| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NADGRADNJA IGRE OTHELLO Z ALGORITMI UMETNE INTELIGENCE
Edo Osmič, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisan postopek izdelave igre othello, ki jo nadgradimo z algoritmi umetne inteligence. Vsebuje opis in zgodovino igre, predstavljeno pa je tudi orodje, s katerim igro izdelamo. Obravnavamo tudi načrt in postopek izdelave igre, na koncu pa je bolj podrobno opisana še implementacija algoritmov. Rezultat diplomske naloge je računalniški igralec igre othello, ki pri izbiranju svojih potez uporablja specifične strategije.
Ključne besede: Othello, reversi, umetna inteligenca, algoritem, alfa-beta, strategija, računalniška igra
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1727; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici