| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPREMLJENOST VRTCEV ZA POTREBE GIBALNIH DEJAVNOSTI
Simona Jamnikar Pukl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Opremljenost vrtcev za potrebe gibalnih dejavnosti je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili telesni in gibalni razvoj otrok, prostore za izvajanje gibalnih dejavnosti, športne, improvizirane in didaktične pripomočke in igrala ter primere gibalnih dejavnosti za predšolske otroke s cilji in športnimi pripomočki. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki smo jih pridobili z anonimno anketo. Anketne vprašalnike smo razdelili med 231 vzgojiteljev. Od tega je bilo 131 vzgojiteljev iz mesta in 100 vzgojiteljev s podeželja. Ti vzgojitelji pa so prihajali iz 22 različnih vrtcev. Ugotovili smo, da imajo vrtci na razpolago telovadnice in otroška igrišča z naravno senco, da športne igralnice in osrednji prostori v večini vrtcev ne ustrezajo Pravilniku o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za prostor in opremo vrtca, da večina vrtcev prostora za izvajanje gibalnih dejavnosti nima na razpolago vsak dan in da so v vrtcih kot športni pripomočki najbolj prisotne žoge, obroči, blazine, kolebnice, tobogani, stožci, skiroji, klopi, snežne lopate, tricikli, poganjavčki, hodulje, A-letveniki in mini koši. Redkeje so prisotne gredi, skrinje, kotalke ali rolerji, voziček za športne pripomočke, mini goli, prožne ponjave, plezalne vrvi, drogovi in mreže. Zelo redko pa so prisotne drsalke, bazeni za plavanje, miza za namizni tenis ter oprema za alpsko smučanje in tek na smučeh.
Ključne besede: telesni in gibalni razvoj otrok, otroško igrišče, športna igralnica, osrednji prostor, športni pripomočki in igrala, improvizirani pripomočki, didaktični pripomočki.
Objavljeno: 12.07.2012; Ogledov: 1676; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (881,35 KB)

2.
Inženirsko oblikovanje igral in njihova umestitev
David Rožmarin, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen pristop inženirskega oblikovanja izdelkov, natančneje igral. Naloga vsebuje opis njihove funkcije, oblikovanja, nadgradnje sistema spajanja in postavitev igral v prostor. Obširno je prikazano oblikovanje medgeneracijskih igral od skic do virtualnih modelov, prototipov in končnega fizičnega izdelka. Predstavljen je že obstoječ sistem modularne gradnje igral, ki je služil kot osnova projekta. Opisan je pristop oz. sodelovanje s podjetjem Talum d. d. v realizaciji projekta PAN. V nalogi sem upošteval omejitve pri certifikaciji igral in ceno. Na kratko sem opisal tudi stroškovni del dokumentacije. Izdelal sem celotno delavniško dokumentacijo igral in umestitveno dokumentacijo za izvajalce. Predstavil sem metode vzvratnega inženirstva, modeliranja, konstruiranja in hitre izdelave prototipov. Dodal sem tudi nadgradnjo že obstoječega sistema. Cilj naloge je bil oblikovati izdelke oz. družino igral s podanimi zahtevami in omejitvami, jih umestiti v prostor ter jih v sodelovanju s podjetjem Talum d. d. (Kreativni aluminij d. o. o.) tudi realizirati v zahtevanem časovnem roku. Seveda je bilo zelo pomembno sodelovati v skupini, preučiti postopke vzvratnega inženirstva, modeliranja, konstruiranja, hitre izdelave prototipov in se seznaniti z njimi. Izdelki oz. igrala morajo biti zanesljiva, udobna, funkcionalna in vizualno privlačna.
Ključne besede: oblikovanje, igrala, umestitev, konstruiranje, 3D digitalizacija, slojevite tehnologije, prototip
Objavljeno: 02.07.2014; Ogledov: 1032; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

3.
OPREMLJENOST PREKMURSKIH VRTCEV S ŠPORTNIMI REKVIZITI
Monika Sobočan, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Opremljenost prekmurskih vrtcev s športnimi rekviziti je sestavljeno iz dveh delov – teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj otroka, športne rekvizite in igrala, improvizirane športne pripomočke, športno igralnico, otroško igrišče in doseganje raziskave in ugotovitve. V empiričnem delu smo predstavili rezultate ankete, katere namen je bil raziskati, ali so vrtci ustrezno opremljeni za izvajanje gibalnih dejavnosti. Rezultate smo pridobili z anonimnim anketnim vprašalnikom. Ankete smo razdelili 44 vzgojiteljem po Prekmurju. Vzgojitelji so prihajali iz različnih območij iz podeželja in mesta. Iz podeželja je bilo vključenih 32 vzgojiteljev, iz mesta pa 12 vzgojiteljev. Rezultati ankete so pokazali, da so v prekmurskih vrtcih najbolj prisotne žoge, obroči, blazine, tobogani, poganjavčki na dveh kolesih, stožci, plezalne mreže, sanke, klopi, snežne lopate, vozila na širi kolesa brez pedalov, skiroji in tricikli. Nekateri športni rekviziti in igrala so prisotni le v mestnih vrtcih. Redkeje pa je v vseh anketiranih vrtcih prisotna žična košara na kolesih za žoge, voziček s športnimi pripomočki, oprema za alpsko smučanje, drsalke. Ugotovili smo tudi, da so igrišča delno pokrita z umetno senco in delno z naravno senco, da so igrišča vsakodnevno pregledana, da se vrata na igriščih avtomatsko zapirajo ter da igrala ustrezajo standardom s področja opreme igrišč. Rezultati so pokazali, da je vsem vzgojiteljem uporaba športnih pripomočkom pomembna pri gibalnem razvoju otroka.
Ključne besede: gibalni razvoj, športni rekviziti, igrala, športna igralnica, improvizirani športni pripomočki, otroško igrišče
Objavljeno: 12.11.2014; Ogledov: 864; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (686,26 KB)

4.
Opremljenost koroških vrtcev s športnimi igrali in pripomočki
Karmen Šiler, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Opremljenost koroških vrtcev s športnimi igrali in pripomočki smo želeli podrobneje ovrednotiti in raziskati opremljenost koroških vrtcev s športnimi igrali in pripomočki, ki naj bi bili na voljo v vrtcih za izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili telesni in gibalni razvoj, cilje predšolske vzgoje, športne pripomočke in igrala ter varnostne zahteve, ki jih moramo upoštevati pri uporabi le-teh. V empiričnem delu naloge smo s pomočjo deskriptivne in kavzalne neeksperimentalne metode na neslučajnostnem vzorcu iz konkretne populacije 34 vzgojiteljev iz mestnih in 56 vzgojiteljev iz podeželskih koroških vrtcev raziskovali, v kolikšni meri so koroški vrtci opremljeni s športnimi pripomočki in igrali ter kakšna je razlika v opremljenosti koroških vrtcev na podeželju in v mestu. Pri zbiranju podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko zbiranja podatkov, in sicer anketni vprašalnik zaprtega tipa. S pomočjo deskriptivne statistike smo ugotovili, da imajo koroški vrtci na razpolago večino športnih pripomočkov in igral, ki smo jih navedli v zadnjem delu ankete; da so podeželski vrtci bolje opremljeni s športnimi pripomočki in igrali kot pa mestni; da nimajo vsi koroški vrtci na razpolago žog, obročev, blazin in tobogana.
Ključne besede: motorika, gibalni razvoj, športni pripomočki in igrala, gibalne/športne dejavnosti, koroški vrtci  
Objavljeno: 12.01.2016; Ogledov: 486; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (775,19 KB)

5.
PONUDBA VZORČNEGA DRUŽINAM PRIJAZNEGA HOTELA
Suzana Šedivy, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes turizem predstavlja pomemben del vsakega posameznika. Življenje je vse bolj hitro in stresno. Med delovnimi dnevi najdemo zelo malo časa zase in za družino. Zato nam čas, ki si ga rezerviramo za preživljanje »počitnic«, pomeni veliko in ga skrbno načrtujemo. Da so naši načrti čim bolj popolni, si pomagamo z lahko dosegljivo ponudbo turističnih aranžmajev in s številnimi informacijami glede posameznega ponudnika turističnih storitev. Zato je zelo pomembno, kako se posamezni ponudnik predstavi na spletu in v medijih. V uvodnem delu naloge smo opredelili problem slovenske hotelske ponudbe, ki ga vidimo v tem, da nimamo hotelske ponudbe, ki bi bila namenjena izključno otrokom, opredelili smo namen, cilje in hipoteze raziskave ter metode raziskovanja. Predvidevamo, da imajo v primerjanem avstrijskem hotelu mnogo natančneje določene segmente po starosti otrok in zato bolj ciljno oblikovano ponudbo, kar omogoča doseganje višje stopnje zadovoljstva tako otrok kot njihovih staršev. Segmentaciji smo se posvetili v drugem delu naloge predvsem s teoretično razlago in opredelitvijo koristi segmentacije ponudnika. Zaradi pravilne segmentacije v hotelu lažje ponudimo pravi proizvod, pravemu kupcu, za pravo ceno. Specializirana ponudba za družine je v zadnjem času pomemben del turizma letoviških hotelov, saj družine predstavljajo zelo visok odstotek individualnih gostov. V tretjem delu smo se osredotočili na ponudbo dveh družinam prijaznih hotelov. Izbrali smo slovenski hotel Toplice in pripadajočo ponudbo Term Čatež, kot primerjani hotel pa smo izbrali hotel Sonnenpark s pripadajočo ponudbo Sonnentherm iz Lutzmannsburga. Medsebojno smo primerjali parametre ponudbe vsakega od hotelov in opredelili nekaj prednosti in pomanjkljivosti slovenskega ponudnika ter pripravili nekaj predlogov za nadgradnjo njihove ponudbe. Ciljno oblikovana ponudba, z natančno določenimi segmenti predstavlja prvi in zelo pomemben korak k zadovoljstvu uporabnikov storitev in s tem k zadovoljstvu lastnikov in zaposlenih. Vse skupaj pa je pogoj za obstoj in razvoj ponudnika storitev
Ključne besede: družina, otrok, počitnice, hotel Toplice, hotel Sonnenpark, Terme Čatež, Sonnentherme, segmentacija, bazeni, igrala, varstvo, animacija, šktat Čatež, Sunny Bunny
Objavljeno: 04.11.2016; Ogledov: 420; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (732,38 KB)

6.
UGOTAVLJANJE KLJUČNIH ZNAČILNOSTI IGRAL ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI
Melita Turnšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V času hitrih in pogostih sprememb v poslovnem svetu, tako na področju novih tehnologij, naprednejših materialov, navad in pričakovanj kupcev, sprememb konkurenčnih izdelkov, je za vsako podjetje življenjskega pomena, da nenehno izboljšuje obstoječe izdelke in išče ideje in možnosti za razvoj novih izdelkov. Z razvojem novih izdelkov se podjetju odpirajo možnosti za uspešnost in dolgoročno rast podjetja. V primeru, da podjetje trgu pravočasno ponudi edinstvene inovativne izdelke, ki so za kupce tako privlačni, da vzpodbudijo potrebo po nakupu, si lahko pridobi pomembno konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki izdelkov, ki zadovoljujejo enake potrebe. V drugem in tretjem poglavju naloge sem podrobno preučila izdelek ter management izdelka. V okviru teoretičnega dela naloge sem se v četrtem poglavju poglobila v proces razvoja novega izdelka ter raziskala dejavnike tveganja in uspešnosti pri razvoju novega izdelka. V empiričnem delu, je bil cilj naloge ugotoviti ključne značilnosti igral za posamezne skupine otrok s posebnimi potrebami in ugotoviti ali obstajajo pomembne razlike med lastnostmi igral za različne skupine otrok s posebnimi potrebami. V specializiranih ustanovah, ki delajo z otroci s posebnimi potrebami, je bila opravljena raziskava. S pomočjo ankete sem s specializiranimi strokovnjaki, ki so usposobljeni in kvalificirani za delo z otroci s posebnimi potrebami, prišla do pomembnih ugotovitev, katere značilnosti naj imajo prilagojena igrala za posamezno skupino otrok s posebnimi potrebami (otroci z motnjami v duševnem razvoju, gibalno ovirani otroci, slepi in slabovidni otroci, gluhi in naglušni otroci, dolgotrajno hudo bolni otroci, otroci z več motnjami). Glavna hipoteza, ki sem jo uporabila je, da je je potrebno igrala za otroke s posebnimi potrebami prilagoditi različnim skupinam z različnimi motnjami v razvoju. V sklepnem delu naloge, sem naredila kratek povzetek, predstavila glavne rezultate in zaključke naloge, potrdila hipotezo in cilje naloge, ter podala predloge in ideje za nadaljnja raziskovanja v okviru področja, ki sem ga obravnavala.
Ključne besede: Izdelek, management izdelkov, razvoj novega izdelka, otroci s posebnimi potrebami, igrala
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 332; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici