| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv socialnih omrežij in aplikacij na človekovo samopodobo
Zala Jereb, 2022, diplomsko delo

Opis: Posamezniki v današnji družbi se s prihodom novih aplikacij in trendov vsakič bolj spopadajo s svojim videzom in telesno pojavnostjo. Namen dela je preučevanje družbe pod vplivom družbenih omrežij in kako tovrstne vsebine vplivajo na posameznikovo samozavest. Področje, na katero se delo nanaša je samopodoba, družbena omrežja ter vplivi, estetski posegi in dodatni vplivi pandemije. Uporabili smo metodo komparacije in deskriptivno metodo ter spletno anketo. Ob rezultatih, ki so pokazali poglavitno vplivnost dejavnikov, smo svoje predloge in priporočila obravnavali v rešitvah in zaključku.
Ključne besede: samopodoba, vpliv, družbena omrežja, ideali
Objavljeno v DKUM: 09.03.2022; Ogledov: 1717; Prenosov: 509
.pdf Celotno besedilo (772,88 KB)

2.
Celostne oblačilne podobe oblačil za različne tipe postav : diplomsko delo
Anja Stajnko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega podroben pregled tipov ženskih postav skozi človeštvo in kakšen je vpliv socialnih omrežij na telesno samopodobo. Opredelili smo, kaj je lepotni ideal in kako vpliva na družbo. Izpostavili smo pravila izbiranja oblačil glede na tipe postav, ki hkrati odražajo osebno identiteto in izboljšajo telesno samopodobo posameznice. Podrobneje so bili proučeni tipi telesnih postav in predstavljeni nasveti, s katerimi lahko prekrijemo ali poudarimo telesne značilnosti ter s tem izboljšamo telesno samopodobo. Raziskali smo Instagram profile in z anketnim vprašalnikom pridobili informacije o telesni samopodobi anketiranih žensk oziroma mnenja o njihovih tipih telesnih postav, vplivih socialnih omrežij na njihovo telesno samopodobo in načinu oblačenja glede na njihov tip telesne postave.
Ključne besede: telesni tipi postav, zunanji videz, telesna samopodoba, ideali, celostne oblačilne podobe, zgodovina telesnih postav, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 10.09.2021; Ogledov: 1149; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

3.
Telesna samopodoba v medkulturni perspektivi - vpliv medijev
Lucija Čevnik, Bojan Musil, Andrej Fištravec, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: V medkulturni raziskavi, ki je vključevala študentsko populacijo iz Slovenije in muslimanskega dela Srbije, smo ugotavljali vpliv modnih medijev ter različnih socialno-demografskih dejavnikov (spol, socialnoekonomski status, izobrazba staršev, kraj bivanja, ITM) na posameznikovo telesno samopodobo in telesne ideale. Rezultati so pokazali različnosti v dojemanju telesa in še posebej vrednotenju lastne postave med obema socialnokulturnima okoljema ter potrdili vpliv določenih dejavnikov (spol, izobrazba staršev, ITM, modni mediji) na posameznikovo percepcijo lastne telesne postave. Iz rezultatov analize smo ugotovili, da frekvenca izpostavljenosti modnim medijem nima neposrednega vpliva na nezadovoljstvo z lastno telesno postavo.
Ključne besede: medkulturne študije, psihologija, telesna samopodoba, ideali, modni mediji, indeks telesne mase, socialno-demografski dejavniki, nacionalno-etnične skupine
Objavljeno v DKUM: 21.12.2015; Ogledov: 2205; Prenosov: 144
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
LEPOTNE NORME IN UPORABA LE-TEH V OGLAŠEVALSKE NAMENE
Nina Zoja Zorec, 2013, diplomsko delo

Opis: Telesa modelov v oglaševalskih sporočilih oblikujejo lepotne standarde v današnji družbi. Diplomska naloga se osredotoča na razvoj lepotnih idealov skozi zgodovino po svetu in na vplivu oglaševanja na lepotne standarde. Namen je ugotoviti razlike med lepotnimi ideali, predstavljenimi s strani oglaševalcev in telesi povprečnih ljudi. Zanima nas vzrok retuširanja teles modelov v oglasnih sporočilih in posledice izpostavljenosti takšnim podobam na našo samopodobo. Na koncu naloge bomo izvedli anketo, s pomočjo katere bomo skušali ugotoviti mnenje ljudi o podobah modelov v oglaševalskih sporočilih, retuširanju in preprečljivosti oglasov pri nakupu izdelkov.
Ključne besede: lepotne norme, lepotni ideali, oglaševanje
Objavljeno v DKUM: 13.09.2013; Ogledov: 2193; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici