1. |
2. Upravljanje ugleda managerja in njegova povezanost z ugledom organizacije : [diplomsko delo]Karidia Toure, 2004, diplomsko delo Ključne besede: manager, identiteta, management, predstava, reševanje problemov, intuicija, organizacijske strukture, organizacijska kultura, sinergija, image, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, zaznavanje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, samospoznavanje, življenjska modrost, metode, sposobnosti, čustva, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4755; Prenosov: 342
Celotno besedilo (825,44 KB) |
3. Management in organizacijska kultura : diplomsko deloBojan Vertuš, 2004, diplomsko delo Ključne besede: management, organizacijska kultura, vrednote, tipologija, manager, identiteta, predstava, reševanje problemov, spremembe, organizacijske strukture, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, metode, sposobnosti, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4275; Prenosov: 1198
Celotno besedilo (352,45 KB) |
4. Analiza poslanstev podjetij : diplomsko deloPetra Debelak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, Slovenija, komuniciranje, poslovno komuniciranje, strategija, dejavnost, panoge dejavnosti, metode, učinkovitost, poslovne funkcije, delovna organizacija, identiteta, image, primeri, case study, predstava Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2163; Prenosov: 240
Celotno besedilo (523,57 KB) |
5. Celostna grafična podoba in njen vpliv na poslovne odločitve podjetja Topdom : diplomsko deloNataša Nahtigal, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovske družbe, trgovinsko podjetje, identiteta, podjetje, poslovne odločitve, design, image, blagovne znamke, predstava, grafične metode, oblikovanje, panoge dejavnosti, gradbeni materiali, gradbeništvo, trgovinsko poslovanje, les, izdelki, lesna industrija, trgovanje, simboli, barve, komuniciranje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2513; Prenosov: 240
Celotno besedilo (671,38 KB) |
6. Orodja oglaševanja blagovne znamke Lumpi : diplomsko deloTjaša Mustač, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, blagovne znamke, otroci, uporabniki, potrošnik, nakup, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, mediji, komuniciranje, internet, tisk, radio, televizija, avdiovizualna sredstva, računalniške komunikacije, tržne poti, programi, predstava, identiteta, image, kupci, poslovanje, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2684; Prenosov: 364
Celotno besedilo (2,65 MB) |
7. Pozicioniranje izdelkov z znamko : diplomsko deloJana Jazbec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, pijače, pozicioniranje, metode, organiziranost, družbe, mineralne vode, image, podjetje, identiteta, organizacija, marketing mix, marketinški splet, predstava, poslovni proces, oblikovanje, cilj, tržne raziskave Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2348; Prenosov: 549
Celotno besedilo (839,47 KB) |
8. Pregled oglaševanja skozi zgodovino podjetja Radenska d.d. Radenci : diplomsko deloVesna Šavel, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, zgodovina, ekonomska zgodovina, zgodovinski pregledi, blagovne znamke, zaznavanje, kvaliteta, svet, Slovenija, pijače, mineralne vode, identiteta, image, predstava, oblikovanje, simboli, design Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2535; Prenosov: 405
Celotno besedilo (4,94 MB) |
9. Podjetnost managementa v velikem podjetju - primerjava dveh podjetij : diplomsko deloMatejka Drevenšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: velika podjetja, podjetnik, manager, vodenje, delovanje, poslovno okolje, značilnosti, management, podjetništvo, oblikovanje, sodobnost, identiteta, poslovanje, lastnosti, sposobnosti, poslovne funkcije, osebnost, psihologija osebnosti, pogoji gospodarjenja, cilj, stilistika, tveganje, trendi, spremembe, podjetje, organizacija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2845; Prenosov: 226
Celotno besedilo (574,85 KB) |
10. Prenova celostne grafične podobe v podjetju Pušnik-Novljan : diplomsko deloMaja Vidmar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: zdravstvena služba, zasebno podjetje, storitve, identiteta, podjetje, design, image, blagovne znamke, predstava, grafične metode, oblikovanje, panoge dejavnosti, zdravstvo, zobozdravstvo, medicina, vzorci, koncesije, simboli, barve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2732; Prenosov: 195
Celotno besedilo (490,83 KB) |