| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 69
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Ključne besede: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 253; Prenosov: 24  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Celostna grafična podoba - restavracija s hitro hrano : diplomsko delo
Amanda Vogrin, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebina diplomskega dela se osredotoča na izdelavo priročnika celostne grafične podobe in vseh bistvenih vizualnih elementov za namišljeno restavracijo s hitro hrano. Namen diplome je ustvariti vizualno kohezivno celoto, ki spodbuja prepoznavnost podjetja. Ker se diplomsko delo nanaša na področje grafičnega oblikovanja, smo za izdelavo končnega rezultata uporabili Adobe programe (InDesign, Illustrator, Photoshop). Učili smo se tudi iz obstoječih primerov, medtem ko smo analizirali ter risali in skicirali koncepte in ideje. Skozi kreativni proces smo se zavedali pomena sinhroniziranih vizualnih elementov, pa tudi pomena predpriprave, ki vključuje spoznavanje restavracije, njenih ciljev in ciljev ter raziskovanje ciljne publike.
Ključne besede: grafična podoba, vizualni elementi, oblikovanje, prepoznavnost
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 133; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (6,14 MB)

3.
Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko delo
Jovana Jolić, 2023, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 256; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (8,25 MB)

4.
Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko delo
Maša Pauman, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 497; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Prenova celostne grafične podobe »Studio Alp« : diplomsko delo
Valentina Teršek, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti preoblikovanje celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu sta seznanitev s teoretičnim ozadjem oblikovanja in preučitev procesa oblikovalskega razmišljanja. V glavnem delu so predstavljeni celostna grafična podoba in njeni elementi ter se analizira stari CGP in ugotovijo njegove pomanjkljivosti. V praktičnem delu se prikaže ustvarjanje nove identitete. Prenovljena CGP nadaljuje zgodbo stare korporativne identitete, vendar je vizualno nadgrajena, bolje predstavlja dejavnosti zavoda in je uporabniku prijaznejša. Ob koncu dela je predstavljen postopek oblikovanja novega logotipa, tiskovin, promocijskega gradiva in spletne strani.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 437; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (5,43 MB)

6.
Celostna grafična podoba "Sweet Peak" : diplomsko delo
Neža Sešel, 2022, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je ključni del podjetja. Omogoča učinkovito komuniciranje s potrošniki, predstavljanje blagovne znamke in trženje. V diplomskem delu smo obravnavali namen in funkcijo celostne grafične podobe, njenih elementov in kako se uporablja na spletni platformi Instagram. Prav tako smo analizirali celostne grafične podobe podjetij, ki delujejo na področju slaščičarstva. V praktičnem delu je predstavljen proces ustvarjanja in aplikacije celostne grafične podobe spletne slaščičarne.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, barve, tipografija
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 523; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na Slovenskem : diplomsko delo
Pija Ferk, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe.
Ključne besede: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 684; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

8.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko delo
Hristina Trajkoska, 2021, diplomsko delo

Opis: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 793; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o. : diplomsko delo
Rebeka Škrlec, 2021, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list).
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 759; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

10.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko delo
Klemen Sajko, 2020, diplomsko delo

Opis: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Objavljeno v DKUM: 28.01.2021; Ogledov: 1252; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici