| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen proste igre za razvoj socialnih veščin otrok v predšolskem obdobju
Ana Bukovec Krenn, 2017, diplomsko delo

Opis: Družba, v kateri živimo, od staršev in strokovnih delavcev v vrtcih zahteva prilagajanje, sprejemanje kompromisov, dogovarjanje itn. Velikokrat se odrasli ne zavedamo, kako naša komunikacija in vedenje oblikujejo socialne kompetence otroka, kateremu smo vzgled v vsakodnevnem življenju. Otrok se sprva socialnih veščin uči od staršev, v vrtcu od vzgojiteljev. Preko igre s sovrstniki se uči socialnih interakcij, komuniciranja, dogovarjanja, sodelovanja ter oblikuje vedenja, ki so sprejemljiva in nesprejemljiva. Spodbujanje razvoja socialnih veščin omogoča otrokom, da v poznejšem obdobju svojega življenja lažje vzpostavljajo pozitivne medsebojne odnose, vzpostavljajo pozitivno komunikacijo z drugimi ter razvijejo občutek za medsebojno sodelovanje, skrb in pomoč drugim. Razvijejo pozitivno samopodobo in samospoštovanje. V diplomskem delu smo predstavili pomen proste igre za razvoj socialnih veščin v vrtcu. Opisali smo vrste igre, ki se pojavljajo v predšolskem obdobju, vlogo odraslih in sovrstnikov pri razvijanju socialnih veščin, socialni razvoj otrok v predšolskem obdobju in izpostavili posamezne socialne veščine, katere otrok razvija v prosti igri v predšolskem obdobju. V empiričnem delu smo predstavili izsledke opazovanj otrok II. starostnega obdobja, v starosti 3–4 let, pri prosti igri s pomočjo frekvenčne distribucije. Izračunali smo še absolutne (f) in odstotne (f %) frekvence ter jih primerjali glede na spol otroka. V vsakem izmed opazovanj smo primerjali način komuniciranja, izražanje čustev in vedenja ter oblikovanje medosebnih odnosov in sodelovanja med deklicami in dečki. Med posameznimi sklopi opazovanj smo izvajali vodene aktivnosti za spodbujanje razvoja socialnih veščin ter primerjali socialne veščine otrok prvega in tretjega opazovanja proste igre.
Ključne besede: igra predšolskega otroka, komunikacija, konflikti, medosebni odnosi, prosocialno vedenje.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2017; Ogledov: 2734; Prenosov: 405
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

2.
Improvizacijska igra predšolskih otrok
Jasmina Pucko, 2016, diplomsko delo

Opis: Pričujoče diplomsko delo predstavlja teorijo igre predšolskega otroka ter vrste otroške igre. Podrobneje smo opredelili simbolno igro, preko katere smo prišli do gledališča in simbolne igre v njem, kot prvih zametkov gledališča. Opredelili smo pomen in pojem prostora ter časa v predšolskem obdobju ter improvizacijo kot uvod v gledališke dejavnosti.
Ključne besede: igra predšolskega otroka, simbolna igra, gledališka igra, otrok, improvizacijska igra.
Objavljeno v DKUM: 06.05.2016; Ogledov: 1389; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici