| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Metode testiranja in validacije podjetniških idej ter njihova uporaba v praksi
Aljaž Mesinger, 2024, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo se osredotočili na proces prepoznavanja, ali podjetniška ideja predstavlja tudi resnično tržno priložnost, pri čemer smo podrobno raziskali pomen testiranja podjetniških idej. Ključna tema je bila, kako sistematično testiranje idej podjetnikom pomaga oceniti potencial svojih zamisli in jih prilagoditi tržnim zahtevam. V začetnih poglavjih smo predstavili teoretične osnove podjetništva, pri čemer smo se osredotočili na oblikovanje podjetniške ideje, ocenjevanje trga in pomembnost prilagajanja ideje glede na povratne informacije. V nadaljevanju smo podrobno preučili pomen oblikovanja hipotez in njihovem testiranju z različnimi metodami, kot so intervjuji s strankami in drugi eksperimentalni pristopi. Poudarili smo, kako sistematičen pristop, ki vključuje mapiranje predpostavk in izvajanje zaporednih eksperimentov, podjetnikom omogoča zmanjšanje tveganj in povečanje verjetnosti uspeha. Praktični del diplomske naloge je temeljil na konkretnem primeru testiranja podjetniške ideje v slovenskem start-up podjetju na področju programske opreme B2B. Skozi več faz testiranja smo validirali poslovni model in pridobili dragocene vpoglede, ki so pripomogli k izboljšanju začetne ideje. Rezultati so pokazali, da sistematično testiranje podjetniških idej vodi do boljšega razumevanja trga in potreb strank, kar omogoča premišljen razvoj produkta in večjo verjetnost uspeha na trgu. Sklepi diplomske naloge poudarjajo, da je testiranje podjetniških idej ključno za zmanjšanje tveganj in doseganje trajnostnega poslovnega uspeha. Naloga tako ponuja uporabne smernice za podjetnike, ki se soočajo z izzivom preoblikovanja ideje v uspešno tržno priložnost.
Ključne besede: testiranje podjetniških idej, priložnost, hipoteze, eksperimentiranje, B2B, poslovni model, inovacije
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
Hipoteza učinkovitega trga: delovanje mehanskih trgovalnih sistemov na primeru Stockholm Stock Exchange
Timotej Jagrič, Tanja Markovič-Hribernik, Vita Jagrič, 2006, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku je predstavljen preizkus hipoteze učinkovitega trga v njeni šibki obliki. Metodologija preizkušanja temelji na izbranih orodjih tehnične analize, križanju drsečih sredin in uporabi indeksa relativne moči (RSI). Zaradi konsistentnosti izpeljave raziskave smo izbrali simulacijo na podlagi mehanskih trgovalnih sistemov. Le-ti predstavljajo zelo priljubljeno obliko sledenja trgovalnim strategijam pri večjih investitorjih, na zelo razvitih trgih pa tudi pri manjših. V raziskavi smo uporabili podatke iz Stockholm Stock Exchange. Izidi naše raziskave za primer stockholmske borze ne podpirajo hipoteze učinkovitega trga.
Ključne besede: trg, hipoteze, učinkovitost, tehnična analiza, analiza
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1326; Prenosov: 100
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Use of the TRP ratio in selected countries
Gal Munda, Sebastjan Strašek, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: This article proposes a new way of using publically available information in order to outperform the market. We suggest that, under the assumption that the"target-to-real ratio" is stationary, it could be implemented in several trading and/or portfolio optimization techniques. We use the target price-the price analysts "predict" when issuing recommendations, which always includes a time frame-to develop the TRP ratio. In practice, almost all target prices are estimated prices for the subsequent 6 to 12 months. It should be emphasized that such research has only recently become feasible as the historic data became pub lically available at the end of 2008. We then test the stationarity of the TRP ratio using the Dickey-Fuller Unit Root test. Upon confirming stationarity, we develop an autoregressive (AR1) model to estimate the mean reverted target price. The final part of this research implements this information into the trading model. It uses deviation from the mean-reverted TRP ratio to indicate stock's future potential. Results of the research are astonishing, as our model outperforms the benchmark (a passive, equally weighted strategy) by 55%.
Ključne besede: hipoteze, trg, učinkovitost, trg kapitala, cene
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 761; Prenosov: 39
URL Povezava na celotno besedilo

4.
IZDELAVA IN OBDELAVA SPLETNIH ANKET V ZDRAVSTVU
Jasmina Černivec, 2013, magistrsko delo

Opis: Zdravstvo je veda, ki se nenehoma nadgrajuje s pridobivanjem novega znanja, analiziranjem obstoječega stanja, raziskovanji, razmišljanji, uvajanjem novosti, zbiranjem podatkov. Zato je namen tega dela prikazati zdravstvenim delavcem, kako je lahko spletna anketa preprosto pomagalo pri zbiranju želenih podatkov in njihovi obdelavi. V ta namen je prikazana krajša anketa o zadovoljstvu zaposlenih podjetja X od same priprave orodja za izdelavo anket v Google Drivu, nastavitve hipotez in do obdelave podatkov. Za posnetek resničnega stanja je bil namen raziskave s spletno anketo pridobiti podatke o poznavanju spletnega anketiranja med zdravstvenimi delavci in ugotoviti, v kolikšni meri bi zdravstveni delavci za svoje delovne oziroma raziskovalne namene uporabljali spletne ankete. Zanimali so nas razlogi, zaradi katerih bi zdravstveni delavci uporabljali spletne ankete, in razlogi, zaradi katerih spletnih anket ne bi želeli uporabljati, ter razlike pri poznavanju spletnega anketiranja glede na spol, starost in izobrazbo zdravstvenega delavca. V magistrskem delu so prikazani odgovori na krajšo anketo o poznavanju in uporabi spletnega anketiranja med zdravstvenimi delavci zdravstvenih domov in bolnišnic. Metodologija raziskovanja. Med zdravstvene delavce smo poslali spletno anketo o poznavanju spletnega anketiranja, analizi podatkov in uporabi v njihovem delovnem okolju. Raziskava je bila narejena na vzorcu 101 vrnjenega vprašalnika. Podatke smo obdelali z različnimi statističnimi metodami, odgovorili na raziskovalna vprašanja in potrdili oziroma ovrgli hipoteze. Anketa je obsegala 13 vprašanj. Rezultati. Ugotovili smo, da bi zdravstveni delavci za svoje delovne oziroma raziskovalne namene uporabljali spletne ankete, če bi za izdelavo in obdelavo imeli jasna in kratka navodila. Raziskava je pokazala, da večina zdravstvenih delavcev bolj slabo ali pa sploh ne pozna spletnih strani za izdelavo anket in da je dostop do dobljenih podatkov možen s katerega koli računalnika ali pametnega telefona. Sklep. Spletno anketiranje je postalo področje zbiranja podatkov, mnenj, odgovorov velikega števila ljudi ali ciljane skupine na hiter in relativno poceni način. S seznanjanjem zdravstvenih delavcev s spletnimi stranmi za izdelavo anket, z orodjem Google Drivom in obdelavo podatkov v Excelu bodo ti lahko uporabili prednosti spletnih anket pri svojem delu, študiju, spremljanju kakovosti in raziskovalnih nalogah.
Ključne besede: izdelava spletne ankete, hipoteze, Google Drive, zdravstvo, Hi-kvadrat χ2, Studentov t-test, vrtilna tabela.
Objavljeno v DKUM: 27.09.2013; Ogledov: 2906; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

5.
6.
7.
8.
Marketing dogodka Marketinški semafor : delo diplomskega seminarja
Maja Adam, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, trženje, dogodek, oglaševanje, ankete, hipoteze, analiza, spremembe
Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1305; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (739,83 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici