| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Procesi skupinske dinamike pri integraciji tujcev v športni klub : diplomsko delo univerzitetnega študija
Sara Pečenik-Celestina, 2013, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela so skupine, njihov razvoj ter procesi skupinske dinamike, s posebnim poudarkom na pomembnosti njihovega poteka pri skupinskih športih. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in metodološki del. Najprej bom predstavila skupine na splošno, njihovo delitev in značilnosti ter razlike med njimi in timi, za tem pa sledijo še rezultati, analiza in razprava vprašalnikov, ki sem jih opravila pri dveh najuspešnejših profesionalnih hokejskih klubih v Sloveniji. Za to temo sem se odločila, ker iz leta v leto spremljamo velika nihanja v tem športu, zato me je zanimalo, v kolikšni meri so igralci v klubih povezani med seboj, kako se razumejo ter predvsem, koliko in na kakšen način pomagajo svojim novim soigralcem, ki po večini prihajajo iz tujih dežel in o našem načinu življenja in prav tako o samem slovenskem hokeju ne vedo praktično nič. Za to bom uporabila dva vprašalnika – enega za domače slovenske igralce in drugega za tujce, ki igrajo pri nas. Na ta način bom lahko pridobila mnenja in izkušnje obeh strani ter jih primerjala s samo teorijo o nastanku, razvoju in obstanku skupin.
Ključne besede: skupine, skupinska dinamika, skupinski športi, športni klubi, igralci, vključevanje, soodvisnost, diplomske naloge
Objavljeno: 10.09.2013; Ogledov: 1003; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (412,27 KB)

2.
Vpliv nasilnih video iger na vedenje igralcev : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aleš Matko, 2014, diplomsko delo

Opis: Ta diplomska naloga se ukvarja s področjem vplivov video iger na igralca - zlasti tistih z nasilno vsebino. Najprej definira osnovne pojme, povezane z video igrami, nakar opiše pojavne oblike in razvoj nasilja v video igrah ter nakaže empirični vidik skozi odmevnejše afere in dejstva, povezana z njim. Diplomska naloga nato v osrednjem delu pod drobnogled vzame študije, ki so ugotovljale oz. ugotovile, kako igranje video iger vpliva na igralca. Največjo pozornost posveča vplivom nasilnih video iger na agresivno, nasilno obnašanje, razmišljanje in kognicijo ter druge negativne vidike, ugotavlja pa tudi pozitivne vplive igranja video iger tako nasilne kot tudi nenasilne narave. Nadaljnje diplomska naloga opiše tudi vplive igranja video iger skozi aspekte trajanja igranja (kratkoročno primerja z dolgoročnim ), spola in starosti igralcev, etnične pripadnosti igralcev ter druge aspekte. Sledi preučevanje sfere moralnih zadržkov, ki naj bi se v teoriji pojavljali ob srečevanju ljudi z nasilnimi vsebinami, v tem slučaju z nasilnimi video igrami.
Ključne besede: video igre, nasilje, vplivi, vedenje, igralci, agresivnost, diplomske naloge
Objavljeno: 05.09.2014; Ogledov: 1090; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
VLOGA KRILNIH IGRALCEV V SKUPINSKI IN SKUPNI TAKTIKI PRI ROKOMETU V FAZI NAPADA NA CONSKO OBRAMBO
Saša Vrečar, 2016, diplomsko delo

Opis: Rokomet je ekipni šport, zato je za uspešno igranje in doseganje dobrih rezultatov zelo pomembno sodelovanje med igralci tako v obrambi kot tudi v napadu. Rokometne ekipe v napadu na postavljeno consko obrambo uporabljajo različne aktivnosti, ki so uigrane, in jih trenirajo ter izboljšujejo skozi svoj trenažni proces. Tem napadalnim aktivnostim v rokometu pravimo napadalne akcije oziroma kombinacije. Namen skupne ali skupinske taktike v napadu pri rokometu je, da ekipe lažje dosegajo zadetke oziroma pripravijo čim bolj ugodne položaje za igralce, ki streljajo, zaključujejo napade s streli na gol. Filozofija uspešne rokometne ekipe je, da je igra v napadu čim bolj raznolika, da se napadi zaključujejo iz različnih igralnih položajev in da jih zaključujejo različni igralci (zunanji, krila in krožni napadalci). S tem nasprotniku otežujemo branjenje, saj nikoli ne ve, kdo in kako bo zaključil napad. Temu v rokometu rečemo, da ima ekipa širino v igri v napadu. Za uspešno razvijanje igre v napadu je pomembno tudi vključevanje krilnih igralcev v izvajanje igralnih kombinacij. Krilni igralci lahko v napadu sodelujejo tako z vtekanji na drugega krožnega napadalca kot tudi z zaleti, s križanji in odvlačenji v sodelovanju z ostalimi igralci. Kot že prej omenjeno, pa je ključno, da igralci zelo dobro sodelujejo med seboj in tako uspešno zaključijo čim večje število napadov na tekmah.
Ključne besede: rokomet, krilni igralci, skupna in skupinska taktika, napad na postavljeno consko obrambo
Objavljeno: 27.05.2016; Ogledov: 1229; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

4.
ORGANIZACIJSKI IN STROKOVNI MODEL DELA Z IGRALCI MLAJŠIH STAROSTNIH KATEGORIJ V ROKOMETNEM KLUBU
Primož Hönigmann, 2016, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo povzeli različne opise ciljev pri delu z mladimi ter opredelili organizacijski in strokovni model in njuno uporabo v praksi. Pri delu z mladimi sta zastavljanje in izpolnjevanje ciljev zelo pomembna, saj tako lahko klub preverja kakovost in napredek dela z mladimi na vseh starostnih nivojih. Ena izmed najvišjih prioritet kluba je, da delo z mladimi poteka kakovostno, nadzorovano in strokovno. Model dela z igralci smo razdelili na organizacijski in strokovni model, ki so jima dodani še predlogi izvedbe v praksi. Organizacijski model pripomore k lažjemu in preglednejšemu načinu izvajanja nalog, zastavljenih v mladinskem programu, strokovni model zagotavlja lažje načrtovanje in izvajanje strokovnega dela, možnost nadzora in evalvacije, transparentnost, preglednost, sistematičnost dela ter standardov in pričakovanja, ki naj bi jih dosegali trenerji, igralci in zaposleni. Oba modela skupaj predstavljata temelj uspešnega dolgoročnega dela z mladimi v rokometu. Predlagane so bile izvedbe organizacijskega in strokovnega modela na primeru RK Maribor Branik. Upoštevanje predlogov izvajanja teh dveh modelov bi izboljšalo delo z mladimi in bi predstavljalo dobre temelje za dvig prepoznavnosti kluba pri delu z mladimi. S tem bi lahko postali konkurenčnejši in bolj prepoznavni na področju tekmovanj pod okriljem organizacije RZS in v tujini, še posebej v primerjavi s klubi, ki že delujejo na višjem organizacijskem in strokovnem nivoju. Prednost tega modela je, da omogoča sprotno evalvacijo dela in s tem takojšno povratno informacijo, ali delo z mladimi poteka dobro.
Ključne besede: rokomet, organizacijski model, strokovni model, mladi, selekcija, klub, igralci, ekipa
Objavljeno: 12.08.2016; Ogledov: 1003; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici