SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 34
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Razvoj novega izdelka v podjetju SI.TOY d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Maja Tilinger, 2006, undergraduate thesis

Keywords: ideja, izdelek, povpraševanje
Published: 31.03.2008; Views: 2686; Downloads: 177
.pdf Full text (1,74 MB)

2.
3.
Razvoj nove storitve v podjetju Mega, d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Matjaž Aškerc, 2007, undergraduate thesis

Keywords: ideja, storitev, povpraševanje
Published: 31.03.2008; Views: 1361; Downloads: 172
.pdf Full text (2,49 MB)

4.
ANALIZA INOVACIJSKE MOČI IN UPORABE VREDNOSTNE ANALIZE V SLOVENSKIH PODJETJIH
Ana Penca, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Inovativnost bo v slovenskih podjetjih vse bolj pomembna za obstanek med tako veliko konkurenco. Diplomsko delo prikazuje, kakšno je trenutno stanje inovacijske moči med izbranimi anketiranci ter kako pogosto uporabljajo vrednostno analizo, če sploh jo. Pri raziskavi sem obdelala podatke s programoma iScan in statističnim programom SPSS in pri tem ugotovila, da bi morala biti Slovenija bolj 'živahna' na področju inovativnosti in zniževanju stroškov z metodo vrednostne analize, saj se stanje glede na prejšnja leta zelo počasi spreminja na bolje.
Keywords: inovativnost, vrednostna analiza, inovacijski menedžment, ideja, statistični kazalniki
Published: 14.04.2009; Views: 1724; Downloads: 159
.pdf Full text (1,41 MB)

5.
Lockova razlaga barv kot sekundarnih kvalitet : diplomsko delo
Karmen Marguč, 2008, undergraduate thesis

Keywords: filozofija, barve, razlaga, Locke, John, ideja, sekundarne kvalitete, dispozicije, diplomska dela
Published: 31.05.2009; Views: 2607; Downloads: 255
.pdf Full text (520,29 KB)

6.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Keywords: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Published: 02.12.2009; Views: 3129; Downloads: 633
.pdf Full text (212,11 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA BODOČEGA PODJETJA »Svečka d.o.o.« S POUDARKOM NA STRATEŠKEM MANAGEMENTU
Nataša Krajnc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo na praktičnem primeru zamišljenega bodočega podjetja Svečka, d.o.o. poskušali predstaviti, kako pomembno in potrebno je dobro ter dolgoročno planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Diplomsko delo smo sestavili tako, da smo na začetku predstavili podjetniško idejo, ter podjetje samo. Proučili smo dejavnike uspešnosti pri ustanavljanju bodočega podjetja, opredelili ustanovitveno in razvojno vizijo ter nadaljevali s planiranjem razvoja na ravni politike podjetja. Ugotovili in proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja, zanimalo nas je katere so prednosti in slabosti podjetja, pa tudi priložnosti in nevarnosti, ki mu pretijo iz okolja, v katerem bo poslovalo, kajti če je podjetje sposobno predvideti prihodnje dogajanje v okolju, se tudi lažje in pravočasno odziva na spremembe. Po planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo nadaljevali s planiranjem razvoja bodočega podjetja na ravni strateškega managementa. Zapisali smo možne strategije in jih po njihovem ekonomskem vrednotenju tudi potrdili. Planiranje razvoja bodočega podjetja Svečka, d.o.o. smo zaključili s programom razvoja podjetja. Na podlagi vseh ugotovitev menimo, da je naložba v bodoče podjetje Svečka, d.o.o. smiselna in je realno uresničljiva.
Keywords: Podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, politika podjetja, strateški management, programiranje razvoja.
Published: 22.12.2009; Views: 1663; Downloads: 194
.pdf Full text (6,74 MB)

8.
RAZVOJ ORODJA ZA UPRAVLJANJE IDEJ
Žiga Mravlje, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili osnovne koncepte inovacijskih strategij ter vire, ki pogojujejo obstoj inovacij. Poleg tega so bili predstavljeni tudi vzorci za uspešno inoviranje ter obstoječi sistemi, ki omogočajo sodelovanje na konceptih idej ter informatizacijo le-teh. V delu smo se spoznali z novostmi, ki jih prinaša ogrodje .NET 3.5, specifično z Windows Presentation Foundation ter Windows Communication Foundation. Z namenom izboljšanja pomanjkljivosti obstoječih sistemov smo v okviru diplomskega dela zasnovali in razvili prototip sistema, ki omogoča uporabniku prijazno sodelovanje pri ustvarjanju novih idej.
Keywords: ideja, inovacija, informacijska podpora, podpora procesom, spletna storitev, izobraževanje, ogrodje .NET, WPF, WCF
Published: 16.11.2009; Views: 1870; Downloads: 116 
(1 vote)
.pdf Full text (2,61 MB)

9.
USTVARJALNOST IN INOVATIVNOST KOT POGOJ ZA PREMAGOVANJE GOSPODARSKE KRIZE
Marko Esih, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Ustvarjati in biti ustvarjalen. Samo to je pot, ki bi jo morala podjetja imeti. Brez ustvarjanja tudi ni idej, ki pripeljejo do inovacij. Inovacije pa so nujne za preživetje podjetja. Pri tem je pomembna ustvarjalna svoboda. Tako se včasih pojavi težava, da družba ni spodbujevalno naravnana in tako za ustvarjalca ni pozitivna in ga zavira pri ustvarjalnosti ter iskanju idej. Poznane so štiri značilne faze pri nastajanju ideje. To so: priprava, inkubacija, razsvetlitev in preverjanje. Pri iskanju idej si lahko pomagamo z mnogimi tehnikami ustvarjalnega mišljenja. Pomembno je vedeti, da tehnike ustvarjalnega mišljenja nikogar ne naučijo producirati idej. Pomagajo pa tistim, ki jih imajo v sebi, da jih spravijo na plano. Tako so tehnike lahko pisne ali ustne, skupinske ali individualne. Vse ideje, ki jih dobimo s tehnikami ustvarjalnega mišljenja pa niso koristne. Tako si pomagamo z raznimi metodami oz. tehnikami izbora idej. Te nam pomagajo, da se lažje odločimo ali je ideja za podjetja primerna ali ni. Ali bo podjetje imelo korist od nje ali ne. Pot nas potem pripelje do invencije, ki še ni inovacija je pa nujna na poti do inovacije. Slednji termin lahko uporabimo šele takrat, ko se je ideja razvila do te meje, da postane koristna avtorju ter ostalim odjemalcem katerim je namenjena. Pomembno je torej, da jo uporabniki sprejmejo. Avtorju pa mora prinašati neko korist. Čas gospodarske krize, ki je zajel celoten svet, je še bolj izpostavil besedo ustvarjalnost in inovativnost. Pričakovano jo imamo tudi v Sloveniji. Evropska Unija je zato sprejela sveženj ukrepov za reševanje gospodarstva. Slovenija je potem pripravila nacionalni načrt reševanja domačega gospodarstva, ki med drugim predvideva tudi izboljšanje inovativnosti ter razvoja. Mnogi pa menijo, da sta ustvarjalnost ter inovativnost neupravičeno zapostavljeni.
Keywords: Ustvarjalnost, ideja, tehnike ustvarjalnega mišljenja, inovativnost, invencija, inovacija, gospodarska kriza.
Published: 24.05.2010; Views: 3011; Downloads: 367
.pdf Full text (1,33 MB)

10.
ZRAČNI TUNEL KOT POSLOVNA PRILOŽNOST V SLOVENSKEM ZABAVIŠČNEM TURIZMU
Aleš Cobl, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Proučevanje poslovne ideje kot nove poslovne priložnosti je prav v času gospodarske recesije še kako pomembna. Ideja drugačnosti v turizmu pa je še posebna, saj je doslej svetovni turizem temeljil na potovanjih v daljne kraje in za daljši čas, kar pa se zelo hitro spreminja. Pomen dobivajo turistične destinacije, ki so v bližini, so inovativne in cenovno dostopnejše. Na tej predpostavki temelji tudi diplomsko delo zračnega tunela kot poslovne priložnosti v slovenskem turizmu. Poslovne ideje se v podjetnikih porajajo, se spreminjajo, zato jih je vedno potrebno preveriti z izdelavo poslovnega načrta, kar je osrednji del diplomske naloge. Prikazal sem različne možnosti udejanjanja poslovne ideje, bodisi, da jo predstavim potencialnim investitorjem ali jo uresničim sam na svoji podjetniški poti. Ni bilo pomembno samo spoznanje, da je poslovna ideja uresničljiva, spoznal sem tudi veliko ovir, ki stojijo na poti in za katerih premagovanje ni dovolj inovativen posameznik ali skupine. Spoznal sem zakaj v Sloveniji zaostajamo, zato ker ne znamo videti, da se lahko poslovne ideje uresničijo samo že s tem, ker so jih preizkusili že drugi, kot je to v primeru zračnega tunela, in najdejo tisoč in eno oviro, da to ne bo možno, namesto da vidimo, da je to samo še ena izmed tisoč in ene priložnosti. Študij ni samo memoriranje povedanega in prebranega, največ ti lahko študij doprinese, da si to znanje upaš udejaniti. Prav zato sem opisal svojo poslovno idejo, ki me je že spremlja nekaj časa, menim, da je prvi korak z izdelavo diplomske naloge opravljen. Zahvale mentorjem in vsem mojim profesorjem, ki so me naučili videnja poslovnih priložnosti.
Keywords: poslovna ideja, turizem, poslovna priložnost, poslovni načrt, zračni tunel
Published: 26.08.2010; Views: 1499; Downloads: 159
.pdf Full text (866,12 KB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica