| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 61
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Integralni model za deležnike v turizmu z logistiko in it-podporo
Nejc Mraz, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu v širšem kontekstu obravnavamo turistični sistem, in sicer njegove deležnike, ponudbo in vlogo informacijskih tehnologij z logistiko. V kritičnem pregledu literature predstavimo razvoj turizma, opredelitve, deležnike, kategorije in jedro turizma – turistično ponudbo. V nadaljevanju predstavimo razmeroma nov koncept Turizma 4.0 in vlogo informacijske podpore in logistike v njem. V osredju Turizma 4.0 je turist in sodelovanje vseh deležnikov, kar pomeni tudi informacijsko in logistično podporo s strani ponudnikov neturističnih storitev. Natančneje predstavimo dnevne utripajoče ponudbe in vlogo logistike in informacijskih tehnologij v delovanju le-teh. Razvijemo integralni model, s katerim predlagamo, kaj in kako izboljšati delovanje dnevnih utripajočih ponudb v luči Turizma 4.0 z informacijsko in logistično podporo. Nenazadnje pa predstavimo odprta vprašanja za razvoj turističnega produkta in dnevnih utripajočih ponudb s sklepnimi mislimi.
Ključne besede: turizem, logistika, informacijske tehnologije, deležniki, hotel, DUP
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 69; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

2.
Urbanistična in arhitekturna ureditev spremljevalnega programa ob vodnem parku Radlje ob Dravi : magistrsko delo
Lea Kramljak, 2022, magistrsko delo

Opis: Vodni park Radlje ob Dravi je prvi in tudi edini naravni bazen v Sloveniji, ki je postal prava turistična atrakcija v mestu. V prijetnem zelenem ambientu ob t.i. modrem biseru se gosti lahko okrepčajo s hitro hrano in pijačo ter ohladijo v naravnem bazenu. V neposredni bližini se nahajajo štiri lesene glamping hiške z manjšim zunanjim bazenom. Kompleks obratuje samo poleti. Turistična ponudba je precej osiromašena, še posebej v zimskem letnem času. Večina obiskovalcev vodnega parka je domačinov, saj v občini primanjkuje sodobnih letovišč, ki bi nudile prenočišče oddaljenim gostom. S predlagano ureditvijo in razširitvijo turistične ponudbe ob območju Vodnega parka bi zasnovali smiselno, varno, dostopno, okolju prijazno in prijetno začasno bivanje. Arhitekturna zasnova bi vključevala hotel in wellness storitve, apartmajsko naselje, glamping hiške ter odprte športno-rekreacijske površine. Pri oblikovanju turističnega kompleksa smo upoštevali vidike trajnostne gradnje.
Ključne besede: Radlje ob Dravi, Vodni park, hotel, wellness, spa, arhitektura, urbanizem, turizem, turistični kompleks
Objavljeno v DKUM: 26.09.2022; Ogledov: 163; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (85,81 MB)

3.
Hotel branding exposed : a content analysis of related organisational values
Kristijan Breznik, Kris Law, Mitja Gorenak, 2021, izvirni znanstveni članek

Opis: Background/Purpose: This paper explores how organisational values can help to understand the interlinks of hotel brands and their hotel rating. The study assumes that the importance of organisational values in the service sector represents one of the key components of both growth and development of an organisation. Methods: Conceptual content analysis was used on the dataset of organisational values found on websites of the top 100 European hotel brands. Advanced network analytic procedures were applied to identify clustered dimen­sions of organisational values among various hotel brands. Results: Results identified shared organisational values among hotel brands clustered into four predominant dimen­sions: entrepreneurial, stakeholders, moral, and tradition. The study confirmed wide content variability of organisa­tional values within the hotel brand industry. Conclusion: The cluster analysis identified clusters of the most important words from values statements, conclud­ing that hotel brands highly value “entrepreneurial” and “ethical” clusters. The island analysis approach on hotel brands’ level also reveals that organisational values in this sector are determined by many factors, including the scale and market positioning. Our study provides theoretical and practical implications to hotel brand strategists in order to better understand their current and desired sector position.
Ključne besede: organisational values, hotel industry, branding, content analysis, network analysis
Objavljeno v DKUM: 15.09.2022; Ogledov: 98; Prenosov: 7
URL Povezava na datoteko

4.
EMOCIONALNI RAD IZMEĐU ZAPOSLENIH U HOTELIMA UNSKO-SANSKOG KANTONA : diplomsko delo univerzitetnega študija
Mirsada Hebilović, 2022, diplomsko delo

Opis: U diplomskom radu smo istraživali u kakvim su odnosima zaposlenici hotela na Unsko- sanskom kantonu, zapravo smo istražili koliko je zastupljen emocionalni rad između zaposlenih, kakvi su međusobni odnosi zaposlenih na radnom mjestu i kakvi su odnosi između suradnika i nadređenih, cjelokupno smo istražili kako međusobni odnosi utječu na klijenta ili gosta koji posjećuje ili dolazi u hotel. Za istraživanje smo koristili anketni upitnik koji je proveden od strane zaposlenih radnika u hotelima i iz kojeg smo dobili odgovarajuće rezultate. U teoretskom uvodu smo definirali emocionalni rad i emocionalnu inteligenciju, pojam emocije, koja je uloga organizacije u ugostiteljskoj industriji, zadovoljstvo s radom, nadalje smo definirali organizacijsku strukturu prijemnog odjela kako utječe na razvoj hotela, zatim koja doba starosti najviše utječe na emocionali rad, kakav je emocionalni rad između spolova i sl. Pomoću anketnog upitnika smo napravili tri skupa indikatora, bazirana na emocionalni rad, analizu zadovoljstva i odnose između suradnika i nadređenih. Kroz provedeno istraživanje došli smo do rezultata koji su bili u skladu s očekivanom teorijom. Analiza i interpretacija rezultata ukazuje na to da su zaposleni radnici složni i da se međusobno poštuju i dogovaraju oko obaveza na poslu, pored toga atmosferu čine pozitvnim sa osmijehom koji svakodnevno upute klijentu ili gostu hotela, gdje proizilazi zadovoljstvo do gostiju što je od velikog značaja za jedan hotel.
Ključne besede: Emocionalni rad, emocije, zaposleni, hotel, suradnici i nadređeni
Objavljeno v DKUM: 25.03.2022; Ogledov: 398; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

5.
Trendi sodobnega turizma: potovanje s hišnimi ljubljenci ali varstvo v hotelu za živali?
Nadja Mlakar, 2021, magistrsko delo

Opis: Živali imajo že od nekdaj pomembno vlogo v življenju ljudi. Človek jih izrablja na različne načine in z njimi tudi tvori različne odnose, ki se nenehno spreminjajo. Ljudje imajo različen odnos do tega, katera žival lahko biva z njim, katero bo uporabil kot hrano ali za zabavo in katera je primerna za spremstvo na potovanju. S pomočjo obstoječe literature v nalogi predstavimo odnos ljudi do živali skozi zgodovino, s poudarkom na današnji dobi ter njihovo vlogo v turizmu. Ugotovimo, da nekatere vrste živali že same po sebi predstavljajo turistično atrakcijo in v turizmu pogosto prihaja do njihovega izkoriščanja, nepotrebnega mučenja, poškodb in celo smrti. Osredotočimo se na hišne ljubljence, ki pogosto potujejo skupaj s svojimi lastniki. V nalogi smo preverili, s kakšnimi težavami se soočajo lastniki hišnih ljubljencev v primeru potovanj z njimi v slovenskem prostoru. Naloga nudi vpogled v dojemanje potovanj s hišnimi ljubljenci in mnenja o storitvah hotelov za hišne živali na območju Slovenije.
Ključne besede: turizem, živali v turizmu, hišni ljubljenci, potovanja, hotel za živali
Objavljeno v DKUM: 26.11.2021; Ogledov: 762; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

6.
Management kakovosti v hotelu
Patricija Dravec, 2021, diplomsko delo

Opis: Management se pojavlja v vsaki organizaciji. Določa osnovne smeri razvoja, strateške cilje organizacije in skrbi za izvajanje načrtovanih nalog na vseh ravneh delovanja. Je ustvarjalno reševanje problemov, ki se nanašajo na načrtovanje, organiziranje, vodenje ter ocenjevanje razpoložljivih virov oziroma resursov za doseganje ciljev poslovanja, poslanstva in vizije razvoja podjetja. V diplomskem projektu smo raziskali teoretične vidike managementa, managementa kakovosti ter management kakovosti v hotelu oziroma turistične storitve.
Ključne besede: management, management kakovosti, turizem, hotel Slon.
Objavljeno v DKUM: 06.09.2021; Ogledov: 463; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (866,30 KB)

7.
Prepognjen park za mlade v Rogaški Slatini : magistrsko delo
Malika Pavić, 2021, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je zasnovati mladinski center z navezavo na obstoječi hotel Trst. Obravnavano območje je locirano v center mesta Rogaška Slatina, ki smo ga v uvodnem delu magistrske naloge podrobno opisali in predstavili. Za razumevanje postavitve arhitekture v urbanizem obstoječega območja je potrebno razumevanje zgodovine in razvoj Rogaške Slatine. Nova arhitekturna zasnova predstavlja možnost povezovanja območja z mestom. V teoretičnem delu se posvečamo zgodovini in urbanističnemu razvoju mesta Rogaška Slatina ter zasnovi zelenih streh in projektiranju mladinskega centra. Na podlagi ugotovljenih podatkov smo izluščili bistvene dejavnike in parametre, ki so upoštevani v arhitekturnem in urbanističnem oblikovanju območja. Ker je obstoječe območje urejeni park, a je le-ta brez delujočega programa, se mladinski dom komponira v območje ter njegova streha postane del parka, ki pa ni le za mlade, temveč za vse prebivalce mesta in turiste. Naloga predstavlja preplet narave in arhitekture ter idejno zasnovo in premislek o nadaljnjem razvoju območja.
Ključne besede: arhitektura, mladinski center, park, zelena streha, hotel Trst, Rogaška Slatina
Objavljeno v DKUM: 18.06.2021; Ogledov: 896; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (61,77 MB)

8.
Ocenjevanje vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom : magistrsko delo
Matic Reberčnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V sklopu naloge je predstavljeno in analizirano področje ocenjevanja vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom. Na kratko je predstavljena zgodovina ocenjevanja vrednosti nepremičnin in teoretične osnove, ki so potrebne za dosego kvalitetne ocenitve. Predstavljena so relevantna spoznanja in standardi na proučevanem področju in možni načini in metode ocenjevanj vrednosti. Predstavljeni so Mednarodni standardi ocenjevanja vrednosti in dosedanje ugotovitve strokovnjakov na področju premoženja s posebnim trgovalnim namenom. V empiričnem delu je na primeru ocenitve vrednosti hotelske nepremičnine prikazano ocenjevanje vrednosti nepremičnin s posebnim trgovalnim namenom po Rushmorjevem pristopu. Ob upoštevanju vpliva aktualnega gospodarskega okolja smo izračunali ocenjeno vrednost hotelske nepremičnine.
Ključne besede: nepremičnine, ocenjevanje vrednosti, nepremičnine s posebnim trgovalnim namenom, hotel
Objavljeno v DKUM: 04.01.2021; Ogledov: 712; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

9.
Analiza trajnostnih vidikov v butičnem hotelu x
Nina Šimnic, 2020, magistrsko delo

Opis: Vsakoletna rast turizma postavlja vedno večja okoljska vprašanja za prihodnost. Turizem ima neposreden vpliv na okolje, v katerem se odvija, zato je toliko bolj pomembno, da se hotelirji zavedajo svojih vplivov z gradnjo in obratovanjem. Največji izziv turistične industrije je danes v globalni ozaveščenosti o negativnih vplivih, ki jih ima turizem na okolje. Sledenje trajnostnemu trendu je tako postalo bistveno za nadaljnje preživetje. Magistrsko delo obravnava trajnostne vidike v butičnem hotelu X, ki služi kot dober primer in zgled na področju trajnosti. Hotel je ekološki način in trajnostne smernice vključil že ob samem začetku obstoja. S preučitvijo vsakodnevnih praks na področju varstva okolja je cilj spodbuditi ljudi in nastanitve za podobno delovanje. Proučevali smo dejansko motivacijo in glavna vodila za takšen način poslovanja. Empirična raziskava obsega študijo primera v butičnem hotelu X, ki zajema okoljske prakse, okoljske kazalnike, primer samoocenjevanja ekološke učinkovitosti in raziskavo z intervjuji. Glavni cilj raziskave je analizirati in odkriti, ali je butični hotel X lahko uspešen poslovni model za izboljšanje stanja v slovenskem turizmu. V raziskavi smo z okoljskimi kazalniki merili okoljsko uspešnost, kar smo še dodatno potrdili z orodjem za izvedbo samoocene na področju okoljske učinkovitosti. Posamezni rezultati treh delov raziskav so podali sintezo ugotovitev, da ima hotel in vsi delujoči v njem izjemno visoko raven okoljske ozaveščenosti, kar lahko predstavlja dober trajnostni model za butični turizem.
Ključne besede: trajnostni turizem, trajnost, eko hotel, eko marjetica
Objavljeno v DKUM: 11.11.2020; Ogledov: 538; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

10.
PLANIRANJE IN RAZVOJ RECEPTORSKEGA KADRA HOTELA ASTORIE
Žiga Papov, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na proces planiranja in razvoja kadra v izbranem hotelu. V teoretičnem delu smo predstavili vrste in modele planiranja kadrov, na osnovi katerih smo v nadaljevanju opisali metode in tehnike planiranja kadrov. Temu je sledila predstavitev metodologije planiranja kadrov, ki predstavlja osnovo za razvoj kadrov. V našem primeru smo predstavili razvoj turističnega kadra – natančneje razvoj receptorskega kadra. V empiričnem delu smo podrobneje predstavili hotel Astoria Bled, kadrovsko strukturo hotela in receptorskega oddelka ter natančno opisali planiranje in razvoj receptorskega kadra. V tem delu diplomskega dela smo zato želeli raziskati, ali izbrani hotel planira in razvija svoj receptorski kader ter kako ta proces izvajajo. V ta namen smo izvedli strukturirane intervjuje z vodjem MIC-a, F&B managerja1 , v nadaljevanju vodjo gostinstva in praktičnega izobraževanja ter vodjo hotelske recepcije, enim redno zaposlenim receptorjem in vodjo kadrovske službe. Na podlagi transkripcije odgovorov oziroma dekodiranih strukturiranih intervjujev smo v nadaljevanju podali predloge za izboljšave planiranja in razvoja receptorskega kadra v hotelu Astoria Bled.
Ključne besede: planiranje, razvoj, receptorski kader, Bled, hotel Astoria.
Objavljeno v DKUM: 11.11.2020; Ogledov: 544; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (744,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici