SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 58
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Izgradnja odločitvenega modela za izbiro učbenika : diplomsko delo univerzitetnega študija
Gordana Božič, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: učbenik, odločitveni model, DEXi
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1495; Prenosov: 145
.pdf Polno besedilo (793,89 KB)

5.
RAZVOJNI POUK IN ULOMKI
Natalija Krajnc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na dele celote, kasneje ulomke, glede na posodobitveni učni načrt. Izsledki tuje literature kot model poučevanja predlagajo na učenca osredotočen razvojni pouk. Prav zato smo ugotavljali, kakšno je trenutno znanje učencev četrtega razreda na področju ulomkov in ali je razvojni pouk učinkovit. V eksperimentalni skupini smo ugotovili, da je znanje učencev na področju ulomkov po dveh urah izvajanja različnih konkretnih in slikovnih aktivnosti razdeljevanja uspešnejše, kot je bilo prej. V empiričnem delu so prikazani rezultati tega pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu diplomske naloge smo pripravili gradiva za področje ulomkov, za katera upamo, da bodo v pomoč tako sestavljavcem novih učbeniških kompletov kot tudi učiteljem in učencem. V nadaljevanju so tabelarično predstavljene analize učbeniških kompletov, osredotočili smo se na pokrivanje ciljev posodobitvenega učnega načrta.
Ključne besede: matematika, pouk, deli celote, ulomki, četrti razred, učbenik, pedagoški eksperiment
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2454; Prenosov: 404
.pdf Polno besedilo (1,53 MB)

6.
DIDAKTIČNA GRADIVA ZA SLOVENŠČINO V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Polonca Kapun, 2009, diplomsko delo

Opis: Strokovni Svet RS za splošno izobraževanje vsako leto znova pripravi katalog učbenikov, kjer je seznam vseh potrjenih didaktičnih gradiv za izobraževanje. Za pouk slovenščine so na voljo didaktični kompleti štirih različnih založb. Zanimalo nas je, kaj je tisto, na podlagi česar se učitelji odločijo za določeni didaktični komplet. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisane glavne naloge poučevanja slovenščine v 1. triletju in predstavljene vse založbe ter ponudba njihovih didaktičnih gradiv. V empiričnem delu nas je zanimalo, zakaj in na kakšen način se učitelji odločijo za didaktični komplet ter kakšno mnenje imajo o njem. Primerjali smo učitelje 1. triade osnovnih šol območnih enot Murska Sobota in Maribor.
Ključne besede: Slovenščina, 1. triletje osnovne šole, učbenik, delovni zvezek, priročnik, učni načrt, založba.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3192; Prenosov: 325
.pdf Polno besedilo (4,76 MB)

7.
ELEKTRONSKI UČBENIK O VPLIVIH TELEVIZIJE NA JAVNOST IN POTROŠNIKE
Gordan Kljajić, 2009, diplomsko delo

Opis: Kljub temu da se vedno večji razvoj tehnologije občuti na vseh področjih življenja, se zdi, da izobraževanje zaostaja za ostalimi področji. Računalniki so se razvili do te mere, da jih lahko uporabljamo za prenos videa, slik, besedila in zvoka. Zato bomo v diplomskem delu pregledali načine uporabe e-izobraževanja, ki povezuje računalnik in klasično izobraževanje, s čimer bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj samostojen način izobraževanja.
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, večpredstavnost, vplivi televizije, elektronski učbenik
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 1237; Prenosov: 122
.pdf Polno besedilo (4,96 MB)

8.
ELEKTRONSKI UČBENIK O RAZVOJU RAČUNALNIŠTVA
Aljoša Kavčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Veliko ljudi se ne zaveda, kako skromni so bili začetki računalništva, vseeno pa brez njih ne bi bilo stopnje razvoja, kot ga poznamo danes. Zdi se nam, da gre za zelo zanimivo področje, zato smo se za diplomsko nalogo odločili izdelati elektronski učbenik o tej temi. S pomočjo multimedije, ki nam jo elektronski učbeniki nudijo, je lahko snov predstavljena bolj zanimivo, kot smo je vajeni v klasičnih učbenikih. Naš elektronski učbenik tako preprosto, zanimivo in nazorno predstavlja zgodovino računalništva, ki pa ne vključuje samo razvoja strojne opreme, ampak tudi programsko opremo. Poudarek v učbeniku temelji na strojni opremi, a smo en del namenili tudi predstavitvi zgodovine programiranja in priljubljenih operacijskih sistemov. V diplomski nalogi si bomo ogledali tudi e-izobraževanje ter razlago, kako je naš elektronski učbenik nastajal. Za lažje predstavljanje si bo možno ogledati številne slike. Za konec pa bo tu še anketa o elektronskih učbenikih s pripadajočo analizo.
Ključne besede: Elektronski učbenik, razvoj računalništva, CourseLab, e-izobraževanje
Objavljeno: 22.10.2009; Ogledov: 1731; Prenosov: 280
.pdf Polno besedilo (2,74 MB)

9.
POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI V SOCIALISTIČNI REPUBLIKI SLOVENIJI IN VPLIVI NA TEDANJE GENERACIJE
Jožek Špilak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pouk zgodovine v osnovnih šolah v Sloveniji od druge svetovne vojne do razpada Socialistične federativne republike Jugoslavije. Pouk zgodovine v osnovnih šolah v obravnavanem času je imel posebno in pomembno vlogo. Oblasti, poučevanja mladostnikov niso hotele prepustiti naključju, zato so že takoj po drugi svetovni vojni odločilno posegle tudi na področje šolstva. Posebno mesto je imel pouk zgodovine. Najprej je oblast uredila težave s prostori, učitelji, nato pa se je lotila reforme šolstva, ki je še vsebovala, tako vsebinske, kot sistemske osnove v prejšnjih družbenih sistemih. Med šolsko reformo leta 1958, je reformo doživel tudi pouk zgodovine v osnovni šoli. Od tedaj se je poučevala zgodovina v osnovni šoli od šestega do osmega razreda. V pouk zgodovine je prišla nova periodizacija, na pomenu pa je pridobilo obdobje po prvi svetovni vojni in še posebno Narodno osvobodilni boj ter obdobje po drugi svetovni vojni. Kakšen je bil vpliv pouka zgodovine na tedanje generacije, se poskuša prikazati s pomočjo anket. Le-te so pokazale, da je imel pouk zgodovine še kako pomembne vplive.
Ključne besede: pouk zgodovine, osnovna šola, Socialistična republika Slovenija, učbenik, učni načrt.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 1708; Prenosov: 147
.pdf Polno besedilo (5,00 MB)

10.
RAZVOJ, LASTNOSTI IN UPORABA UMETNIH SNOVI S POUDARKOM NA OŠ
Aleš Ravnjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Človeški svet obdajajo izdelki iz umetnih snovi. Njegovo življenje je postalo odvisno od njih. Razvoj, izdelava, proizvodnja izdelkov iz umetnih snovi je v porastu in ne kaže na to, da bi se ustavila. S tem pa nastajajo tudi negativni učinki. Odmetavanje in kopičenje odpadkov iz umetnih snovi je vedno večje, kar močno obremenjuje okolje, ki je življenjski prostor človeka. Zato se mi zdi izjemno pomembno, da učenci pridobijo osnovna znanja o lastnostih, vrstah, procesih pridobivanja umetnih snovi, o njihovi grožnji okolju, saj bodo le tako razvili pravilen odnos do njih. Zato morajo učenci to znanje pridobiti že v zgodnji fazi učenja. Sodobna informacijska tehnika mi omogoča, da bom lahko s pomočjo spletnega učbenika snov o umetnih snoveh učencem približal na zanimiv in enostaven način. Učbenik je primeren pripomoček za samostojno učenje v prostem času, lahko pa služi tudi kot učni pripomoček pri vzgojno izobraževalnem procesu.
Ključne besede: Ključne besede: procesi pridobivanja umetnih snovi, vrste umetnih snovi, lastnosti umetnih snovi, predelava in obdelava umetnih snovi, ekologija, reciklaža, spletni učbenik.
Objavljeno: 04.01.2010; Ogledov: 4942; Prenosov: 491
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici