koncesijskih dajatev občine uporabijo za razvoj turistične infrastrukture in prebivalcem prijaznejše okolje. Davek od posebnih iger na srečo, ki se steka v državni proračun, pa je namenjen razvoju in promociji turizma. Igralnica v regiji bi naj tako pomembno prispevala k razvoju regije in k njeni turistični prepoznavnosti. V nalogi smo predstavili teoretične osnove igralniškega turizma, podali teoretična izhodišča za management in managerje v turističnih organizacijah in podali značilnosti destinacijskega managementa. Nato smo predstavili igralnico Mond v Šentilju ter vključevanje v okolje, v katerem posluje. Na koncu smo podali ugotovitve, ki se navezujejo na podjetje in okolje, v katerem posluje.
Ključne besede: Ključne besede: turizem, igralništvo, management v igralništvu, destinacijski management, Hit Šentilj, d.d.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1541; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (560,52 KB)

7.
PRAVNI VIDIKI SPLETNEGA IGRALNIŠTVA V EU IN V SLOVENIJI
Tanja Delič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo področje spletnih iger na srečo z vidika uporabnosti, saj je le-ta namenjena širšemu krogu bralcev. V njej je vse, kar potencialnega igralca lahko zanima, torej od samih iger, ki se ponujajo na spletu, plačilnih metod in tveganj, do pomembnih mejnikov v zakonodaji, ki vplivajo na njegovo igranje in institucij, na katere mora biti pozoren. Specifično področje spletnih iger na srečo predstavlja dandanes globalen izziv tako na političnem, ekonomskem in pravnem področju. Države se bojujejo z nelegalnimi igralnicami, ki so krivec za proračunski primanjkljaj, uporabniki spletnih iger iščejo zabavo, lahek in neobdavčen zaslužek, ponudniki pa iščejo primerno okolje za nemoteno izvajanje dejavnosti spletnega igralništva in posledično velike dobičke. V diskreciji posamezne države članice EU je, kako bo uredila področje spletnega igralništva. Pri tem mora upoštevati omejevalne ukrepe v skladu s PDEU ter spremljati sodno prakso Sodišča EU in skladno z njo oblikovati nacionalno zakonodajo. Mnoge države se odločajo tu za izrazito restriktiven pristop, za kar pa se bo tudi v diplomskem delu izkazalo, da morda ni niti praktično niti smotrno. Razmah interneta je domala spletnim igram na srečo porušil vse navidezne meje med državami. In jasno je, da se bo spletno igralništvo razvijalo, potrebna pa bo regulacija na globalnem nivoju. Kako pa se bo v praski izvedla, pa bo pokazal čas. Potreben pa bo verjetno konsenz tako med državami, kot med ponudniki in uporabniki.
Ključne besede: Ključne besede: spletno igralništvo, varnost in zasebnost, sodna praksa Sodišča EU, internet
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 1724; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (6,39 MB)

8.
VLOGA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA PRI RAZVOJU IGRALNICE CASINO KORONA
Emir Čatak, 2011, diplomsko delo

Opis: Uspešna podjetja so predvsem podjetja, ki hitro zaznajo in se hitro odzovejo na potrebe in spremembe trga. Pri tem je zelo pomembno, kako znajo izkoristiti svoje vire, glede na načrtovane cilje. V razmerah, ko je prisotna vse večja konkurenca, prihaja vedno bolj do povečane vloge ljudi, ki s svojim znanjem, usposobljenostjo in ustvarjalnostjo bistveno vplivajo na uspeh podjetja. Namen diplomske naloge je ugotoviti vlogo operativnega managementa pri razvoju igralnice Casino Korona oz. pri razvoju in uvajanju novega bonitetnega sistema. V prvem delu diplomskega dela je s pomočjo strokovne literature predstavljen teoretični vidik managementa in organizacije, operativnega managementa in managementa v igralništvu. V drugem delu je predstavljena igralnica Casino Korona in njen bonitetni sistem, ki je del razvoja podjetja. Zadnji del diplomske naloge predstavlja analiza rezultatov ankete, ki je bila izvedena med predstavniki operativnega managementa v podjetju Casino Korona. Na podlagi ankete sem prišel do rezultatov oz. zaključkov, kako povečati uspešnost operativnega managementa pri razvoju podjetja oz. pri uvajanju bonitetnega sistema.
Ključne besede: Management, Operativni management, Igralništvo, Bonitetni sistem, Storitev
Objavljeno: 13.02.2012; Ogledov: 1131; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

9.
RFID TEHNOLOGIJA IN NJENE KORISTI PRI UPORABI V IGRALNICAH
Petra Plecity, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena radiofrekvenčna identifikacijska tehnologija in njen razvoj skozi čas, in sicer od prvih zametkov do uporabe v sedanjosti pa tudi njen razvoj v prihodnosti. Predstavljene so njene komponente, eno poglavje pa je namenjeno tudi temi zasebnosti, ki je večna spremljevalka vsake nove implementacije te tehnologije. Glavna pozornost je usmerjena v radiofrekvenčno identifikacijsko tehnologijo v igralništvu. Predstavljene so smernice razvoja te tehnologije v igralništvu v tujini in v slovenskem prostoru. Dokazano je, da je implementacija radiofrekvenčne identifikacijske tehnologije smiselna in učinkovita za vse igralnice.
Ključne besede: RFID - radiofrekvenčna identifikacija, Igralnica, Igralništvo, Žeton, Čip
Objavljeno: 05.01.2012; Ogledov: 1205; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (4,17 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici