1. Razvoj grafičnega uporabniškega vmesnika z ogrodjem TornadoFX : diplomsko deloBlaž Bogar, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili ogrodje za izdelavo grafičnih uporabniških vmesnikov TornadoFX, programski jezik Kotlin in podatkovno bazo MongoDB. Z naštetimi tehnologijami smo ustvarili namizno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča vodenje trgovine. Aplikacija omogoča administracijo izdelkov, nabavo in prodajo izdelkov, administracijo uporabnikov z različnimi pravicami, pregled nad izdanimi računi in pregled statističnih podatkov, ki so prikazani z grafi. Ključne besede: TornadoFX, grafični uporabniški vmesnik, Kotlin, MongoDB, namizna aplikacija Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 800; Prenosov: 119
Celotno besedilo (2,50 MB) |
2. |
3. Izdelava grafičnega uporabniškega vmesnika za izračun proizvodnje in porabe električne energije v stanovanjskem objektuEva Simonič, 2021, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava matematični model za izračun predvidene proizvedene električne energije s fotonapetostnim sistemom in porabljene električne energije s toplotno črpalko. Oba izračuna smo povezali z izdelavo enovitega grafičnega uporabniškega vmesnika. Predvidena proizvedena električna energija je določena z večletnimi povprečji meritev globalne in difuzne gostote moči sončnega sevanja za več krajev po Sloveniji ter z geometrijskimi zvezami med točkami na Zemlji in Soncem. Potrebna električna energija za delovanje toplotne črpalke je določena na podlagi potrebne toplote za ogrevanje stavbe in potrebne toplote za ogrevanje sanitarne vode. Rezultat diplomskega dela je grafični uporabniški vmesnik, ki je izdelan s programskim paketom Matlab in je namenjen izračunu proizvedene in porabljene električne energije za stanovanjske stavbe na področju Slovenije. Vmesnik predvideva preproste uporabniške vnose, kot so lokacija in orientacija stavbe, mere stavbe in sestava elementov zunanjega ovoja stavbe. Izračuna proizvedene in porabljene električne energije smo ovrednotili s primerjavo z meritvami fotonapetostnega sistema in toplotne črpalke na obstoječih stavbah. Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, fotonapetostni sistem, toplotna črpalka, proizvodnja električne energije, poraba električne energije Objavljeno v DKUM: 17.12.2021; Ogledov: 1500; Prenosov: 212
Celotno besedilo (2,61 MB) |
4. Razvoj večplatformne aplikacije za urejanje šahovskih iger : diplomsko deloDavid Murko, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo izdelali namizno aplikacijo, namenjeno urejanju in iskanju šahovskih iger.
Uporabniški vmesnik smo izdelali s pomočjo knjižnic, ki so nam omogočile, da aplikacija deluje na različnih operacijskih sistemih.
V našo aplikacijo lahko preko standardnega vmesnika vključimo umetno inteligenco, ki ocenjuje šahovsko pozicijo.
Končni program podpira operacijske sisteme Windows, MacOS in Linux. Ključne besede: šahovski program, predstavitev šahovske igre, grafični uporabniški vmesnik, večplatformna aplikacija Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1106; Prenosov: 66
Celotno besedilo (2,14 MB) |
5. Razvoj programske rešitve za razpored oddaj lokalne TVAleš Ravnik, 2021, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj programske rešitve za lokalno televizijo Bled TV. Glavni cilj je delujoča aplikacija, ki uporabnikom omogoča, vodenje evidence oddaj v arhivu, izdelavo razporeda oddaj in obdelavo podatkov za različne namene.
Podrobno smo analizirali dokumente, ki jih televizija uporablja pri pripravi poročil, opisali smo potek načrtovanja in razvoja podatkovne baze ter izdelave uporabniškega vmesnika. Aplikacijo smo razvili v orodju Microsoft Access 2016.
Na koncu smo razvito programsko rešitev v celoti testirali in ocenili s pomočjo SWOT analize. Ključne besede: MS Access, baza podatkov, razvoj aplikacije, grafični uporabniški vmesnik Objavljeno v DKUM: 26.08.2021; Ogledov: 1080; Prenosov: 91
Celotno besedilo (1,99 MB) |
6. |
7. OBLIČJE ZA SIMULATOR OPTIČNIH OMREŽIJEnej Unterajter, 2018, delo diplomskega projekta/projektno delo Opis: V sklopu projekta smo napisali program v programskem jeziku C++, ki omogoča uporabniku lažje delo s simulatorjem optičnih omrežij Hegons. Program smo pisali v okolju Microsoft Visual Studio. Za izvedbo smo se natančneje seznanili z delovanjem in uporabo programa Hegons, spoznali pa smo še knjižnico FLTK in program gnuplot, ki smo ju uporabili za izvedbo grafičnega vnosa podatkov oziroma prikaza rezultatov. V poročilu bomo v začetku predstavili težave, ki so se pojavljale pri uporabnikih programa Hegons, nato pa predstavili uporabljene programe ter izvedbo in delovanje izdelanega programa. Ključne besede: komunikacijsko omrežje, simulacija, programiranje, grafični uporabniški vmesnik Objavljeno v DKUM: 05.02.2019; Ogledov: 1936; Prenosov: 99
Celotno besedilo (1,34 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Analiza programskih orodij za testiranje dizajna mobilnih aplikacijVesna Šernek, 2018, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu smo raziskali orodja, ki so namenjena testiranju dizajna mobilnih aplikacij. Ta testiranja se osredotočajo na postavitev strani, vmesniške elemente, navigacijske sisteme in funkcionalnost dizajna. Raziskali smo, kakšno vlogo imajo aplikacije v svetu mobilne telefonije, in predstavili vlogo uporabniškega vmesnika pri razvoju uspešne, dobičkonosne aplikacije. Diplomsko delo smo zasnovali tako, da smo izmed množice dvajsetih orodij za testiranje dizajna aplikacije poiskali pet najbolj popularnih glede na določene kriterije, nato smo v vsakem orodju izdelali podoben žični okvir za aplikacijo in skozi delo ugotavljali, v čem se razlikujejo med seboj. Rezultat naloge je mnenje o tem, katero orodje je glede na izbrane kriterije najboljše in bo v pomoč bodočim razvijalcem mobilnih aplikacij. Ključne besede: grafični dizajn, mobilne aplikacije, uporabniški vmesnik, ogrodje dizajna, žični okvir Objavljeno v DKUM: 24.04.2018; Ogledov: 1610; Prenosov: 91
Celotno besedilo (1,61 MB) |
9. Razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovostiAljaž Ferencek, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti. Opisana je izdelava grafičnega uporabniškega vmesnika, ki bi podatke prikazoval na uporabniku prijazen način ob upoštevanju trendov prihodnosti razvoja spletnih strani.
Problem, ki ga rešujemo, je togost analitičnih orodij v malih in velikih organizacijah, ki bi potrebovale enostavno in modularno spletno aplikacijo za prikaz vseh pomembnih podatkov.
V prvem delu diplomske naloge smo naredili pregled teoretičnih izhodišč, zatem pa smo se lotili analize spletnih portalov, ki vsebujejo napovedi za razvoj spletnih strani in tehnologij. Raziskovalni del naloge je predstavljala izdelava čelnega in zalednega dela spletne aplikacije. Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja, spletna aplikacija, analitično orodje, spletni razvoj Objavljeno v DKUM: 14.09.2017; Ogledov: 1492; Prenosov: 114
Celotno besedilo (1,39 MB) |
10. GUARD - GRAFIČNI UPORABNIŠKI VMESNIK - UPORABNOSTNI TEST POSTAVITVE IN UREJANJA 3D SCENARIJAŽiga Kopušar, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu bomo preko uporabnostnega testa preverili intuitivnost ter funkcionalnost postavljanja in urejanja scenarija z nadgrajenim grafičnim uporabniškim vmesnikom. Udeleženci testiranja se bodo prvič srečali z omenjenim vmesnikom ter s postavljanjem scenarija. Testni scenarij bo vseboval različne operacije kot so vnašanje 3D objektov, povezovanje 3D objektov, nastavljanje atributov ter logike 3D objektom, obračanje, premikanje ter skaliranje 3D objektov, itd. Predvsem v zaključnih fazah testiranja želimo preko analize ter sinteze ugotoviti ozka grla udeleženca pri razumevanju postavljanja scenarija. Na ta način želimo preko morebitnih popravkov in nadgradenj zagotoviti kvalitetno uporabniško izkušnjo vmesnika. Ključne besede: grafični, uporabniški, vmesnik, uporabnostni, test Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 1158; Prenosov: 43
Celotno besedilo (2,37 MB) |