1. Rojstvo lutkovne predstave : diplomsko deloSergeja Caf, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo z naslovom Rojstvo lutkovne predstave zajema teoretični in empirični del – intervju. V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljeni zgodovina lutkarstva, zgodovina lutkovnega gledališča na Slovenskem, vrste lutk in rojstvo lutkovne predstave. Podrobneje je opisan razvoj Lutkovnega gledališča Maribor (prostorov, programa, zaposlenih). Namen praktičnega dela diplomskega dela je bil z intervjuji pridobiti informacije od zaposlenih v lutkovnem gledališču. Zaradi širšega vpogleda v delo v LGM je bil izveden intervju z zaposlenimi na različnih položajih. Namen je bil izvedeti, kako potekata organizacija dela in priprava na lutkovno predstavo, kako igralec doživlja delo, kako se pripravlja na vloge ... Diplomsko delo obravnava tudi delo tehnologa lutk, kako se loti dela, kaj je pomembno pri njegovem delu idr. Do končne predstave vodi dolga pot, ki je odvisna od vsakega posameznika v LGM, čeprav gledalec vidi le zaključek te poti. Ključne besede: Lutkovno gledališče Maribor, igralec, razvoj, lutkovna predstava, direktorica, tehnični oblikovalec. Objavljeno v DKUM: 07.05.2024; Ogledov: 186; Prenosov: 38 Celotno besedilo (2,77 MB) |
2. Vizualizacija konceptov teorije iger : magistrsko deloVladimir Miladinović, 2023, magistrsko delo Opis: V sodobnem svetu se teorija iger hitro razvija in pridobiva pomen, zaradi česar so kakovostna vizualizacijska orodja ključna za boljše razumevanje tega področja, tako za študente kot za druge navdušence. V tej nalogi predstavljamo interaktivno orodje, zasnovano z namenom pojasnjevanja temeljnih konceptov teorije iger, pri čemer smo posebno pozornost namenili normalni oziroma strateški obliki iger. Naše orodje omogoča vizualizacijo in identifikacijo ključnih elementov, kot so dominirane in dominantne strategije (tako v strogi kot šibki obliki), Nashevo ravnovesje (čisto in mešano) ter iterativno odstranjevanje strogo dominantnih strategij. Z razkritjem teh osnovnih konceptov nameravamo zagotoviti globlje in bolj intuitivno razumevanje teorije iger. Ključne besede: igra, ravnovesje, matrika, izplačilo, igralec. Objavljeno v DKUM: 24.10.2023; Ogledov: 283; Prenosov: 29 Celotno besedilo (1,63 MB) |
3. Študija projekta pridobivanja finančnih sredstev za športnika xMiha Majhenič, 2022, diplomsko delo Opis: Razvijanje športnikov in njihova pot do uspeha je bila že od nekdaj povezana s številnimi stroški. Veliko potencialnih športnikov lahko ostane praznih rok ali pa jim preboj med najboljše športnike sveta preprosto ne uspe zaradi prevelikih finančnih stroškov. Na drugi strani pa imamo podjetja, ki se za svoj način oglaševanja vedno pogosteje poslužujejo različnih oblik sponzoriranja dogodkov, umetnikov, športnikov in podobno. V diplomski nalogi smo se tako odločili napisati projekt pridobivanja finančnih sredstev za športnika X, ki tekmuje v golfu, ima velik potencial za uspeh in mu primanjkuje sredstev za pokrivanje stroškov sezone. Ugotovili smo, da se, kljub povečanju sponzoriranja športnikov, še zmeraj pozablja na mladince, ki sredstva za uspeh dejansko potrebujejo. V nalogi smo podrobneje preučili, kdo so lahko njegovi potencialni sponzorji in pripravili plan njegovega razvoja skozi faze projekta. Znotraj plana smo podrobneje predstavili igralca, opisali njegove prednosti in slabosti, predstavili njegove cilje, hkrati pa naredili tudi finančni plan vseh stroškov in prihodkov znotraj samega projekta, kjer se jasno vidi, kje je točka preloma in zakaj bi se podjetju izplačalo na to gledati kot investicijo. Ključne besede: golf, razvoj športnika, igralec X, sponzoriranje, točka preloma, projekt, projektni management. Objavljeno v DKUM: 10.11.2022; Ogledov: 611; Prenosov: 45 Celotno besedilo (1,10 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. ANALIZA TRANSFERJEV PROFESIONALNIH IGRALCEV HOKEJAAna Svete, 2015, magistrsko delo/naloga Opis: V magistrski nalogi smo pisali o mednarodnem transferju profesionalnih hokejskih igralcev. Uvodni del predstavlja predstavitev problema, opredelitev ciljev, predpostavk in omejitev ter uporabljene metode dela.
V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino slovenskega hokeja, prav tako pa smo opisali zgodovino svetovnega hokeja. Po pravilniku IIHF-a smo si pogledali pravila hokejske igre. Tudi pri hokeju obstaja trg s ponudbo in povpraševanjem. Na strani ponudbe smo omenili spletno stran Eliteprospect, na kateri najdemo predstavljene in opisane karakteristike profesionalnih hokejskih igralcev iz celega sveta. Na strani povpraševanja pa smo si pogledali katere lige obstajajo ter nekaj najmočnejših v svetu tudi podrobneje opisali. Ker pri mednarodnem transferju igra pomembno vlogo tudi komunikacija, smo v nadaljevanju namenili nekaj besed tudi temu. V naslednjem poglavju smo opisali mednarodni transfer igralca pri hokeju. Pogledali smo si direktive IIHF-a pri prestopu hokejskega igralca v tuji klub.
V raziskovalnem delu smo predstavili intervjuje, ki smo jih opravili z desetimi naključno izbranimi slovenskimi hokejisti, ki igrajo za tuji klub. Iz vsake močnejše lige na svetu smo si izbrali enega slovenskega hokejista in z njim opravili intervju. Zanimalo nas je, kdo je navezal prvi kontakt s klubom, kdo je najbolj zaslužen, da je prišlo do sklenitve pogodbe ter kdo jim je urejal celotno pogodbo. Prav tako smo igralce povprašali, kako imajo v klubu urejeno zdravstveno in pokojninsko zavarovanje, kdo krije stroške zdravstvenih storitev in kako je za njih poskrbljeno v primeru poškodbe. Zanimalo nas je tudi, kaj vse klub nudi igralcu in igralčevi družini. Dotaknili pa smo se tudi prekinitve pogodbe. Vprašali smo jih v katerem primeru lahko pride do prekinitve pogodbe in kaj v tem primeru igralec dobi. Za konec pa smo jim zastavili še vprašanje, zakaj so se pravzaprav odločili za igranje hokeja v tujini. Dobljene rezultate intervjujev smo analizirali in rezultate tudi grafično prikazali.
Zaključek smo opremili z našimi sklepi ter predlogi izboljšav na področju hokeja v Sloveniji. Ključne besede: hokej na ledu, igralec, mednarodni transfer Objavljeno v DKUM: 21.12.2015; Ogledov: 1366; Prenosov: 134 Celotno besedilo (1,04 MB) |
5. Video igra in potopitev igralcaTimotej Draksler, 2014, diplomsko delo Opis: Predstavljeno delo je namenjeno odkrivanju človekove vključenosti z medijem akcije- video igro. Opisani so dejavniki, ključni za imerzijo (potopitev) igralca v video igro. Uporabljene so deskriptivne metode tujih raziskovalcev na danem področju, pojavljajo pa se tudi komparativne metode primerjanja video igre s filmom ali z drugo vrsto igre. Pojavlja se vprašanje o tem, ali sta perspektiva gledanja in stopnja realnosti odločilna faktorja za potopitev. Izkaže se, da temu ni tako in da so za potopitev zadolženi mnogi drugi, od subjekta- igralca odvisni dejavniki. Ključne besede: video igra, igralec, akcija, potopitev Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 1252; Prenosov: 106 Celotno besedilo (600,94 KB) |