| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj večnamenske kmetijsko-gozdarske prikolice
David Novak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj večnamenske kmetijsko-gozdarske prikolice. V uvodu je podan splošen opis projekta, njegov namen ter zgodovina podjetja s katerim smo sodelovali. Na podlagi navedenih zahtev so določene najboljše rešitve za razvoj in nadaljnjo izdelavo. Opisani so procesi izbiranja ter konstruiranja vseh ključnih elementov s sklopi in so za en primer narejene tudi računalniške analize. Prav tako je opravljen plan trajanja aktivnosti in analiza le tega. Opravljen je tudi izračun stroškov. Ker smo prikolico razvijali na podlagi obstoječega izdelka podjetja Farmtech, ni bilo potrebno razviti celotnega stroja temveč samo elemente oz. sklope, kateri pri nadgradnji ne bi zadostili potrebam po vzdržljivosti, funkcionalnosti in varnosti. Zaradi zahtev po uporabi izdelka na najrazličnejših področjih smo se odločili za montažo dvigala, kateri zelo razširi spekter del.
Ključne besede: Razvoj, večnamenska kmetijsko-gozdarska prikolica, konstruiranje, preračun
Objavljeno: 11.12.2014; Ogledov: 1876; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

2.
VARIABILNI PRIKLOPNIK ZA TRANSPORT LESA
Andrej Rebernak, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je zasnovati variabilni priklopnik za transport lesa. Prikolica je namenjena za prevoz kratkega lesa kot klasična prikolica in za prevoz dolgega lesa, kjer se del tovora naslanja na prikolico, del lesa pa na vlečno vozilo in v tem primeru je prikolica kot "biling". Za zasnovo takšne prikolice sem se odločil, ker na slovenskem tržišču ni proizvajalca variabilne prikolice, ki bi bila namenjena za prevoz dolgega in kratkega tovora. Zato imajo prevozniki v voznem parku po dve prikolici, kar pa predstavlja velike stroške nabave, registracije in vzdrževanja prikolic. Ob uporabi ene variabilne prikolice, ki ima teleskopsko vlečno rudo in možnost prestavitve prečnikov z ročicami na oplen, se omenjeni stroški prevozniku razpolovijo. Pri konstruiranju prikolice sem upošteval navodila in priporočila proizvajalcev posameznih sklopov, zakonodajo za homologacijo ter priporočila in izkušnje prevoznikov lesa. Z enostavno prestavitvijo oplena iz sedla na zadnji del prikolice in prestavitvijo enega para ročic na sprednji prečnik in vgrajeno teleskopsko vlečno rudo je dosežen pojem "variabilni priklopnik za transport lesa".
Ključne besede: tovorna vozila, gozdarska prikolica, biling
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3546; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (43,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici