| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Avtomatsko preizkušanje grafičnega uporabniškega vmesnika v okolju Windows : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Gregor Zorc, 2008, diplomsko delo

Opis: Grafični uporabniški vmesnik omogoča uporabniku intuitivno interakcijo z aplikacijo s pomočjo oken, menijev, različnih gumbov in drugih gradnikov. Avtomatizacija preizkušanja takega vmesnika predstavlja svojevrsten izziv, saj pričakujemo, da bodo programi za preizkušanje pravilno delovali tudi v primerih, ko se, denimo, spremenijo dimenzije okna aplikacije. V pričujočem diplomskem delu obravnavamo načrtovanje in implementacijo robustnega programa za preizkušanje grafičnega uporabniškega vmesnika.
Ključne besede: programska oprema, avtomatsko preizkušanje, grafični uporabniški vmesnik, regresijsko preizkušanje
Objavljeno: 09.02.2009; Ogledov: 1772; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (606,28 KB)

5.
PRENOVA PODATKOVNE BAZE REGISTRA TUBERKULOZE KOPA - GOLNIK
Peter Benedik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo logične podatkovne sheme za register tuberkuloze bolnišnice KOPA — Golnik, izdelavo predloga grafičnega vmesnika za aplikacijo (ki bo podpirala uporabo baze tuberkuloze) ter analizo tveganja za celoten sistem registra tuberkuloze. Namen diplomske naloge je prikazati bolnišnici KOPA — Golnik eno izmed možnih rešitev prenove baze oz. model popolnoma nove baze registra tuberkuloze. Izbrana metodologija razvoja informacijskega sistema (IS) temelji na principu izgradnje prototipnega modela, ki smo ga skozi izdelavo nenehno dopolnjevali in spreminjali. V diplomski nalogi so zajeti vsi potrebni koraki od popisa procesov dela (tehnika IDEF0), zbiranja maksimalnega nabora podatkov, izdelave entitetno relacijske sheme (Visio notacija), izdelave predloga grafičnega vmesnika (CSS — Cascading Style Sheets), analize tveganja ter predlog kontrole logičnega dostopa. Projektna rešitev omogoča registru tuberkuloze, da z novo bazo postane učinkovitejši, manj finančno potraten ter prijaznejši do ljudi, ki v registru delajo.
Ključne besede: podatkovni model, analiza, grafični uporabniški vmesnik, register za tuberkulozo, analiza tveganja
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 2218; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (9,16 MB)

6.
AVTOMATIZACIJA LABORATORIJSKE DESTILARNE
David Jarc, 2009, diplomsko delo

Opis: Laboratorijska destilarna je eksperimentalno in pedagoško orodje, namenjeno študiju problemov s področja regulacij nelinearnih procesov. Krmilniški program destilarne je bil razvit za industrijski krmilnik OMORON CJ1G-H s procesorjem CPU4. Koda je izvedena v programskih modulih in funkcijskih blokih. Grafični vmesnik, namenjen za zaslon, občutljiv na dotik, OMORON NS12-TS00B-V1, deluje s pomočjo kalupov. Parametri PID-regulatorja so bili izračunani z različnimi eksperimentalnimi metodami. Diplomska naloga vsebuje tudi primerjavo zaprtozančnega vodenja v različnih delovnih točkah. Volumetrični pretok in povprečna stopnja alkohola v iztočnem destilatu se računata rekurzivno. Izračun stopnje vol. % alkohola se izvaja posredno z meritvijo temperature hlapov destilata preko Rayleigh-jeve enačbe.
Ključne besede: destilarna, vodenje procesov, PID regulator, Ziegler-Nichols, Chien-Hrones-Reswick, samonastavljanje PID regulatorja, PLC, grafični vmesnik, SCADA
Objavljeno: 07.07.2009; Ogledov: 1803; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (13,36 MB)

7.
RAZVOJ GRAFIČNEGA VMESNIKA ZA UPRAVLJANJE Z NAROČNIŠKO IP TELEFONSKO CENTRALO
Tilen Kreča, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem času spletne strani niso več namenjene samo predstavitvi podjetij in njihovih izdelkov, temveč obsegajo vedno več dinamike in interakcije z uporabnikom. Spletne strani postajajo vse bolj uporabne, saj je razvoj tehnologije omogočil, da se na splet selijo celotni informacijski sistemi med njimi aplikacije, ki so bile še nedavno dostopne le v programskih okoljih. Za realizacijo tako obsežnih spletnih aplikacij pa je potrebno izbrati tehnologijo, ki bo omogočala hiter razvoj, kakovosten izdelek in učinkovito ter cenovno sprejemljivo vzdrževanje. V tem diplomskem delu je predstavljen razvoj aplikacije za upravljanje z naročniško IP telefonsko centralo. V uvodnem poglavju je predstavljena problematika izdelave spletnih aplikacij in tehnologije, ki so za to potrebne. Predstavljeni so vsi jeziki, ki so bili uporabljeni pri razvoju aplikacije. Zelo pomemben programski jezik, ki je predstavljen v diplomskem delu je Smarty, saj poveča preglednost programske kode in pohitri delo razvojnika. Osrednji del diplomske naloge pa zajema izdelovanje aplikacije na spletnem vmesniku in telefonu. Opisuje entitetno relacijski diagram imenika in konfiguracijske baze. Prikazuje izgled, namen in način uporabe posameznih komponent v obeh aplikacijah. Osnovni namen diplomskega dela je bil dosežen, saj aplikacija omogoča manj izkušenim uporabnikom poenostavljeno in s tem posledično tudi hitrejše upravljanje s telefonsko centralo.
Ključne besede: IP telefonska centrala, IP telefon, razvojne tehnologije, smarty, grafični vmesnik.
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1540; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

8.
PRIMERJAVA GRAFIČNIH UPORABNIŠKIH VMESNIKOV OPERACIJSKIH SISTEMOV S STALIŠČA UPORABNIKA
Matjaž Pregelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje in primerja tri najbolj razširjene operacijske sisteme in njihove grafične uporabniške vmesnike s stališča uporabnika. Aero, GNOME in Aqua so privzeti vmesniki pri operacijskih sistemih Windows 7, Ubuntu in Mac OS X. Vsak od njih pa ima svoje prednosti in slabosti pred ostalima dvema. V diplomskem delu je zapisana zgodovina nastanka grafičnih uporabniških vmesnikov, kar zajema tudi nastanek prvega Applovega računalnika z grafičnim uporabniškim vmesnikom, Macintosh. Po kratkem splošnem opisu vsakega od operacijskih sistemov, sledi podrobnejši opis glavnih elementov izbranih grafičnih vmesnikov ter njihove primerjave. V zadnjem delu naloge sledi še poglavje o izbiri primernega operacijskega sistema s stališča povprečnega računalniškega uporabnika. Ocenil sem izbrane tri operacijske sisteme glede na videz in prilagodljivost, možnost opravljanja pisarniškega dela, delo z multimedijo in igrami, razpoložljivost programske opreme in ceno celotnega sistema.
Ključne besede: Grafični uporabniški vmesnik, Operacijski sistem, Aero, GNOME, Aqua
Objavljeno: 10.05.2010; Ogledov: 2152; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
PREOBLIKOVANJE GRAFIČNEGA VMESNIKA ZA REZIDENČNI PREHOD
Uroš Habič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava preoblikovanje uporabniškega vmesnika komunikacijsko napravo — rezidenčni prehod (Residential Gateway). Tak prehod se namesti pri končnem uporabniku. Obstoječi vmesnik je bil zastarel in neuporaben za laičnega uporabnika. V nalogi smo preoblikovali vmesnik. Rezultat je preoblikovan vmesnik, ki je skladen z grafično podobo proizvajalca prehoda, končnemu uporabniku pa omogoča učinkovito in enostavno nastavitev parametrov. Tako zasnovan vmesnik bo omogočil proizvajalcu opreme, da na pomembnem velikem trgu ostane konkurenčen, kakor tudi da vstopi na nove trge.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik rezidenčni prehod telekomunikacijska oprema uporabnost programske opreme
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1537; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

10.
ČAROVNIK ZA PRETVORBO GRAFIČNIH VMESNIKOV
Kristijan Bratuša, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opiše in predstavi izdelavo čarovnika za pretvorbo grafičnih uporabniških vmesnikov (GUI). Predstavljen je časovni razvoj GUI, klasični pristop razvoja GUI, funkcionalnost vzorčne aplikacije ter implementacija namizne in spletne aplikacije. Podrobneje sta opisani knjižnica MFC in namizna aplikacija, ki smo jo razvili z njeno pomočjo. Prav tako sta predstavljeni tehnologije Ajax in knjižnica EXT JS, ki smo ju uporabili za razvoj spletne aplikacije. Praktični del zajema primerjavo in implementacijo čarovnika za pretvorbo grafičnih uporabniških vmesnikov. Primerjane so komponente namizne in spletne aplikacije ter poiskane skupne točke. Opisan je postopek izdelave čarovnika za pretvorbo GUI z uporabo generatorja kode ANTLR in procesiranjem XML DOM. Prikazano je delovanje čarovnika za pretvorbo, ki pretvori kodo iz izvornega programskega jezika v ciljni programski jezik.
Ključne besede: računalništvo, splet, ontologije, grafični vmesnik, ANTLR, EXT JS
Objavljeno: 21.06.2010; Ogledov: 1240; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici