SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, diplomsko delo

Opis: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Ključne besede: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1438; Prenosov: 64
URL Povezava na celotno besedilo

3.
ANALIZA GOSTINSKIH STORITEV S QFD METODO NA PRIMERU LOKALA CAFE METROPOL
Urška Smolič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo se nanaša na področje procesa razvoja storitev. QFD metodo, katere osnovno načelo je osredotočenje na kupca, smo implementirali na področje gostinske dejavnosti, ki obsega pripravo in strežbo jedi in pijač ter nastanitev gostov (1. člen ZgoS-UPB2). Kot testno podjetje smo uporabili lokal Café Metropol. Predpostavili smo, da se lahko z uporabo QFD metode poveča zadovoljstvo strank. Zadovoljne stranke so tiste, ki zagotavljajo stalen promet in širijo dobro ime podjetja. S pomočjo anketnega vprašalnika smo raziskali trenutno zadovoljstvo strank lokala Café Metropol s trenutno ponudbo ter storitvijo. Nato smo s QFD metodo oblikovali spremembe v ponudbi.
Ključne besede: - QFD metoda - hiša kakovosti - gostinska dejavnost - razvoj novih storitev
Objavljeno: 24.12.2014; Ogledov: 643; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

4.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, diplomsko delo

Opis: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Ključne besede: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Objavljeno: 13.03.2014; Ogledov: 850; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

5.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA NAPOVEDI ODSOTNOSTI ZAPOSLENIH V SKB banki d.d.
Marjetka Pustavrh, 2014, diplomsko delo

Opis: Osnovno vodilo pri ustvarjanju diplomske naloge je bilo prenova celotnega obstoječega procesa napovedi odsotnosti zaposlenih v SKB banki d.d.. Pri raziskovalnem delu naloge smo se srečevali z različnimi teţavami in vprašanji kako izvesti prenovo in izboljšanje procesa, kakšne so dejanske moţnosti za uresničitev prenove in izboljšav ter kakšni so prihranki glede na obstoječi proces. Za raziskovalno metodo smo uporabili metodo Razvoja funkcij kakovosti oziroma QFD metodo.
Ključne besede: - proces - prenova poslovnega procesa - razvoj funkcij kakovosti - hiša kakovosti
Objavljeno: 03.06.2014; Ogledov: 772; Prenosov: 8
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Upravičenost razvoja novega bančnega produkta v Banki s pomočjo metode QFD
Karmen Žgalin Resman, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo z uporabo QDF metode skušali testirati upravičenost uvedbe novega bančnega produkta, vezanega na varčevanje. Opisali smo osnove, načela in standarde kakovosti s poudarkom na metodi razvoja funkcije kakovosti. Predstavili smo hišo kakovosti in s pomočjo QFD metode skušali upravičiti razvoj novega bančnega produkta, vezanega na varčevanje, »Drobižek.«
Ključne besede: QFD metoda, hiša kakovosti, bančna dejavnost, varčevanje, razvoj novega bančnega produkta.
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 374; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
Vključitev kupca v proces razvoja novega izdelka
Luka Pušnik, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.
Ključne besede: razvoj novega izdelka, hiša kakovosti, QFD, potrebe kupcev, vrste kupcev, analiza SWOT
Objavljeno: 06.03.2018; Ogledov: 169; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici