| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 57
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Kategorizacija in kakovost hotelov v regiji Posavje
Paula Trpkov, 2019, diplomsko delo

Opis: Kategorizacija je bistven element pri odločanju kakovosti hotela in je prvi faktor,na podlagi katerega lahko gost predvidevakakovost storitev glede na svoja pričakovanja. Pojem kategorije hotelov se pri vsakem posamezniku odraža drugače.V praksi lahko opazimo, da obstajajo razlike med hoteli iste kategorije. Prav zaradi tega je poznavanje kategorizacije in kakovosti storitev pomembno za hotelirje in goste. V empiričnem delu smo raziskali, kako hotelirji in gostje razumejo kategorizacijo hotela in kako povezujejo kategorijo hotelov s kakovostjo hotelskih storitev v regiji Posavje.Raziskava je pokazala, da je potrebno spremeniti oz. posodobiti sistem in povečati pozornost pri izvajanju funkcionalne storitve, saj se ta hitreje pomni in je za goste pomembnejša. Z lansko novo uvedbo kategorizacije, imenovane Hotelstars, smo dobili zagotovilo kakovosti na mednarodni ravni in s tem tudi boljšo prihodnost v hotelirstvu.
Ključne besede: Kategorizacija, Kakovost, Hotel, Hotelirstvo, Posavje
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 641; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
VPLIV ORGANIZACIJSKE KLIME NA ZADOVOLJSTVO GOSTA
Tjaša Drevenšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V povezavi s kakovostjo storitev je zadovoljstvo gostov tisti pojem, ki ga hotelirji dobro poznajo in h kateremu stremijo, če želijo poslovati uspešno in obstati na trgu. Storitve gostom pa izvajajo zaposleni, ki delujejo v določenem delovnem okolju. Namen raziskave je ugotoviti, ali vzdušje v delovnem okolju, imenovano organizacijska klima, vpliva na zadovoljstvo hotelskega gosta. Uporabljena metoda spraševanja je bila izvedena z dvema instrumentoma, anketnim vprašalnikom za goste in za zaposlene. Raziskovanje je potekalo 26 dni v petih hotelih istega hotelskega podjetja. V statistično obdelavo je bilo vključenih 251 anketnih vprašalnikov. Mnenja 188 anketiranih gostov so pokazala, da so bili v hotelih zelo zadovoljni, 63 zaposlenih pa je poročalo, da je klima v hotelskem podjetju dobra. Izračun korelacije s Pearsonovim koeficientom je pokazal zelo šibko korelacijo med pojmoma. Izračun statistične pomembnosti kaže na nepomembnost rezultatov, razlog za to pa je lahko premajhen vzorec zaposlenih, napaka v procesu oziroma vprašalniku in podobno.
Ključne besede: hotelirstvo, organizacijska klima, zadovoljstvo gostov
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 1175; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
RAVEN IN MOŽNOSTI RAZVOJA MEDKULTURNIH KOMPETENC OSEBJA V RECEPCIJAH SLOVENSKIH HOTELOV
Vesna Tanšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V panogi turizma in gostinstva je rast podjetij vedno bolj odvisna od uspešnosti medkulturnih interakcij med njihovimi zaposlenimi in kulturno raznolikimi obiskovalci. Glede na to, da so zaposleni v recepcijah hotelov prvi in včasih edini predstavniki podjetja, s katerimi gostje komunicirajo, je še posebej pomembno, da slednji razvijejo medkulturno kompetenco. Namen magistrskega dela je ugotoviti raven medkulturne kompetence in proučiti povezanost posameznih dimenzij medkulturne kompetence osebja v recepcijah slovenskih hotelov. V magistrskem delu oblikujemo tudi nabor možnosti razvoja medkulturne kompetence tega osebja. Naša empirična raziskava temelji na izbranem konceptualnem modelu medkulturne kompetence. Raziskali smo raven kognitivne, čustvene in vedenjske dimenzije medkulturne kompetence ter povezave med temi dimenzijami. Rezultati naše raziskave kažejo, da je raven kognitivne, čustvene in vedenjske dimenzije medkulturne kompetence zaposlenega osebja v recepcijah slovenskih hotelov visoka in da sta tako kognitivna kot tudi čustvena dimenzija pozitivno povezani z vedenjsko dimenzijo medkulturne kompetence. Magistrsko delo prispeva k empirični potrditvi izbranega konceptualnega modela medkulturne kompetence in k raziskavi odnosov med nekaterimi dimenzijami tega modela. Raziskava ozavešča tudi o pomenu medkulturne kompetentnosti v času intenzivnih mednarodnih družbenih ter poslovnih interakcij in sintetizira nabor potrebnih znanj ter sposobnosti, z namenom povečanja ravni medkulturne kompetence posameznikov.
Ključne besede: medkulturna kompetenca, turizem, hotelirstvo, recepcija, osebje recepcije, Slovenija.
Objavljeno: 30.05.2016; Ogledov: 671; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
Analiza vsebin spletnih strani petih mariborskih hotelov
Andrej Lesar, 2016, diplomsko delo

Opis: Razvoj interneta in z njim povezane nove tehnološke možnosti imajo velik vpliv v vseh gospodarskih panogah, kar velja tudi za turizem. Spletna stran hotela je ena izmed najpogostejših, a hkrati tudi najpomembnejših oblik prisotnosti samega hotela na spletu. Za uspešno poslovanje je potrebno internet poznati in ga razumeti kot komunikacijsko, distribucijsko in prodajno orodje. V diplomskem delu sem analiziral spletne strani petih mariborskih hotelov (Draš, City, Piramida, Betnava, Habakuk), jih med seboj primerjal iz vsebinskega, oblikovnega, grafičnega in tehnološkega vidika ter poskušal poiskati prednosti in pomanjkljivosti posameznih spletnih strani. Analiza je pokazala, da so poudarki vsebinske plati spletnih strani preučevanih hotelov na podajanju informacij o samem hotelu, njegovi dodatni ponudbi, kontaktnih informacijah in možnosti rezervacije. Spletne strani uporabnikom ponujajo prijetno izkušnjo, saj imajo dobro urejene, nedvoumne menije in so skladne celostni grafični podobi. Vse spletne strani so opremljene z dovolj slikovnega materiala, imajo dobro predstavitev ponudbe in objavljene kontakte, s pomočjo katerih lahko potencialni gostje stopijo v kontakt z osebjem hotela. Pomanjkanje vsebine opazimo pri povezavah na druge vsebine, vsebnosti obrazca za mnenje in iskalnega mehanizma. Nekaterih pomanjkljivosti se zavedajo tudi skrbniki preučevanih spletnih strani, saj so vsi izpostavili, da je spletno stran možno še nadgraditi. Zavedanje pomembnosti ne le spletne strani ampak tudi drugih aplikacij in možnosti, ki jih ponuja internet, je ključnega pomena za učinkovito marketinško komunikacijo z uporabniki.
Ključne besede: Spletna stran, hotelirstvo, vsebinske značilnosti, tehnološke značilnosti, grafične značilnosti, oblikovne značilnosti
Objavljeno: 01.04.2016; Ogledov: 798; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

5.
Odnos med stopnjo zadovoljstva in zvestobo gostov v slovenskih hotelih
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku proučujemo odnos med stopnjo zadovoljstva in zvestobo gostov v hotelih. Z vidika hotela je ceneje in koristneje ustvarjati zveste goste kot iskati nove, zato se osredotočamo na zadovoljstvo kot enega izmed vplivnih dejavnikov glede na ponovni namen obiska hotela. V izvedeni empirični raziskavi ugotavljamo povezavo med gosti, ki so bili splošno bolj zadovoljni z bivanjem v hotelu, in njihovo namero ponovnega obiska hotela. Pri tem nas zanima tudi, kakšne so razlike med gosti, ki so prvič ali ponovno obiskali hotel, v stopnji zadovoljstva ter nameri ponovnega obiska. Z vidika hotela je na podlagi višje stopnje zadovoljstva večja verjetnost ponovnega nakupa, ki vodi v zvestobo, in zavezanost k partnerskim aktivnostim ter pozitivnim priporočilom hotela.
Ključne besede: hotelirstvo, zadovoljstvo, zvestoba, Slovenija
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 955; Prenosov: 48
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Nagrajevanje zaposlenih v (ne)birokratskih turističnih organizacijah: primer slovenskega hotelirstva
Metod Šuligoj, 2009, strokovni članek

Opis: Nagrajevanje zaposlenih v (ne)birokratskih turističnih organizacijah
Ključne besede: hotelirstvo, plače, nagrajevanje, zaposleni, birokracija, turizem, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 626; Prenosov: 48
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Pogled menedžerjev in zaposlenih na kakovost delovnega življenja v slovenskem hotelirstvu
Metod Šuligoj, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: Avtor ugotavlja, da je pri hotelirstvu poleg ekonomskega in pravnega zornega kota pomemben tudi sociološki vidik. Po splošni opredelitvi pojma kakovost delovnega življenja izpostavi več pomembnih elementov tega v hotelirstvu, npr. odnos med zaposlenimi in gosti, stopnjo avtonomije in delovne pogoje. V empiričnem delu je avtor še bolj konkreten in izpostavi štiri dimenzije kakovosti delovnega življenja: samostojno odločanje, samostojno reševanje konfliktov z gosti, inovativnost in kontrolo. Pri tem s pomočjo bivariatne analize ugotovi, da pri vseh dimenzijah, razen pri kontroli, obstaja statistično značilno različen pogled na kakovost delovnega življenja med menedžerji in zaposlenimi.
Ključne besede: manager, zaposleni, hotelirstvo, kakovost, management, vodenje, delovno okolje, delovni pogoji, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 756; Prenosov: 57
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Content analysis of hotel guest comment cards: a case study of Croatian hotel industry
Suzana Marković, Sanja Raspor, 2010, pregledni znanstveni članek

Opis: If properly designed, administered, and analysed, the process of monitoring customer satisfaction and service quality can be beneficial to any hotel firm and make all the difference between offering a mediocre service and one of exceptionally high quality. The purpose of this study is to examine hotel guest comment cards (GCCs) and customer satisfaction management schemes in Opatija's hotels. This study adopts the applied content analysis approach (Gilbert and Horsnell 1998), comparing and recording findings based on a set of best practice criteria.
Ključne besede: zadovoljstvo, kvaliteta, storitve, merjenje, analiza, hotelirstvo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 719; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Quality competitive advantage of small hotels in Croatia
Ines Milohnić, Jasmina Gržinić, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: The aim of this research is to determine the impact of increasing the quality on the competitive advantage of the sector. Research has shown that, although management emphasises quality as the basic strategic goal, a 'declarative' level is present and should be transferred to the highest pos-sible realistic level. The average quality grade (according to category) of small hotels is 3.75 stars, which is higher than the Croatian average. Using a multivariate regression analysis, the theory of a strong influence of quality on increased competitive advantage of small hotels in Croatia has been proven. Facts and proposals of quality implementation measures in small hotel businesses are presented, with the aim of increasing competitive advantage.
Ključne besede: kvaliteta, konkurenčnost, hotelirstvo, standardi, Hrvaška
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 524; Prenosov: 26
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Ali podoba hotela in zaznana kakovost storitev ustvarjata zadovoljstvo njegovih gostov?
Borut Milfelner, Damijan Mumel, Aleksandra Selinšek, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku je predstavljen model povezav med naslednjimi koncepti: podoba hotela, njegova zaznana kakovost, zaznana vrednost in zadovoljstvo njegovih gostov. Model je bil preverjen na vzorcu 1020 turistov v Sloveniji. Rezultati empiričnega preverjanja kažejo, (a) da je neposredni vpliv zaznane kakovosti hotela na zadovoljstvo njegovih gostov zelo šibak in (b) da zaznana kakovost hotela in njegova podoba vplivata na zadovoljstvo gostov posredno, prek zaznane vrednosti hotela. Ta povezava kaže na pomembnost zaznane vrednosti hotela kot mediacijske spremenljivke v modelih, ki pojasnjujejo zaznavanje storitev.
Ključne besede: kvaliteta, hotelirstvo, zadovoljstvo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 546; Prenosov: 42
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici