| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 54
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocenjevanje vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom
Matic Reberčnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V sklopu naloge je predstavljeno in analizirano področje ocenjevanja vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom. Na kratko je predstavljena zgodovina ocenjevanja vrednosti nepremičnin in teoretične osnove, ki so potrebne za dosego kvalitetne ocenitve. Predstavljena so relevantna spoznanja in standardi na proučevanem področju in možni načini in metode ocenjevanj vrednosti. Predstavljeni so Mednarodni standardi ocenjevanja vrednosti in dosedanje ugotovitve strokovnjakov na področju premoženja s posebnim trgovalnim namenom. V empiričnem delu je na primeru ocenitve vrednosti hotelske nepremičnine prikazano ocenjevanje vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom po Rushmorjevem pristopu. Ob upoštevanju vpliva aktualnega gospodarskega okolja smo izračunali ocenjeno vrednost hotelske nepremičnine.
Ključne besede: nepremičnine, ocenjevanje vrednosti, nepremičnine s posebnim trgovalnim namenom, hotel
Objavljeno: 04.01.2021; Ogledov: 199; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Analiza trajnostnih vidikov v butičnem hotelu x
Nina Šimnic, 2020, magistrsko delo

Opis: Vsakoletna rast turizma postavlja vedno večja okoljska vprašanja za prihodnost. Turizem ima neposreden vpliv na okolje, v katerem se odvija, zato je toliko bolj pomembno, da se hotelirji zavedajo svojih vplivov z gradnjo in obratovanjem. Največji izziv turistične industrije je danes v globalni ozaveščenosti o negativnih vplivih, ki jih ima turizem na okolje. Sledenje trajnostnemu trendu je tako postalo bistveno za nadaljnje preživetje. Magistrsko delo obravnava trajnostne vidike v butičnem hotelu X, ki služi kot dober primer in zgled na področju trajnosti. Hotel je ekološki način in trajnostne smernice vključil že ob samem začetku obstoja. S preučitvijo vsakodnevnih praks na področju varstva okolja je cilj spodbuditi ljudi in nastanitve za podobno delovanje. Proučevali smo dejansko motivacijo in glavna vodila za takšen način poslovanja. Empirična raziskava obsega študijo primera v butičnem hotelu X, ki zajema okoljske prakse, okoljske kazalnike, primer samoocenjevanja ekološke učinkovitosti in raziskavo z intervjuji. Glavni cilj raziskave je analizirati in odkriti, ali je butični hotel X lahko uspešen poslovni model za izboljšanje stanja v slovenskem turizmu. V raziskavi smo z okoljskimi kazalniki merili okoljsko uspešnost, kar smo še dodatno potrdili z orodjem za izvedbo samoocene na področju okoljske učinkovitosti. Posamezni rezultati treh delov raziskav so podali sintezo ugotovitev, da ima hotel in vsi delujoči v njem izjemno visoko raven okoljske ozaveščenosti, kar lahko predstavlja dober trajnostni model za butični turizem.
Ključne besede: trajnostni turizem, trajnost, eko hotel, eko marjetica
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 156; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
PLANIRANJE IN RAZVOJ RECEPTORSKEGA KADRA HOTELA ASTORIE
Žiga Papov, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na proces planiranja in razvoja kadra v izbranem hotelu. V teoretičnem delu smo predstavili vrste in modele planiranja kadrov, na osnovi katerih smo v nadaljevanju opisali metode in tehnike planiranja kadrov. Temu je sledila predstavitev metodologije planiranja kadrov, ki predstavlja osnovo za razvoj kadrov. V našem primeru smo predstavili razvoj turističnega kadra – natančneje razvoj receptorskega kadra. V empiričnem delu smo podrobneje predstavili hotel Astoria Bled, kadrovsko strukturo hotela in receptorskega oddelka ter natančno opisali planiranje in razvoj receptorskega kadra. V tem delu diplomskega dela smo zato želeli raziskati, ali izbrani hotel planira in razvija svoj receptorski kader ter kako ta proces izvajajo. V ta namen smo izvedli strukturirane intervjuje z vodjem MIC-a, F&B managerja1 , v nadaljevanju vodjo gostinstva in praktičnega izobraževanja ter vodjo hotelske recepcije, enim redno zaposlenim receptorjem in vodjo kadrovske službe. Na podlagi transkripcije odgovorov oziroma dekodiranih strukturiranih intervjujev smo v nadaljevanju podali predloge za izboljšave planiranja in razvoja receptorskega kadra v hotelu Astoria Bled.
Ključne besede: planiranje, razvoj, receptorski kader, Bled, hotel Astoria.
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 150; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (744,03 KB)

4.
Uvedba novega zdravstvenega produkta za arabsko tržišče
Žan Sekirnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Danes živimo v svetu, kjer sta postala aktivno preživljanje prostega časa in zdrav način življenja nujnost v vseh razvitih državah. Aktivno preživljamo tudi počitnice. V Rogaški Slatini deluje že od leta 2001 družinsko podjetje Grand Hotel Sava Rogaška, d. o. o., (v nadaljevanju GHSR). Podjetje želi s svojo prepoznavno ponudbo narediti korak naprej in se tako razlikovati od ostalih hotelskih ponudnikov v destinaciji. S politiko nenehnega vlaganja v kakovost nudijo gostom kakovostne hotelske storitve, s katerimi nagovarjajo zahtevnejše goste. Razen sodobnega konferenčnega centra, ponudbe visokokakovostne kulinarike in raznolikih dobropočutnih paketov, nudi podjetje od leta 2017 tudi zdravstveni produkt ROI Medico & Spa. Avtor magistrskega dela, ki je v GHSR zaposlen, želi v magistrski nalogi raziskati možnosti prodora podjetja z omenjenim produktom na nove trge. Kot strateško zanimiv je izbral arabski trg. Raziskava upravičenosti uvedbe novega zdravstvenega produkta na arabsko tržišče je povezana s spoznanjem, da ima v državah arabskega sveta večina prebivalcev prekomerno težo zaradi hitrega tempa življenja, narave dela in klimatskih pogojev. Prav to je razlog za porast srčnih in žilnih težav in zelo visok odstotek obolelosti prebivalstva za diabetesom tipa II. Zdravstveni produkt ROI Medico & Spa je usmerjen na ciljno skupino gostov, ki so pripravljeni za paket odšteti več od povprečnih obiskovalcev term, v zameno pa želijo zasebnost in visoko raven kakovosti storitve. Ključno vlogo pri prodoru na arabski trg imajo turstične agencije, ki že sodelujejo z arabskim trgom. S pomočjo anketnega vprašalnika, razposlanega med agencije, smo izvedli anketiranje in rezultate analizirali. Rezultati so nam pomagali pri preverjanju hipotez. V prvem, teoretičnem delu magisterskega dela, smo predstavili značilnosti in vrste zdravstvenega turizma ter strategijo prodora na novi trg. Teoretično smo predstavili tudi arabski svet in njegovo kulturo, ki je pomembna pri poslovanju. Drugi del magistrskega dela je praktično naravnan. Gre za poslovno raziskavo, v kateri smo opisali zdravstveni turizem v Sloveniji in podrobneje opredelili zdraviliški turizem v Rogaški Slatini. Predstavili smo družinsko podjetje GHSR in pripravili SWOT analizo trga, ki nam je pokazala, s kakšnimi priložnostmi, nevarnostmi, slabostmi in prednostmi se lahko podjetje sreča ob predvideni naložbi v nov zdravstveni produkt. S pomočjo prve hipoteze smo ugotavljali, za kateri zdravstveni ali lepotni program se gostje iz arabskega sveta večinoma odločijo. Pri drugi in tretji hipotezi pa smo preverili, kje in kako predstavniki turističnih agencij tržijo zdravstvene storitve Grand Hotela Sava Rogaška, d. o. o., in kateri so ključni produkti za predstavitve zdravstvenih storitev v katalogih in na poslovnih sejmih. Pri zadnji, četrti hipotezi, smo primerjali zasedenost hotela in prihodek podjetja pred uvedbo novega zdravstvenega produkta ROI Medico & Spa in po uvedbi. To analizo smo opravili s pomočjo statističnih podatkov podjetja GHSR. Med raziskavo pa se je pokazala tudi raznovrstna problematika, zato smo nanjo v sklepnem delu opozorili in predlagali izboljšave.
Ključne besede: : zdravstveni turizem, arabski svet, arabska poslovna kultura, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Grand Hotel Sava Rogaška, d. o .o., ROI Medico & Spa
Objavljeno: 22.01.2020; Ogledov: 360; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

5.
Kategorizacija in kakovost hotelov v regiji Posavje
Paula Trpkov, 2019, diplomsko delo

Opis: Kategorizacija je bistven element pri odločanju kakovosti hotela in je prvi faktor,na podlagi katerega lahko gost predvidevakakovost storitev glede na svoja pričakovanja. Pojem kategorije hotelov se pri vsakem posamezniku odraža drugače.V praksi lahko opazimo, da obstajajo razlike med hoteli iste kategorije. Prav zaradi tega je poznavanje kategorizacije in kakovosti storitev pomembno za hotelirje in goste. V empiričnem delu smo raziskali, kako hotelirji in gostje razumejo kategorizacijo hotela in kako povezujejo kategorijo hotelov s kakovostjo hotelskih storitev v regiji Posavje.Raziskava je pokazala, da je potrebno spremeniti oz. posodobiti sistem in povečati pozornost pri izvajanju funkcionalne storitve, saj se ta hitreje pomni in je za goste pomembnejša. Z lansko novo uvedbo kategorizacije, imenovane Hotelstars, smo dobili zagotovilo kakovosti na mednarodni ravni in s tem tudi boljšo prihodnost v hotelirstvu.
Ključne besede: Kategorizacija, Kakovost, Hotel, Hotelirstvo, Posavje
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 557; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
PRENOVA GRADU V BELTINCIH
Anja Cigut, 2019, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Projektna naloga obravnava prenovo gradu v Beltincih. Namen projektne naloge je predlagati ponovno gradnjo nekdanje podobe beltinskega gradu. Predlog ponovne, gradnja manjkajočega dela bo sedanjemu gradu dala celovito podobo. Projektno delo sestavlja analitični in projektni del. Analitični del obravnava zgodovinsko in arhitekturno analizo. Grad je že delno obnovljen. V obnovljeni del je že vnesena programska ureditev. Na podlagi tega smo si v projektni nalogi zadali cilj, da s ponovno gradnjo vrnemo objektu prvotno podobo in v novi del vnesemo program, ki bo omogočil preporod samemu kraju. Nov program se bo dopolnjeval s programom ostalega dela gradu. Na podlagi analiz in obstoječega programa se bo v grad namestil nov koncept hotela.
Ključne besede: arhitektura, prenova, grad, Beltinci, hotel
Objavljeno: 28.06.2019; Ogledov: 504; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (17,06 MB)

7.
Strategija trajnostnega razvoja Vile Savinjski dvor v Rimskih Toplicah
Barbka Rode, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V času, ko sta varovanje okolja ter skrb zanj vse pomembnejši, je prizadevanje za trajnostno naravnanost turističnih destinacij, ponudnikov in ne nazadnje turistov samih izjemnega pomena. Magistrsko delo se ukvarja s strategijo razvoja nekdaj uspešnega turističnega objekta - vile Savinjski dvor v Rimskih Toplicah. Predstavlja osnove trajnosti in njenega koncepta znotraj turistične industrije, upravljanje trajnostnega turizma, marketing ter koncept butičnega hotela. Popelje nas skozi zgodovino deležnika, izpostavlja potenciale objekta in pripadajočega zemljišča za razvoj v luči trajnosti, predstavlja možnosti povezovanja z deležniki znotraj destinacije ter uvaja inovativne spremljevalne aktivnosti, ki bodo obogatile ponudbo destinacije. Strategije razvoja se loteva z vidika trajnosti ter ekološkega in odgovornega turizma; V benchmarking analizi predstavlja slovenska primera dobre prakse ruralnih butičnih hotelov. Izsledki kvalitativnega raziskovanja so v delu predstavljeni s pomočjo podanih prioritet, ukrepov in indikatorjev, analizo intervjujev s pomembnejšimi deležniki znotraj destinacije Laško - sotočje dobrega ter SWOT analizo.
Ključne besede: trajnostni turizem, strategija trajnostnega razvoja, butični hotel, Rimske Toplice, vila Savinjski dvor
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 712; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

8.
Zasnova ski hotela vogel z žičnico
Anže Repinc, 2018, magistrsko delo

Opis: Alpe so prostor, ki že stoletja privabljajo mnogo turistov in domačinov. Predvsem jih navduši neokrnjena narava, mogočne visoke gore, biotska raznovrstnost, ledeno hladne reke in jezera in zelene doline. Ta del predstavlja narava. Seveda tak prostor ni ostal nedotaknjen, ljudje so si na tem mestu gradili vasi na način, ki je trdno povezan z naravo, ki jih obdaja. S spoštovanjem do tistega, kar naj bi jim bilo podarjeno, so si zgradili bivališča previdno in preudarno. Vsaka nepravilna poteza v prostoru bi lahko škodila naravi ter posledično domačinom samim. Bohinj je eden izmed predstavnikov tovrstnih pokrajin. Kljub vplivu industrializacije in kulture hitro rastočih mest zaenkrat še ohranja svojo identiteto gručastih naselij in vijugaste ceste, ki vodi skozi pokrajini. Vendar pa prostor ne prenese velikih posegov in pretiravanja. Kar hitro bi se lahko zgodilo, da bi ljudje želeli narediti preveč in s tem popolnoma uničili podobo in razčlenjenost vasi v Bohinju. Magistrsko delo predstavlja le delček v mozaiku potrebnih strategij, ki bi pripomogle k razumevanju prostora in ohranjanju lepote narave. Zasnovan hotel in žičniški postaji se subtilno umeščata v prostor, tako da uporabniku, domačinu ali zunanjemu opazovalcu ne zastira pogleda na okoliške gore in jezero, nasprotno, silhueta in preboji v strukturi uokvirjajo podobo kraja. Izbrano delo predstavlja izziv, saj gre za infrastrukturno dejavnost, ki je skozi zgodovino najbolj škodljivo vplivala na prostor. Rešitev poskuša zmanjšati vpliv na vsaj določeno stopnjo okoljske tolerance.
Ključne besede: arhitektura, kontekst, žičnica, hotel, smučišče Vogel, Bohinj, Alpe
Objavljeno: 11.10.2018; Ogledov: 778; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (190,12 MB)

9.
Komunikacijske in jezikovne kompetence v angleškem jeziku za poklic hotelski receptor/hotelska receptorka
Urška Sep, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Komuniciranje v angleškem jeziku predstavlja steber medsebojne komunikacije v turistični industriji. Izjemnega pomena pa je tudi pri poklicu hotelskega receptorja/hotelske receptorke, ki ima prvi stik z gostom, ko ta pride v hotel, zato je znanje in poznavanje terminologije, prilagojene za poklic receptorja/receptorke, ključno za uspešno sporazumevanje s tujimi gosti. V diplomskem delu nas je zanimalo, kakšno znanje angleškega jezika je potrebno za uspešno komunikacijo med gosti hotela in hotelsko recepcijo. Raziskava je pokazala, da pri sporazumevanju s tujimi gosti v izbranih hotelih na območju Maribora prevladuje angleščina, poznavanje predvidene terminologije pa nima tolikšnega pomena za uspešnejši potek komunikacije med tujimi gosti in hotelsko recepcijo, kot na primer to, kakšna oseba je hotelski receptor/hotelska receptorka in kako se pri svojem poklicu znajde.
Ključne besede: komuniciranje, turizem, angleški jezik, hotel, retorik
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 1365; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

10.
Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton
Mateja Bezjak, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Globalizacija in velika konkurenca na svetovnem hotelskem trgu sta razlog, da hotelska podjetja iščejo vedno nove načine razlikovanja med konkurenčnimi podjetji in s ciljem iskanja novih poti do gostov. Prav želja po čim večji prepoznavnosti in jasnem razlikovanju pred konkurenco je razlog, da se hotelska podjetja tudi pri nas vedno pogosteje odločajo za vključitev v hotelske verige. Blagovna znamka hotelske verige omogoča hotelom, ki so vključeni v hotelsko verigo, lažji vstop v globalne prodajne mreže skozi nove distribucijske poti do novih segmentov gostov, pogosto tudi na nove trge. Hotel, ki je del hotelske verige, svojim gostom lažje sporoča svojo pozicijo in jim s tem omogoča lažjo identifikacijo, olajšano pa je tudi ločevanje hotelske verige od konkurenčnih podjetij. Gostje tako zelo dobro vedo, kaj lahko pričakujejo od storitve hotela v hotelski verigi saj jim znamka hotelske verige nudi jamstvo za kakovost storitve. Hotelske verige s svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami nudijo svojim članom visoko prepoznano ime, ustrezen standard kakovosti izvajanja hotelskih storitev, veliko sredstev pa vlagajo tudi v učinkovito izobraževanje zaposlenih, kar je ključ za doseganje pričakovane kakovosti. V diplomski nalogi je bila raziskana teorija repozicioniranja hotelov oziroma vključevanja samostojnih hotelov v hotelske verige s svetovno priznanimi blagovnimi znamkami ter prednosti, slabosti in učinki tega procesa za samostojni hotel, ki se za ta korak odloča. V empiričnem delu smo raziskali in preučili vključitev hotela Mons v novo blagovno znamko Four Points by Sheraton in delovanje ter poslovanje hotela pred in po vključitvi.
Ključne besede: hotel, repozicioniranje, hotelske verige, hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Hotel Mons, Marriott
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 478; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (496,97 KB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici