| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vplivi globalne trgovine z drogo na države proizvajalke in porabnice
Maja Teskač, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo na osnovi analize znanstvene in strokovne literature proučuje razsežnosti globalne trgovine z drogo, njene transportne poti in distribucijo dobička. Z metodo analize in sinteze so obravnavani glavni dejavniki širjenja globalne trgovine z drogo in njeni vplivi na države proizvajalke in porabnice. Skozi proces globalnega trgovanja z drogo so proučevani neenakost, distribucija dobička in razmerja moči med vključenimi akterji. Na koncu so analizirani odnosi in razmerja moči med izvornimi in ciljnimi državami. Ugotovljeno je, da globalna trgovina z drogo vpliva na destabilizacijo gospodarstva, politike in civilne družbe tako v državah proizvajalkah kot glavnih državah porabnicah. Prav tako je ugotovljeno, da med akterji, vključenimi v proces trgovanja z drogo, vlada visoka stopnja družbene neenakosti, nesorazmerij moči in neenakomerne distribucije dobička. To velja tako za odnose znotraj držav kot tudi za odnose med izvornimi in ciljnimi državami. Nadalje je ugotovljeno, da je globalna trgovina z drogo determinirana s pojmom neenakosti, ki predstavlja hkrati njen vzrok in posledico. Na koncu so za potrebe nadaljnjega raziskovanja ponujeni možni predlogi omejevanja globalne trgovine z drogo.
Ključne besede: organizirani kriminal, globalna trgovina z drogo, kokain, heroin, družbena neenakost, distribucija dobička, globalizacija.
Objavljeno v DKUM: 14.01.2019; Ogledov: 972; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

2.
UMETNIŠKE PRAKSE IN RAZVOJ MODNE FOTOGRAFIJE
Mirjana Rukavina, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je vzpostaviti analitičen odnos do modne fotografije kot najpogostejše oblike modne predstavitve in njene specifične navezave na umetnost. Želim prikazati, kako se je sodobna modna fotografija skozi zgodovinski razvoj od osnovne funkcije predstavitve modnega oblačila oddaljila in prestopila v umetniški kontekst; kako se je emancipirala in našla svoje mesto tudi v muzejih in galerijah sodobne umetnosti. Vsebina diplomske naloge temelji na deskriptivni, zgodovinski, komparativni metodi, metodi analize in sinteze ter metodi abstrakcije in konkretizacije. V teh metodah sem obdelala besedila avtorjev s tematskega področja prepleta mode in umetnosti, zgodovine modne fotografije in zgodovine specifičnih umetniških obdobij. Opisala, analizirala in primerjala sem modne fotografije, umetniška dela in različne sovpadajoče umetniške smeri, oblike modnih predstavitev, ki pač vključujejo umetniške prakse. Snov sem dodatno nadgradila z večletnimi osebnimi delovnimi izkušnjami pri magazinih in neodvisnih institucijah s področja mode in umetnosti. V svoje delo vključujem globalen pogled na modno fotografijo, pri čemer sem črpala iz tekoče produkcije odvisnih in neodvisnih modnih magazinov. Pričujoča obravnava v okviru diplomskega dela pokaže, da je vpliv avtorskega izraza v modni fotografiji in zavestne vključitve umetniških praks v modno industrijo (prezentacije) pripeljal do emancipacije modne fotografije in do brisanja meja med komercialnim in umetniškim delom.
Ključne besede: modna fotografija, modna fotografija in umetnost, grunge in heroin chic, modno oblikovanje na Dunaju, dunajski akcionizem, odvisni in neodvisni modni magazini
Objavljeno v DKUM: 17.04.2013; Ogledov: 2627; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (4,17 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici