1. Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko deloElena Schmid, 2023, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij. Ključne besede: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 464; Prenosov: 60 (1 glas) Celotno besedilo (1,92 MB) |
2. SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJADarjan Panič, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi. Ključne besede: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija Objavljeno v DKUM: 07.07.2016; Ogledov: 1558; Prenosov: 292 Celotno besedilo (38,18 MB) |
3. CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADASašo Bombek, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico.
Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem. Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada Objavljeno v DKUM: 18.07.2011; Ogledov: 2438; Prenosov: 325 Celotno besedilo (992,86 KB) |
4. CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o.
Bistvo vsebine je:
- predstaviti bistvo referenčnega trikotnika
- opredeliti celostno grafično podobo
- analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher
- ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o.
V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco. Ključne besede: Ključne besede:
referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe. Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 3302; Prenosov: 1263 Celotno besedilo (1,43 MB) |