| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Globoko učenje in igra dama : diplomsko delo
Jan Popič, 2019, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo zasnovali računalniški program AlphaLady, ki se je sposoben naučiti igranja igre dama brez vnosa človeškega znanja. Za dosego tega smo uporabili vzpodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo in globoke konvolucijske mreže za ocenitev posameznih stanj v igri. Predstavili smo programe Alpha Go, AlphaGo Zero in AlphaZero, na podlagi katerih je zasnovan naš program. Opisali smo uporabljeno ogrodje in teoretično ozadje uporabljenih pristopov. Uspelo nam je naučiti 9 različic programa, pri čemer je vsaka naslednja različica enakovredna ali boljša kot prejšnja.
Ključne besede: umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijska nevronska mreža, drevesno preiskovanje Monte Carlo, vzpodbujevalno učenje, igra dama
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 956; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (749,47 KB)

2.
Igra dama kot didakitčna igra za utrjevanje poštevanke
Julija Viličnjak, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se ukvarjamo s problemom, kako dolgotrajno ponavljanje poštevanke pri pouku matematike narediti zanimivejše za učence ter pri tem uporabiti didaktično igro, ki bi izhajala iz tradicionalne igre dama. S takšno didaktično igro bi namreč dosegli več matematičnih učnih namenov, in sicer bi učenci z njo utrjevali poštevanko, hkrati pa bi razvijali tudi strateško mišljenje, ki spodbuja reševanje problemov. V teoretičnem delu je tako na kratko predstavljena didaktična igra ter predvsem njena uporaba pri pouku matematike. Kot podlaga za nastanek nove didaktične igre pa je v teoretičnem delu predstavljena tudi igra dama, za katero bi lahko rekli, da je sama po sebi tako tradicionalna kot tudi didaktična igra. Dama je namreč strateška igra, preko katere igralci razvijajo strateško mišljenje, ki pripomore k boljšemu razvoju kritičnega mišljenja. Tako je že sama tradicionalna oblika te igre lahko uporabna kot didaktična igra pri pouku matematike, saj z njo uresničujemo enega izmed splošnih učnih ciljev matematike, in sicer razvoj kritičnega mišljenja. Za potrebe magistrskega dela je nastala preoblikovana različica dame, in sicer igra dapoma. Novonastala igra je didaktična igra za utrjevanje poštevanke, zato je primerna za šolsko uporabo od 3. razreda dalje. V magistrskem delu je natančno opisan postopek izdelave te didaktične igre, ki je, za lažje razumevanje, opremljen tudi s slikovnim materialom. Natančno pa so opredeljena tudi pravila igre in nekateri pomembni koraki v sami igri. Skozi magistrsko delo so tako predstavljene pomembne ugotovitve o didaktičnih igrah pri pouku matematike, o strateških igrah ter o predelavi tradicionalnih iger v didaktične igre, še posebej v didaktične igre za utrjevanje poštevanke.
Ključne besede: matematika, igra, didaktična igra, poštevanka, strateško mišljenje, dama
Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 1598; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (5,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici