SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 58
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
LOGOTIP, PLAKAT IN LETAK KOT OBLIKE VIZUALNIH SPOROČIL - GLEDALIŠKA PROCUKCIJA GUSTAF TEATER
Staša Slapnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Vidna sporočila vključujejo grafično oblikovanje kot najbolj tradicionalno stroko, vse načine vizualnega komuniciranja, od vizualnih umetnosti do porabniških, tržnih komunikacij, posredovanih s klasičnimi in sodobnimi elektronskimi mediji. Grafično oblikovanje je oblikovanje vizualnih likov, simbolov in drugih nosilcev sporočil. Pripada osnovnemu umetniškemu oblikovanju tiskanih del: knjižnih ovitkov, brošur, oglasov v tiskanih medijih, časopisov, revij, embalaže, emblemov, blagovnih znamk, ilustracij, plakatov, celostne grafične podobe za podjetja itn. V diplomskem delu je predstavljeno oblikovanje logotipa, plakata in letaka za gledališče Gustaf Teater, in sicer od ideje in snovanja do oblikovanja oziroma izvedbe. Obravnavane teme nakazujejo pregled oblik vizualnih sporočil, še posebno znaka in plakata, njihovo oblikovalsko zasnovo, tehnologijo oblikovanja in kratek pregled slovenskega grafičnega oblikovanja v obdobju 60 do 90-ih let 20. stoletja.
Ključne besede: Industrijsko oblikovanje, grafično oblikovanje, plakat, gledališki plakat, znak.
Objavljeno: 07.07.2009; Ogledov: 3068; Prenosov: 405
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
DRUŽBENO ANGAŽIRAN PLAKAT
Teja Smrekar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem raziskala medij plakata, ki je produkt grafičnega oblikovanja oz. oblikovanja vizualnih komunikacij in hkrati predstavila avtorski praktični del, ki zajema oblikovanje plakatov na podlagi družbeno angažirane tematike. Diplomsko nalogo Družbeno angažiran plakat sem razdelila na teoretični in praktični del. V prvem, torej teoretičnem delu, sem opisala področje, v katerega plakat spada, torej grafično oblikovanje, ter širše razjasnila lastnosti vizualnih komunikacij. Želja po podrobni analizi tega medija me je pripeljala do podrobne likovno-teoretične analize ter raziskovanja njegove pozicije v današnji družbi. Za analizo te pozicije so ključni temelji, na katerih je nastal, zato sem plakat kronološko analizirala ter opisala njegov zgodovinski razvoj od antike do postmodernizma. V nadaljevanju sem se lotila obravnave osrednje teme — torej družbeno angažiranega oblikovanja. Preden sem se poglobila v to temo, sem opisala pomen oblikovanja kot sredstva komuniciranja, vloge, ki jo pri tem igra oblikovalec (njegov vpliv ter možnosti izražanja družbene odgovornosti). V osrednji temi sem razjasnila pomen in lastnosti družbeno angažiranega oblikovanja ter analizirala manifest First Things First. V zadnjem delu teoretičnega dela sem kronološko in tematsko analizirala izbrane družbeno angažirane plakate. V praktičnemu delu diplomske naloge sem oblikovala lastne plakate z družbeno angažirano tematiko. V začetku sem predstavila način dela in metode, preko katerih sem se lotila oblikovanja — opisala sem natečaje, njihovo vsebino in zahteve. Prav tako sem opisala svoj miselni proces dela ter predstavila in analizirala plakate, ki sem jih oblikovala.
Ključne besede: Grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, plakat, komunikacija, družbeno angažirano oblikovanje.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2999; Prenosov: 493
.pdf Celotno besedilo (13,23 MB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
Alenka Vdovič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže. V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka. Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.
Ključne besede: vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Objavljeno: 15.09.2009; Ogledov: 12296; Prenosov: 724
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

5.
PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJ
Tina Šela, 2010, diplomsko delo

Opis: Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo. V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Ključne besede: množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.03.2010; Ogledov: 11733; Prenosov: 565
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
PREDLOG SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBSTOJEČEGA NAČINA OBLIKOVANJA PROMETNIH ZNAKOV ZA OBVESTILA
Gregor Kovačič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno grafično oblikovanje prometnih znakov za obvestila. Prikazana so obstoječa pravila za oblikovanje znakov, ter podani predlogi sprememb grafične podobe znakov za obvestila. V sklopu diplomskega dela je narejen predlog dopolnitev in sprememb obstoječih predpisov za oblikovanje prometnih znakov za obvestila. Kot primer praktične aplikacije predlaganih sprememb je v diplomskem delu prikazana rekonstrukcija obstoječih prometnih znakov za obvestila na avtocestnem priključku "Slovenska Bistrica - sever" na avtocesti A1.
Ključne besede: prometna signalizacija, prometni znaki za obvestila, grafično oblikovanje prometnih znakov
Objavljeno: 06.04.2010; Ogledov: 1994; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (6,87 MB)

7.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Ključne besede: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 10763; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

8.
FENOMEN OBLIKOVANJA OVITKA GLASBENE PLOŠČE
Luka Oman, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem raziskal medij ovitka glasbene plošče, ki je produkt grafičnega oblikovanja oziroma oblikovanja vizualnih komunikacij in hkrati predstavil avtorski praktični del, ki zajema oblikovanje ovitka glasbene plošče za glasbeno skupino PAT. Diplomsko delo Fenomen oblikovanja ovitka glasbene plošče sem razdelil na teoretični in praktični del. V prvem, torej teoretičnem delu, sem opisal področje, v katerega ovitek spada, torej grafično oblikovanje, ter širše razjasnil lastnosti vizualnih komunikacij. V nadaljevanju sem se lotil kronološke analize ovitka ter opisal njegov zgodovinski razvoj. Nato sem predstavil dva umetnika iz področja oblikovanja ovitkov glasbenih plošč, in sicer Alexa Steinweissa in Mirka Ilića, ter druge pomembne osebe, ki so prispevale k samem razvoju ovitkov. V teoretičen del diplomskega dela sem še vključil predstavitev desetih najboljših plošč po svetu in pri nas, sodeč po uglednih kritikih glasbene industrije. V zadnjem delu sem se lotil še najbolj kontroverznih ovitkov in razjasnil, zakaj so bili obravnavani kot takšni. V praktičnem delu diplomske naloge sem oblikoval ovitek glasbene plošče za skupino PAT. V začetku sem predstavil skupino PAT, koncept izdelave in tehniko, v kateri sem izdelek naredil. Zraven sem vključil še druge ideje in zamisli, ki sem jih vkomponiral v druge nosilce medijev. Prav tako sem opisal svoj miselni proces dela ter predstavil in analiziral dela, ki sem jih oblikoval.
Ključne besede: Grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, ovitek, naslovnica, komunikacija, oblikovanje ovitkov glasbenih plošč
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 2131; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (7,84 MB)

9.
VIZUALNO V TIPOGRAFIJI
Veronicca Ditrih, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili področje tipografskega oblikovanja. V prvem delu smo definirali osnovne teoretične vidike tipografije. V osrednjem delu smo predstavili skupine pisav in obravnavali komunikacijske modele. V nadaljevanju smo pojasnili temeljne tipografske principe. V raziskovalnem delu smo prepoznavali osebnostne značilnosti pisav in ustreznost uporabe vsake od izbranih tipografij v različne namene.
Ključne besede: vizualne komunikacije, mediji, grafično oblikovanje, tipografija, pisave
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 7337; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (17,19 MB)

10.
GRAFIČNA ORODJA ZA IZDELAVO CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE FAKULTETE ZA STROJNIŠTVO
Luka Zornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi uporabe različnih grafičnih urejevalnikov za izdelovanje celostnih grafičnih podob. Jedro diplomskega dela predstavlja izdelava nove celostne podobe Fakultete za strojništvo, kjer so omenjena orodja uporabljena, njihove funkcije pa predstavljene z opisi in vizualnimi dodatki. Za boljšo predstavitev smo se lotili izdelave celostne grafične podobe, kjer smo predstavili vsak korak. Delo se odvija analitično in temelji na analizi trenutnega tržišča v določeni panogi. Analizirali smo celostne podobe, tako kot tudi spletne strani. Naši cilji so bili pridobiti podrobne informacije glede barve in oblike, ki se trenutno uporabljajo, da bi lahko temu primerno oblikovali lastne elemente. Pridobljeni rezultati so tako odločilno vplivali na izbor končne podobe.
Ključne besede: UMFS, CGP, logotip, grafika, grafično oblikovanje
Objavljeno: 13.10.2010; Ogledov: 2436; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (5,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici