| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodobna grafika v Sloveniji
Nika Strašek, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na razvoj sodobne grafike v Sloveniji skozi ljubljanski Mednarodni grafični bienale. Na začetku smo orisali razvoj grafike na slovenskih tleh in izpostavili ključne osebnosti ter dogodke, ki so pomembno vplivali na njen razvoj. Izhodišča smo poiskali v predvojni grafiki in ustanovitvi Akademije za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, dotaknili smo se ljubljanske grafične šole in Mednarodnega grafičnega bienala v Ljubljani. Slednjega smo podrobneje obravnavali, ker nas je zanimalo, kakšne spremembe in novosti so se pojavljale v zadnjih letih na področju grafične umetnosti. Proučili smo bienale od 20. izdaje naprej in bili pozorni na razvoj umetniške grafike, grafičnih tehnik in grafične matrice. Pri proučevanju omenjenega smo prišli do predpostavke, da je bilo zaradi razvoja grafike in pojava digitalnih medijev treba na novo zastaviti zasnovo bienala, ob tem pa se sprašujemo, ali je tradicija grafične umetnosti in grafičnih tehnik še vedno živa. Naš namen je tudi ugotoviti, kakšno vlogo ima danes matrica, saj predvidevamo, da sta se njena uporaba in pojmovanje spremenila. V zadnjem delu smo prikazali lasten pogled na sodobno grafično ustvarjanje. S produkcijo grafik, narejenih v tradicionalnih grafičnih tehnikah, želimo gledalca napotiti v raziskovanje sodobne umetniške grafike.
Ključne besede: sodobna grafika, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, Mednarodni grafični bienale, tradicionalne grafične tehnike, novi mediji
Objavljeno: 24.05.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (14,25 MB)

2.
Razvoj mobilne igre z Unity
Šemso Hrnjičić, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsak dan si redno olajšamo delo s pametnimi telefoni s planiranjem, negovanjem stikov itd. Vendar ne uporabljamo pametnih telefonov samo za lajšanje dela. Zato smo se tudi odločili za diplomsko delo, ki prikazuje vse korake razvoja mobilne igre. Cilj diplomskega dela je razvoj delujoče in zabavne mobilne igre, ki bo objavljena na Google Play Store. Najprej so opisani in predstavljeni programi, programski jeziki in storitve, ki so uporabljene pri izdelavi mobilne igre. V nadaljevanju je prikazan nastanek ideje igre in pomoč prejšnjih, neuspešnih projektov. Po pridobitvi ideje so opisani grafični elementi, programiranje, spremenljivke, testiranje, izboljševanje in objava mobilne igre. Z diplomskim delom so prikazani razvoj in objava mobilne igre, učenje osnov programiranja v C# jeziku in uporaba Unityja. Na koncu je viden pomen povratnih informacij igralcev za odpravljanje napak in izboljšave.
Ključne besede: razvoj, mobilna igra, grafični elementi, programiranje, objava
Objavljeno: 06.11.2020; Ogledov: 102; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza parametrov leta letala v tekmovanju Air race
Mark Travner, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo potek procesa analize leta letala v tekmovanju Air race. Predstavimo potek priprave podatkov, ki jih iz zajemnih enot pretvorimo v format CSV. Za analizo teh podatkov nato uporabimo aplikacijo MTAS, ki smo jo razvili v okviru diplomskega dela in jo podrobneje opišemo. Na koncu rezultate analize primerjamo z alternativnimi metodami, kot so video analiza in analiza časov.
Ključne besede: vmesnik, grafični vmesnik, video analiza, statistična analiza, tekmovanje air race
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 111; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (914,25 KB)

4.
Razvoj spletne aplikacije za grafično načrtovanje virtualnih okolij Docker
Jernej Zupančič, 2020, diplomsko delo

Opis: Prvi del naloge vsebuje teoretične osnove virtualizacije z zabojniki ter pregled uporabljenih orodji in njihove ključne funkcionalnosti. Drugi del naloge pa obsega razvoj lastne aplikacije za grafično ustvarjanje virtualnih okolij, ki temelji na orodju Docker. Na koncu sledi še analiza izdelka ter sklep. Namen naloge je preučiti obstoječe tovrstne aplikacije in poiskati boljše rešitve z lastno aplikacijo.
Ključne besede: virtualizacija, Docker, grafični vmesnik
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 96; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
Sistem za avtomatsko preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov
Blaž Vidovič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo metodo za samodejno preizkušanje grafičnih uporabniških vmesnikov. Predstavimo načine preizkušanja in sodobne izboljšave avtomatizacije preizkušanja. Pri tem proučimo ustaljene pristope avtomatskega preizkušanja grafičnih uporabniških vmesnikov in predstavimo zasnovo lastnega sistema za avtomatsko preizkušanje, ki deluje na principu zajema vnosov in ponovnega izvajanja testnih primerov. V rezultatih predstavimo uspešno delovanje sistema na dveh znanih namiznih aplikacijah.
Ključne besede: preizkušanje, avtomatizacija, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 116; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
Nadzor procesa preko SpiderControl Web-HMI paketa za industrijski krmilnik S7-1200
Tibor Sovilj, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je bil razvit elektropnevmatski sistem za postopek vtiskovanja gravure na obdelovance kvadratne oblike. Postopek poteka avtonomno, razen človeškega posredovanja pri vklopu in izklopu sistema. V nalogi je opisano medsebojno povezovanje vseh komponent v celoten sistem skupaj z industrijskim krmilnikom. Krmilni program je zasnovan za industrijski krmilnik Siemens S7-1200. Poleg krmilnega programa je bila ustvarjena vizualizacija v razvojnem okolju SpiderPLC iz programskega paketa SpiderControl Web-HMI. Opisana sta razvoj grafičnega vmesnika s podrobnim opisom uporabljenih orodij in sinteza realizirane vizualizacije z industrijskim krmilnikom. Opisana vizualizacija se nanaša izključno na delo v lokalnem računalniku, brez omrežne ali brezžične povezave. Za namene te naloge je bil dodatno razvit simulacijski model v programskem okolju FluidSIM, katerega sestavni deli in princip delovanja so prav tako podrobno opisani. Za namene simulacije v FluidSIM-u je ustvarjena povezava s programom S7-PLCSIM preko programskega orodja EzOPC.
Ključne besede: elektropnevmatski sistem, industrijski krmilnik, SpiderControl, vizualizacija, grafični vmesnik, simulacija
Objavljeno: 30.06.2020; Ogledov: 196; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (5,71 MB)

7.
Interaktivna tvorba in prikaz obsežnih področij geometrijsko raznolikih dreves
Štefan Kohek, 2019, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji predstavimo nov pristop za upodabljanje obsežnejših področij geometrijsko raznolikih dreves. Najprej predstavimo nov pristop za tvorbo geometrijskih modelov dreves, ki deluje s simulacijo toka delcev v smeri od listja proti deblu in tako omogoča določitev oblike drevesa na podlagi ovojnice krošnje. V nadaljevanju predlagamo vzporedno implementacijo za grafične procesne enote, ki omogoča interaktivno tvorbo geometrijsko raznolikih dreves med samim upodabljanjem brez opaznih zakasnitev. Večje število dreves prikažemo z interaktivno hitrostjo tako, da bližnja drevesa prikažemo v višjem nivoju podrobnosti in oddaljena v nižjem nivoju podrobnosti brez potrebe po obdelavi že ustvarjenih geometrijskih podatkov. Ker pri upodabljanju obsežnih gozdnih področij z geometrijskim pristopom ne moremo tvoriti vseh dreves naenkrat, v nadaljevanju disertacije predlagamo še nov pristop za volumetrično upodabljanje krošenj najbolj oddaljenih dreves znotraj grafičnega cevovoda. Predlagani pristop tvori listje implicitno med delovanjem algoritma metanja žarkov na grafični procesni enoti in ne zahteva tvorbe geometrijskih podatkov vnaprej. Tudi pri tem pristopu izhajamo iz opisa ovojnice krošnje, s čimer dosežemo enak videz krošenj kot v primeru tvorbe geometrijskih podatkov dreves. V nadaljevanju oba pristopa združimo v celovit pristop za interaktivno sprotno tvorbo in upodabljanje večjega števila dreves med sprehodom po sceni. V eksperimentalnem delu doktorske disertacije ovrednotimo hitrost tvorbe in upodabljanja dreves, s čimer demonstriramo primernost predlaganega pristopa za interaktivno upodabljanje večjega števila dreves. Na trenutno dostopni strojni opremi lahko tvorimo drevesa, sestavljena iz več kot 400.000 členkov, v manj kot 25 ms, kar omogoča sprotno tvorbo večjega števila dreves med upodabljanjem. S tem ko tvorimo drevesa neposredno v želenem nivoju podrobnosti, oddaljena drevesa ustvarimo in prikažemo v krajšem času. Na koncu še pokažemo, da je volumetrično upodabljanje krošenj oddaljenih dreves brez vmesne tvorbe geometrijskih podatkov hitrejše kot na podlagi vnaprej pripravljenih geometrijskih podatkov.
Ključne besede: algoritmi, modeliranje in simulacija, tvorba dreves, simulacija toka delcev, GPU, GPGPU, paralelno računanje, nivo podrobnosti, volumetrično upodabljanje, grafični cevovod, algoritem metanja žarkov
Objavljeno: 11.07.2019; Ogledov: 860; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (23,68 MB)

8.
Izdelava grafičnega vmesnika za spletni eavek
Mitja Ribič, 2019, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomskega dela je bil razvit grafični vmesnik za program Spletni EAVEK, ki omogoča različnim uporabnikom kontrolo pravilnosti podatkov računskega modela pri analizi konstrukcij visokogradnje. Za ta namen je bilo treba sintetizirati znanja s področja dinamike gradbenih konstrukcij in računalniškega programiranja. Ključni funkciji izdelanega grafičnega vmesnika sta kontrola pravilnosti vhodnih podatkov obstoječih računskih modelov, zapisanih v datotekah ASCII, in pomoč pri pripravi vhodnih podatkov novih računskih modelov konstrukcij. Osnovni program za analizo je pri tem ostal nespremenjen. Za programiranje je bil uporabljen programski jezik Python, pri tem pa so bile uporabljene obstoječe grafične knjižnice. Izdelani grafični vmesnik je preprost za uporabo, obstoječemu in deloma zastarelemu programu EAVEK pa omogoča učinkovito uporabo tudi v današnjem času.
Ključne besede: EAVEK, makroelementi, dinamična analiza, potresna analiza, grafični vmesniki
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 649; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

9.
Modeliranje hlajenega neizotermnega mešalnega reaktorja
Špela Kočar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo modeliranje neizotermnega kontinuirnega mešalnega reaktorja s hladilnim plaščem, v katerem poteka enostavna ireverzibilna eksotermna reakcija. V programskem okolju MATLAB/Simulink smo razvili model reaktorja ter analizirali njegovo dinamično obnašanje. V nalogi smo opisali in implementirali grafični vmesnik, ki omogoča uporabo modela brez predhodnega poznavanja matematičnega modela in programskega orodja. Z uporabo tega grafičnega vmesnika smo nato izvedli simulacije, pri katerih smo spreminjali vhodne parametre (začetna koncentracija reaktanta, vtočna temperatura hladiva, pretok hladilnega fluida v hladilnem plašču) ter opazovali vpliv le-teh na opazovane parametre po določenem času (koncentracija reaktanta, temperatura reakcijske zmesi ter temperatura hladiva v hladilnem plašču).
Ključne besede: kontinuirni mešalni reaktor, modeliranje, dinamična simulacija, Matlab, Simulink, grafični vmesnik
Objavljeno: 06.05.2019; Ogledov: 512; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

10.
Uporaba grafičnih pogonov za prvoosebne simulacije
Srečko Šmerc, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej na kratko predstavili grafični pogon Unity3D in program Blender. Nato smo razložili, kaj je modeliranje z uporabo agentov ter kje se uporablja. Pokazali smo izdelavo posameznih elementov v programu Blender, ki smo jih kasneje združili v stavbo. Za tem je prikazana izdelava simulacije evakuacije v grafičnem pogonu Unity3D, njeno delovanje ter nato tudi testiranje le-te.
Ključne besede: Grafični pogon Unity3D, simulacija, varnost, agent
Objavljeno: 18.02.2019; Ogledov: 918; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici