| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Analysing the relationship between hotelsʹ internal marketing and employee engagement dimensions
Kristina Črnjar, Jasmina Dlačić, Borut Milfelner, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Purpose – In the hotel industry, as in all services, the goal is to have satisfied employees who are engaged in their job. From a marketing perspective, one of the possible ways companies can achieve that is by adopting internal marketing practices. Hence, the purpose of this paper is to research the relationship between internal marketing and different dimensions of employee engagement (emotional, cognitive and physical) in the hotel industry. Design/Methodology/Approach – The data was collected through a paper-and-pencil questionnaire on a sample of 573 hotel employees in Croatia. Adapted scales from previous research were used for measuring research constructs using the back-translation technique. Conceptual model and hypotheses were tested with covariance based structural equation modelling. Findings and implications – The results show that internal marketing had a positive and statistically significant impact on emotional and cognitive engagement. Cognitive engagement, in turn, had a positive impact on emotional and physical engagement, while emotional engagement had a positive impact on physical engagement. Limitations – The use of self-evaluations could potentially cause social desirability bias. The study is limited only to Croatian hotels, which might vary from hotel industries in other parts of the world. Originality – This paper contributes to the development of internal marketing, as it identifies the relationship between internal marketing and different forms of employee engagement. Employee engagement is approached multidimensionally as consisting of emotional, cognitive and physical engagement. By distinguishing different engagement dimensions, the paper contributes to the theory of personal engagement with testing employee engagement concept in the hotel industry.
Ključne besede: internal marketing, employee engagement, hotel industry, hotels, Croatia
Objavljeno v DKUM: 16.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (945,22 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Arhitekturna in urbanistična ureditev ob stolpu Kristal v Rogaški Slatini
Matej Jugovar, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problem propadanja degradiranega območja starega mizarstva ob stolpu Kristal. Na podlagi analiz je izdelana idejna zasnova novega kompleksa objektov, ki zavzema hotel, wellness in medgeneracijski center. Zasnova povezuje zdraviliški del mesta z vznožjem Tržaškega hriba, ki ima potencial za nadaljni razvoj. Medgeneracijski center je preko nadhoda Sonce povezan z obstoječim domom za starejše občane in z svojim programom ter prostori omogoča socialno interakcijo med različnimi generacijami. Ločen hotelski del in wellness hrati nudita zasebnost hotelskim gostom. Območje je z urbanistično zasnovo povezano tudi z območjem stolpa Kristal.
Ključne besede: Hotel, wellness, medgeneracijski center, občina Rogaška Slatina, stolp Kristal
Objavljeno v DKUM: 13.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (117,82 MB)

3.
Dojemanje podnebnih sprememb in preverjanje učinkovitosti apelov strahu v oglaševanju zelenih hotelov : diplomsko delo univerzitetnega študija
Tadeja Tratar, 2024, diplomsko delo

Opis: Vprašanje blaženja podnebnih sprememb je osrednje problemsko področje tudi za turizem, kjer ima pomembno vlogo spodbujanje prepoznavnosti trajnostnega certificiranja, kot je Zeleni ključ za turistične nastanitve. Za uspešno delovanje tovrstnih certifikatov je pomembno, kakšno mnenje imajo o njih potencialni gosti in na kakšen način je smiselno izpostavljati certifikate v oglaševanju nastanitev. V skladu s teorijo apelov strahu v prepričevalnem komuniciranju so sporočila o negativnih posledicah podnebnih sprememb lahko učinkovita, vendar le dokler mera strahu ni previsoka in ima občinstvo na voljo učinkovite načine za odpravljanje grožnje. V zaključnem delu smo z eksperimentalno metodo preverjali učinkovitost apelov strahu o podnebnih spremembah in prisotnost certifikata v oglasu na odnos do oglasa, odnos do podobe hotela, namero rezervacije in percepcijo zelenega zavajanja. Eksperimentalna metoda ni pokazala razlik med skupinami glede na tip oglasa: apel strahu ni imel vpliva na odločitve anketirancev, niti ni bilo razlik glede na prisotnost certificiranja v oglasu. Rezultati torej kažejo nizko možnost doseganja sprememb z zgolj enim oglasom in v spletnem okolju, kjer je pozornost občinstev nizka. Je pa raziskava pokazala statistično značilne korelacije med odvisnimi spremenljivkami in okoljevarstvom in odnosom do certificiranosti. Nadalje, rezultati naloge so pokazali, da so bili anketiranci močno naklonjeni okoljevarstvu ter so imeli pozitiven odnos do trajnostnih ali okoljskih certifikatov. Sklepamo, da je smotrno spodbujati turistične ponudnike k zelenim praksam glede na pozitivne ocene certificiranja. Glede vprašanja o vlogi apelov strahu pri komuniciranju podnebnih sprememb pa svetujemo nadaljnje raziskovanje, ki bo vključevalo dolgoročnejše spremljanje učinkov komuniciranja.
Ključne besede: hotel, trajnost, certifikat, podnebne spremembe, apel strahu.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

4.
How do job-related constructs determine employee turnover? : Serbian hotels example
Marija Cimbaljević, Milena Nedeljković Knežević, Dunja Demirović Bajrami, Milosav Dunjić, Hamid El Bilali, Milica Rančić Demir, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: In the hospitality industry, employee turnover is extremely high. It is often caused by minimal growth opportunities, intensive work, lack of flexibility, limited opportunities for promotion, lack of recognition, etc. Investment in human resources, strategies that maintain an adequate workforce and improve employee engagement is quite justified cost with multiple returns. The specific issue is that hospitality leaders often do not know the relationships between employee satisfaction, employee motivation and employee engagement, which may be the basis for understanding their intention to leave the job. The purpose of this study was to examine the relationship between the three job-related constructs: motivation, job satisfaction, and work engagement, as well as to examine their impact on employee turnover. The results confirmed a positive relationship between job satisfaction and motivation, satisfaction and work engagement, as well as the relationship between motivation and engagement. On the other side, the results showed that job satisfaction, dedication, and vigor negatively predict employee turnover. The findings may provide hotel managers with a foundation to understand this issue and assume where to direct their research and how to improve job conditions.
Ključne besede: job satisfaction, motivation, work engagement, employee turnover, hotel employees, Serbia
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 365; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (335,82 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Arhitekturna ureditev starega mestnega jedra - kare ob Turški mački in revitalizacija hotela Turška mačka : magistrsko delo
Katarina Žnidarec, 2023, magistrsko delo

Opis: Tema magistrskega dela izhaja iz potrebe po ureditvi starega mestnega jedra Celja - kare ob Turški mački in ponovnem delovanju hotela Turška mačka. Slednji še danes velja za eno izmed najbolj prepoznavnih stavb v mestu. Hotel Turška mačka ima bogato zgodovino. Pomemben je predvsem zaradi umetniške in arhitekturne vrednosti ter umeščenosti v staro mestno jedro. Obdajajo ga namreč pomembne javne stavbe kot so Narodni dom, kjer ima svoje poslovne prostore Mestna občina Celje, Slovensko ljudsko gledališče Celje z Gledališkim trgom, v neposredni bližini je tudi Minoritski samostan z Marijino cerkvijo. Z rekonstrukcijo hotela smo ohranili pomembno stavbo iz časa modernizma in tako obnovili objekt, ki je pomemben za prebivalce in obiskovalce Celja. Zaradi zgodovinske pomembnosti arheoloških ostalin in bližine zahodno rimskega obzidja smo zasnovali prostor, kjer bodo le-te predstavljene. Poudarek dela temelji na prikazu kontrasta med starim in novim delom, vendar ob tem vseeno tvori celoto, ki v mestnem jedru deluje homogeno in nevsiljivo. Z novo idejno zasnovo smo pripomogli k uresničevanju strategije trajnostnega razvoja in trajnostne mobilnosti mesta, ki predvideva postopen umik prometa iz mestnega središča. Zato predlagamo, da bi se za potrebe hotela zakupila parkirišča ob obstoječih bližnjih javnih objektih.
Ključne besede: arhitektura, staro mestno jedro, kare, revitalizacija, hotel, Turška mačka
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 393; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (42,07 MB)

6.
Stališča odjemalcev do digitalizacije hotelskih storitev
Klemen Škamlec, 2023, magistrsko delo

Opis: Živimo v svetu, ki zahteva hiter napredek in prilagajanje na nove trende. Eden od zadnjih trendov je digitalizacija. Uporaba digitalnih naprav je del vsakdana vsakega človeka, brez digitalnih naprav si več ne znamo predstavljati življenja. Digitalizacija predstavlja velik izziv za managerje v storitveni dejavnosti, saj gre za dejavnost, kjer je uspešnost poslovanja bistveno odvisna od zadovoljstva uporabnikov. Managerji morajo v storitveni proces vključiti pravo mero digitalne tehnologije, v kombinaciji z ustrezno izobraženimi zaposlenimi, da lahko čim bolje zadovoljijo potrebe odjemalcev. Storitvena dejavnost, ki je zelo zanimiva z vidika digitalizacije, je turizem. Trendi v turizmu so v zadnjem času povezani predvsem z varovanjem planeta, torej je cilj čim manjši vpliv turistov na okolje, ki ga obiščejo. Vključevanje digitalizacije v turizem je eden izmed ključnih dejavnikov tudi pri varovanju okolja. Znotraj turistične panoge se digitalizirajo predvsem hoteli. Rezervacija preko spleta je hotelska storitev, ki je digitalizirana že kar nekaj časa. Nove izzive pa predstavljajo robotski portirji, robotski čistilci, robotski natakarji, check inn/out brez receptorja, digitalno odklepanje vrat in podobno. V magistrskem delu so predstavljeni trendi digitalizacije hotelskih storitev in njihove prednosti ter slabosti. V raziskovalnem delu magistrske naloge je izvedena raziskava o stališčih odjemalcev do digitalizacije hotelskih storitev, s poudarkom na pričakovanjih, enostavnosti uporabe in zaznani kakovosti glede digitalnih hotelskih storitev.
Ključne besede: Digitalizacija, Storitve, Hotel, Odjemalci
Objavljeno v DKUM: 21.08.2023; Ogledov: 476; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

7.
Hoteli za pse kot rešitev za lastnike v času dopustovanja: študija primera hotelov za pse v Sloveniji
Marina Majerič, 2022, magistrsko delo

Opis: Sprememba vloge živali skozi zgodovino je botrovala k močni navezi človeka in hišnega ljubljenca. Živali se je vključevalo v vse več človeških dejavnosti, vključno s potovanji. Potovanje ljudi z živalmi je hkrati prispevalo k premiku vloge živali v turizmu. Močna vez z ljubljenci za večino lastnikov ob ločitvi predstavlja težavo. Pogosto jih vzamejo s seboj, a vedno to ni mogoče in puščanje pri domačih ne pride vedno v poštev. V takšnem primeru se po pomoč obrnejo k varstvu v hotelih za hišne živali. Med hišnimi ljubljenci po številu in priljubljenosti še posebej izstopajo psi. V magistrski nalogi se osredotočimo na hotele za pse, ki lastnike rešujejo z oskrbo njihovega psa v času njihove odsotnosti. Ugotavljamo, ali lahko povezujemo dejavnost hotelov za pse s turizmom njihovih lastnikov. V empiričnem delu smo raziskovali, kakšna je ponudba slovenskih hotelov za pse in s kakšnimi težavami se srečujejo lastniki psov in upravljalci hotelov za pse pri oddaji psov v hotel. Ugotovili smo, da ponudba večine hotelov za pse v osnovi zajema varstvo z nočitvijo, gibanje in prehrano. Nekateri v osnovi ponujajo več storitev, ki so vključene v ceno, medtem ko drugi to dodatno zaračunavajo. Ključna je ugotovitev raziskave, da se lastniki psov za varstvo svojih hišnih ljubljencev v hotelu za pse odločajo predvsem zaradi dopustovanja, kar so pokazali rezultati tako kvalitativne raziskave, izvedene pri upravljavcih hotelov za pse, kot tudi rezultati kvantitativne raziskave med lastniki psov. S tem smo obdržali postavljeno hipotezo. Med bojaznimi lastnikov za oddajo psa v varstvo v hotel so sodelujoči izpostavili strah pred zavrnitvijo v varstvo, pobeg ali poškodbe ljubljenca ali celo smrt. Upravljalcem hotelov za pse pri njihovem delu predstavljata največji izziv delo s psi in njihovimi lastniki.
Ključne besede: hišni ljubljenec, pes, hotel za pse, dopust, turizem
Objavljeno v DKUM: 13.02.2023; Ogledov: 754; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

8.
Integralni model za deležnike v turizmu z logistiko in it-podporo
Nejc Mraz, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu v širšem kontekstu obravnavamo turistični sistem, in sicer njegove deležnike, ponudbo in vlogo informacijskih tehnologij z logistiko. V kritičnem pregledu literature predstavimo razvoj turizma, opredelitve, deležnike, kategorije in jedro turizma – turistično ponudbo. V nadaljevanju predstavimo razmeroma nov koncept Turizma 4.0 in vlogo informacijske podpore in logistike v njem. V osredju Turizma 4.0 je turist in sodelovanje vseh deležnikov, kar pomeni tudi informacijsko in logistično podporo s strani ponudnikov neturističnih storitev. Natančneje predstavimo dnevne utripajoče ponudbe in vlogo logistike in informacijskih tehnologij v delovanju le-teh. Razvijemo integralni model, s katerim predlagamo, kaj in kako izboljšati delovanje dnevnih utripajočih ponudb v luči Turizma 4.0 z informacijsko in logistično podporo. Nenazadnje pa predstavimo odprta vprašanja za razvoj turističnega produkta in dnevnih utripajočih ponudb s sklepnimi mislimi.
Ključne besede: turizem, logistika, informacijske tehnologije, deležniki, hotel, DUP
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 615; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

9.
Urbanistična in arhitekturna ureditev spremljevalnega programa ob vodnem parku Radlje ob Dravi : magistrsko delo
Lea Kramljak, 2022, magistrsko delo

Opis: Vodni park Radlje ob Dravi je prvi in tudi edini naravni bazen v Sloveniji, ki je postal prava turistična atrakcija v mestu. V prijetnem zelenem ambientu ob t.i. modrem biseru se gosti lahko okrepčajo s hitro hrano in pijačo ter ohladijo v naravnem bazenu. V neposredni bližini se nahajajo štiri lesene glamping hiške z manjšim zunanjim bazenom. Kompleks obratuje samo poleti. Turistična ponudba je precej osiromašena, še posebej v zimskem letnem času. Večina obiskovalcev vodnega parka je domačinov, saj v občini primanjkuje sodobnih letovišč, ki bi nudile prenočišče oddaljenim gostom. S predlagano ureditvijo in razširitvijo turistične ponudbe ob območju Vodnega parka bi zasnovali smiselno, varno, dostopno, okolju prijazno in prijetno začasno bivanje. Arhitekturna zasnova bi vključevala hotel in wellness storitve, apartmajsko naselje, glamping hiške ter odprte športno-rekreacijske površine. Pri oblikovanju turističnega kompleksa smo upoštevali vidike trajnostne gradnje.
Ključne besede: Radlje ob Dravi, Vodni park, hotel, wellness, spa, arhitektura, urbanizem, turizem, turistični kompleks
Objavljeno v DKUM: 26.09.2022; Ogledov: 833; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (85,81 MB)

10.
Hotel branding exposed : a content analysis of related organisational values
Kristijan Breznik, Kris Law, Mitja Gorenak, 2021, izvirni znanstveni članek

Opis: Background/Purpose: This paper explores how organisational values can help to understand the interlinks of hotel brands and their hotel rating. The study assumes that the importance of organisational values in the service sector represents one of the key components of both growth and development of an organisation. Methods: Conceptual content analysis was used on the dataset of organisational values found on websites of the top 100 European hotel brands. Advanced network analytic procedures were applied to identify clustered dimen­sions of organisational values among various hotel brands. Results: Results identified shared organisational values among hotel brands clustered into four predominant dimen­sions: entrepreneurial, stakeholders, moral, and tradition. The study confirmed wide content variability of organisa­tional values within the hotel brand industry. Conclusion: The cluster analysis identified clusters of the most important words from values statements, conclud­ing that hotel brands highly value “entrepreneurial” and “ethical” clusters. The island analysis approach on hotel brands’ level also reveals that organisational values in this sector are determined by many factors, including the scale and market positioning. Our study provides theoretical and practical implications to hotel brand strategists in order to better understand their current and desired sector position.
Ključne besede: organisational values, hotel industry, branding, content analysis, network analysis
Objavljeno v DKUM: 15.09.2022; Ogledov: 445; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici