| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj večplatformne aplikacije za urejanje šahovskih iger
David Murko, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali namizno aplikacijo, namenjeno urejanju in iskanju šahovskih iger. Uporabniški vmesnik smo izdelali s pomočjo knjižnic, ki so nam omogočile, da aplikacija deluje na različnih operacijskih sistemih. V našo aplikacijo lahko preko standardnega vmesnika vključimo umetno inteligenco, ki ocenjuje šahovsko pozicijo. Končni program podpira operacijske sisteme Windows, MacOS in Linux.
Ključne besede: šahovski program, predstavitev šahovske igre, grafični uporabniški vmesnik, večplatformna aplikacija
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 14; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

2.
Razvoj programske rešitve za razpored oddaj lokalne TV
Aleš Ravnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj programske rešitve za lokalno televizijo Bled TV. Glavni cilj je delujoča aplikacija, ki uporabnikom omogoča, vodenje evidence oddaj v arhivu, izdelavo razporeda oddaj in obdelavo podatkov za različne namene. Podrobno smo analizirali dokumente, ki jih televizija uporablja pri pripravi poročil, opisali smo potek načrtovanja in razvoja podatkovne baze ter izdelave uporabniškega vmesnika. Aplikacijo smo razvili v orodju Microsoft Access 2016. Na koncu smo razvito programsko rešitev v celoti testirali in ocenili s pomočjo SWOT analize.
Ključne besede: MS Access, baza podatkov, razvoj aplikacije, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 26.08.2021; Ogledov: 114; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Sistem za avtomatsko preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov
Blaž Vidovič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo metodo za samodejno preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov. Predstavimo načine preizkušanja in sodobne izboljšave avtomatizacije preizkušanja. Pri tem proučimo ustaljene pristope avtomatskega preizkušanja grafičnih uporabniških vmesnikov in predstavimo zasnovo lastnega sistema za avtomatsko preizkušanje, ki deluje na principu zajema vnosov in ponovnega izvajanja testnih primerov. V rezultatih predstavimo uspešno delovanje sistema na dveh znanih namiznih aplikacijah.
Ključne besede: preizkušanje, avtomatizacija, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 196; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
OBLIČJE ZA SIMULATOR OPTIČNIH OMREŽIJ
Enej Unterajter, 2018, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V sklopu projekta smo napisali program v programskem jeziku C++, ki omogoča uporabniku lažje delo s simulatorjem optičnih omrežij Hegons. Program smo pisali v okolju Microsoft Visual Studio. Za izvedbo smo se natančneje seznanili z delovanjem in uporabo programa Hegons, spoznali pa smo še knjižnico FLTK in program gnuplot, ki smo ju uporabili za izvedbo grafičnega vnosa podatkov oziroma prikaza rezultatov. V poročilu bomo v začetku predstavili težave, ki so se pojavljale pri uporabnikih programa Hegons, nato pa predstavili uporabljene programe ter izvedbo in delovanje izdelanega programa.
Ključne besede: komunikacijsko omrežje, simulacija, programiranje, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 05.02.2019; Ogledov: 652; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza programskih orodij za testiranje dizajna mobilnih aplikacij
Vesna Šernek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo raziskali orodja, ki so namenjena testiranju dizajna mobilnih aplikacij. Ta testiranja se osredotočajo na postavitev strani, vmesniške elemente, navigacijske sisteme in funkcionalnost dizajna. Raziskali smo, kakšno vlogo imajo aplikacije v svetu mobilne telefonije, in predstavili vlogo uporabniškega vmesnika pri razvoju uspešne, dobičkonosne aplikacije. Diplomsko delo smo zasnovali tako, da smo izmed množice dvajsetih orodij za testiranje dizajna aplikacije poiskali pet najbolj popularnih glede na določene kriterije, nato smo v vsakem orodju izdelali podoben žični okvir za aplikacijo in skozi delo ugotavljali, v čem se razlikujejo med seboj. Rezultat naloge je mnenje o tem, katero orodje je glede na izbrane kriterije najboljše in bo v pomoč bodočim razvijalcem mobilnih aplikacij.
Ključne besede: grafični dizajn, mobilne aplikacije, uporabniški vmesnik, ogrodje dizajna, žični okvir
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 646; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

6.
Razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti
Aljaž Ferencek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti. Opisana je izdelava grafičnega uporabniškega vmesnika, ki bi podatke prikazoval na uporabniku prijazen način ob upoštevanju trendov prihodnosti razvoja spletnih strani. Problem, ki ga rešujemo, je togost analitičnih orodij v malih in velikih organizacijah, ki bi potrebovale enostavno in modularno spletno aplikacijo za prikaz vseh pomembnih podatkov. V prvem delu diplomske naloge smo naredili pregled teoretičnih izhodišč, zatem pa smo se lotili analize spletnih portalov, ki vsebujejo napovedi za razvoj spletnih strani in tehnologij. Raziskovalni del naloge je predstavljala izdelava čelnega in zalednega dela spletne aplikacije.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja, spletna aplikacija, analitično orodje, spletni razvoj
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 718; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

7.
GUARD - GRAFIČNI UPORABNIŠKI VMESNIK - UPORABNOSTNI TEST POSTAVITVE IN UREJANJA 3D SCENARIJA
Žiga Kopušar, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo preko uporabnostnega testa preverili intuitivnost ter funkcionalnost postavljanja in urejanja scenarija z nadgrajenim grafičnim uporabniškim vmesnikom. Udeleženci testiranja se bodo prvič srečali z omenjenim vmesnikom ter s postavljanjem scenarija. Testni scenarij bo vseboval različne operacije kot so vnašanje 3D objektov, povezovanje 3D objektov, nastavljanje atributov ter logike 3D objektom, obračanje, premikanje ter skaliranje 3D objektov, itd. Predvsem v zaključnih fazah testiranja želimo preko analize ter sinteze ugotoviti ozka grla udeleženca pri razumevanju postavljanja scenarija. Na ta način želimo preko morebitnih popravkov in nadgradenj zagotoviti kvalitetno uporabniško izkušnjo vmesnika.
Ključne besede: grafični, uporabniški, vmesnik, uporabnostni, test
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 575; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

8.
NADGRADNJA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA ZA UPRAVLJANJE MREŽNIH ELEMENTOV V ŠIROKOPASOVNEM DOSTOPU
Samo Šinik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opisuje proces razvoja nadgrajenega uporabniškega vmesnika za upravljanje mrežnih elementov širokopasovnega dostopa.
Ključne besede: - grafični uporabniški vmesnik, - širokopasovni dostop, - telekomunikacijska oprema.
Objavljeno: 07.07.2016; Ogledov: 442; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

9.
RAZVOJ APLIKACIJE TISKANJA BONOV ZA PRODAJNI TERMINAL MARGENTO
Martin Golež, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo razvoj projekta na zahtevo podjetja Margento R&D d.o.o., ki se ukvarja z razvojem celovitih rešitev na področju mobilnega ter brezgotovinskega plačevanja. Cilj je bil razviti aplikacijo za prodajni terminal mPOS T3000, ki bo omogočala tiskanje vrednostnih bonov v velikih količinah. Da smo lahko zadovoljili dane zahteve, smo v sistem vpeljali iglični tiskalnik, ki za komunikacijo koristi serijsko povezavo. Zaradi varnosti je ta povezava šifrirana. Ker ima takšna aplikacija zelo malo skupnega z originalno aplikacijo mPOS T3000, je bilo treba opraviti korenite spremembe ter uvesti nove funkcionalnosti, kot so nadgradnja grafičnega uporabniškega vmesnika, implementacija aplikacijskega protokola za komunikacijo s strežnikom, implementacija prenosnega ter aplikacijskega protokola med terminalom in tiskalnikom ter šifriranje podatkov med terminalom in tiskalnikom. Zaradi številnih funkcionalnosti, ki jih mora aplikacija opravljati sočasno, je bil implementiran operacijski sistem, ki omogoča izvajanje opravil v realnem času.
Ključne besede: mobilne komunikacije, POS-terminal, krmiljenje tiskalnika, grafični uporabniški vmesnik, RTOS
Objavljeno: 02.06.2016; Ogledov: 1186; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (4,70 MB)

10.
RAZVOJ UPORABNIŠKIH VMESNIKOV SPLETNIH APLIKACIJ S POMOČJO JAVA PRIMEFACES
Leon Stanko, 2015, diplomsko delo

Opis: Če želi biti podjetje, ki izdeluje spletne aplikacije konkurenčno, je nujno, da za implementacijo grafičnega uporabniškega vmesnika (GUI) porabi čim manj časa. Tako se lahko njegovi razvijalci bolj posvetijo implementaciji, testiranju poslovne logike in podatkovnemu sloju svojih aplikacij. Eden izmed načinov, kako čim hitreje razviti grafični uporabniški vmesnik, je, da uporabimo knjižnico Java PrimeFaces, ki omogoča gradnjo uporabniško bogatih in interaktivnih spletnih strani. V delu smo prikazali uporabo različnih komponent knjižnice, ki smo jih podkrepili s praktičnim primerom. Hkrati smo prikazali namestitev, konfiguracijo in razlago vse potrebne programske opreme za uspešno delovanje spletne aplikacije, ki uporablja knjižnico Java PrimeFaces. Naredili smo tudi primerjavo s sorodnimi knjižnicami za boljše razumevanje prednosti in slabosti uporabljene knjižnice.
Ključne besede: Java, grafični uporabniški vmesnik, spletna aplikacija, PrimeFaces, JSF, Maven, GlassFish, JPA
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 1666; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici