SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 2781; Prenosov: 648
.pdf Polno besedilo (2,95 MB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Ključne besede: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1512; Prenosov: 174
.pdf Polno besedilo (514,10 KB)

3.
KEMPINSKI PALACE PORTOROŽ - ENKRATNA PRILOŽNOST SLOVENSKEGA TURIZMA
Mojca Pondelak, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj močnega turističnega položaja na svetovnem trgu lahko za državo predstavlja veliko prednost. Za doseganje takšnega položaja mora biti ponudba prilagojena tudi najbolj zahtevnim gostom. Prenovljeni hotel Palace predstavlja možnost razvoja turizma za najbolj zahtevne goste, saj je ponudba na najvišjem nivoju. K izboljšanju ponudbe dodatno prispeva menedžerski prevzem s strani hotelske verige Kempinski. V diplomskem delu je tako predstavljena ponudba hotela Palace in Kempinski hotelska veriga. Opredeljene so poslovne strategije, ključni trgi in pozicioniranje v očeh kupcev, kot tudi konkurenčni položaj. Naveden je prav tako prispevek Kempinski Palace Portorož k razvoju turistične ponudbe v Sloveniji.
Ključne besede: Hotel Palace, Kempinski, Kempinski Palace Portorož, Luksuzni hotel, Turizem, Kategorizacija
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 7079; Prenosov: 369
.pdf Polno besedilo (7,38 MB)

4.
ANALIZA IN PRIMERJAVA E-POSLOVANJA IZBRANIH HOTELSKIH PODJETIJ
Viktorija Časar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti spletno poslovanje hotelskega podjetja. Oglaševanje na spletu je v bistvu podobno ostalim oblikam komuniciranja, vendar obstaja razlika pri obnašanju uporabnika. Lahko bi rekli, da se s pomočjo spletnega oglaševanja poveča zavedanje uporabnika o izdelku ali storitvi, povečan je tudi interes uporabnika, da bi se seznanil z izdelkom ali storitvijo in na koncu se poveča želja po nakupu izdelka ali storitve. Velika prednost spletnega oglaševanja je ta, da vse te aktivnosti, od zavedanja o izdelku do akcije oz. samega nakupa, na spletu potekajo istočasno, poleg tega pa je možno naročilo kar od doma. V prvem poglavju smo opredelili področje problema. Predstavili smo namen, cilje in trditve diplomske naloge. V drugem in tretjem poglavju smo predstavili teoretični del diplomske naloge kot je, kako se trži, promovira in posluje turistično podjetje na internetu oz. spletni strani. V nadaljevanju je predstavljeno kako se izdeluje in uporablja spletna stran. V četrtem poglavju smo analizirali in primerjali spletni strani dveh hotelov. V zadnjem poglavju smo nato podali predloge za izboljšanje in dosego bolj popolne spletne strani hotela Livada.
Ključne besede: svetovni splet, spletno oglaševanje, hotel Livada, hotel Burj Al Arab
Objavljeno: 07.03.2011; Ogledov: 1014; Prenosov: 80
.pdf Polno besedilo (1,16 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI HOTELOV V SLOVENIJI
Nina Pavletič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila spletne strani hotelov v Sloveniji in njihovo uporabnost. V raziskovalnem delu sem se omejila, na osnovi zbranih podatkov, na primerjavo spletnih strani hotelov. V analizi sem predstavila kvaliteto posameznih spletnih strani po kriterijih, ki jih opredeljujejo elementi in njihove lastnosti, ki so značilne za oblikovanje uspešne spletne strani. Internet je sodoben medij, ki ponuja svojim uporabnikom množico storitev v katerih, združuje več različnih klasičnih medijev predvsem pa je na razpolago uporabniku, takrat ko si on to sam želi. Čeprav je spletna stran stara šele dobro desetletje, njena priljubljenost zelo hitro narašča. V današnjem času in prostoru predstavlja svetovni splet storitev, ki je dostopna vsakemu uporabniku, ki ima priključek do spletnega omrežja Spletne strani je treba prilagajati rastočim potrebam uporabnikov in narediti ponudbo atraktivno za vse oblike turistične dejavnosti in to prikazati na prijetnih spletnih straneh, pri čemer nam je v pomoč sodobna informacijska tehnologija. Razvoj in uporaba spletnih strani v našem okolju je predvsem odvisna od stališča in pristopa menedžerjev do uvajanja in izkoriščanja sodobne računalniške tehnologije v svojih sredinah. Informacijska tehnologija in s tem tudi spletne strani so v Sloveniji še vedno odvisna predvsem od prioritet nabave in s tem razporejanja finančnih sredstev posameznega hotela.
Ključne besede: Ključne besede: marketinško komuniciranje, turizem, hotel, internet, spletne strani, kriteriji in lastnosti spletnih strani, analiza
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 2040; Prenosov: 234
.pdf Polno besedilo (6,44 MB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V HOTELU LIVADA PRESTIGE
Jasna Horvat, 2011, diplomsko delo

Opis: Ker je pospeševanje prodaje vedno bolj pomemben instrument marketinškega komuniciranja, me je zanimalo kako je s tem v hotelu Livada Prestige*****. Zato sem se v diplomskem delu osredotočila le na ta instrument. Pomembnosti pospeševanja prodaje se zavedajo tudi v družbi NARAVNI PARK TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE d.o.o. kamor sodi hotel. Pravilno načrtovanje in izvajanje le-tega, jim omogoča, da sodijo v sam vrh med termami v Sloveniji, hotel Livada Prestige ***** pa v vrh med hoteli. Za pospeševanje prodaje uporabljajo različne metode, ki so usmerjene na končne potrošnike, na lastno prodajno osebje ter na poslovne partnerje. Najpomembnejše in hkrati najpogosteje uporabljene metode pospeševanja prodaje za hotel Livada Prestige***** so: posebne ponudbe in popusti, darila, katalogi, sejmi, izobraževanje lastnega osebja in poslovnih partnerjev, itd. Pospeševanje prodaje uporabljajo, da bi povečali prodajo svojih produktov in storitev, prepoznavnost hotela, pridobili nove goste ter obdržali in nagradili stalne.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, Terme 3000, hotel Livada Prestige*****
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1292; Prenosov: 176
.pdf Polno besedilo (1,89 MB)

7.
VODENJE HOTELA
Matej Krmelj, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo govorili o vodenju hotela, lastnosti vodij, o njihovih izzivih in problematiki zaposlenih. Prvo poglavje vsebuje opredelitev problema, cilje in tezo, predpostavke in omejitve ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo opredelili vodenje, opisali managerja in kakšne so njegove naloge. Našteli smo najpogostejše stile vodenja ter temeljne sposobnosti vodenja. Naslednje poglavje je namenjeno predstavitvi kategorizaciji hotelov in največjim hotelskim združbam. Razložili smo tudi razliko med poslovanjem verige hotelov in individualnih hotelov ter problematika zaposlenih. Za konec smo vključili tudi analizo ankete in tako sprejeli nekaj odločitev ter ovrgli na začetku postavljeno tezo.
Ključne besede: Ključne besede: Hotel, vodenje, turizem, kategorizacija, verige hotelov, stil vodenja, problematika zaposlenih
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1825; Prenosov: 361
.pdf Polno besedilo (720,07 KB)

8.
NEKATERI VIDIKI DRUŽINE TIPA HOTEL MAMA V SLOVENSKI POST-MODERNI DRUŽBI
Petra Mertik, 2011, diplomsko delo

Opis: Spremembe na področju družbenega življenja v post-moderni družbi so posledično vplivale na spremembe v življenjskih potekih posameznikov, saj je dandanes jasno mejo med mladostjo in odraslostjo težko določiti. Podaljšano izobraževanje, negotovost zaposlovanja, brezposelnost in finančne težave so le nekateri izmed vzrokov, da mladi vedno dlje časa ostajajo doma pri svojih starših, v družini orientacije. Drugo ime za podaljšano življenje otrok pri starših je „sindrom hotel mama“, ki je prav predmet raziskovanja diplomskega dela. Namen diplomskega dela je bil torej proučiti mejo med mladostjo in odraslostjo ter vzroke in posledice podaljšanega življenja pri starših. V empiričnem delu je z uporabo in analizo rezultatov anketnega vprašalnika predstavljeno realno stanje podaljšanega življenja mladih pri starših v slovenski post-moderni družbi na podlagi vzorca mladih oz. odraslih SV dela Slovenije in glede na rezultate le-teh se večina naših pričakovanj potrjuje skozi anketni vprašalnik. Ključno dejstvo pa je to, da so mladi sicer pripravljeni in imajo željo zaživeti sami, vendar jim njihov ekonomski položaj zaradi podaljšanega šolanja, otežene zaposlitve in s tem tudi lastnega vira dohodka to vse onemogoča.
Ključne besede: mladost, odraslost, mladi odrasli, sindrom hotel mama, LAT-faza, prehod iz starševskega v samostojno stanovanje, podaljšano izobraževanje mladih.
Objavljeno: 25.04.2014; Ogledov: 736; Prenosov: 114
.pdf Polno besedilo (3,62 MB)

9.
PRIMERJAVA HOTELSKE IN GOSTINSKE PONUDBE DVOJE BIOTERM
Tina Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali dva termalna kompleksa, saj smo želeli ugotoviti, ali je v ponudbi velika razlika. Primerjava je potekala med avstrijskim Bio-Thermen-Hotel-om Wilfinger in slovenskim hotelom Bioterme Mala Nedelja. S pomočjo analize, ki smo jo izvedli, smo podali izboljšave in priporočila za slovenske terme. V uvodnem delu smo opredelili problem, namen in cilje raziskave ter podali hipoteze, ki smo jih skozi raziskavo skušali preveriti. Izpostavili smo tudi predpostavke, omejitve ter metode raziskovanja, ki smo jih uporabili pri raziskavi. V drugem poglavju smo predstavili pojem ekoturizma ter definirali razvoj in značilnosti le-tega. Opredelili smo tudi značilnosti termalnih voda in termalnega turizma. V tretjem delu smo predstavili Bioterme Mala Nedelja. Njihova posebnost je, da so zgrajene po standardih ekološke gradnje in tudi sicer s svojo ponudbo sledijo zahtevam trajnostnega turizma. Delovanje hotela ne obremenjuje prekomerno okolja. Predstavili smo tudi Bio-Thermen-Hotel Wilfinger v Bad Waltersdorfu, ki so mnogo bolj kot slovenski ponudnik povezane s svojim okoljem. V četrtem poglavju smo predstavili s pomočjo anket zbrana mnenja 60 naključno izbranih gostov, po 30 za posamezne terme. Na podlagi analize anket in primerjalne analize ponudbe smo obe hipotezi ovrgli. V sklepnem delu smo podali nekaj priporočil in nasvetov za izboljšavo ponudbe slovenskega primerjanega podjetja.
Ključne besede: ekoturizem, termalni turizem, Bioterme Mala Nedelja, Bio-Thermen-Hotel Wilfinger, ekološka ponudba, ekološka pridelava.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 960; Prenosov: 130
.pdf Polno besedilo (1016,73 KB)

10.
The ecological motivation or tourists as a determinant of the tourists' loyalty
Majda Bastič, Slavka Gojčič, 2011, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Despite the significant impact of environment on the attractiveness of tourist destination, environmental stewardship is not always the top priority in the hotel industry as one of the most energy-intensive sectors of the tourism industry which contributes to the increasing quantity of air pollutants. Therefore, this study investigates the impact of ecological pull motives and service quality on the tourists' loyalty to eco-hotels. The tourists spent their holidays in Austrian hotels with ecolabel and in Slovenian hotels were targeted and a total of 611 tourists participated in the study. The study reveals that the perceived service quality and ecobehaviour of hotel staff are the main determinants of the tourists' loyalty. The comparison analysis between Austrian and Slovenian hotels indicates that the guests of Austrian hotels with ecolabel are more loyal and ecologically motivated than guests of Slovenian hotels without ecolabel.
Ključne besede: loyalty, ecological motivation, hotel service quality, tourism, eco-tourism, hotels, services, quality
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 600; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (240,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici