| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
FINANCIRANJE OBNOVE LETNEGA VRTA GOSTILNE ANDERLIČ
Martina Anderlič, 2011, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko delo smo prikazali različne vzroke in dejavnike rasti podjetij. Rastoča podjetja smo opisali in poudarili njihove lastnosti. Veliko podjetij se sooča s težavami pri rasti podjetja, rasti ne znajo pravilno načrtovati, zato smo težave s katerimi se lahko podjetja soočajo ob rasti. Za uspešno rast podjetja je pomemben načrt dela, finančni načrt ter želja in predanost podjetnika, da bo vse skupaj uspelo. Izpostavili smo različne vire financiranja in obdobja življenjskega cikla podjetja, v katerih lahko te vire financiranja pridobi. Osredotočili smo se na lastniško in dolžniško financiranje podjetja, ju razčlenili in natančneje opisali. Pod drobnogled smo vzeli predvsem kredit, za katerega predvidevamo, da bo osnovni vir financiranja obnove in izgradnje letnega vrta Gostilne Anderlič. Prikazali smo, kaj bi rast Gostilne Anderlič doprinesla k uspešnosti podjetja ter zadovoljstvu lastnika podjetja, Jožeta Anderliča. Dolgoročno bo obnova in izgradnja letnega vrta prispevala k večji zaposlenosti v gostilni ter večjemu dobičku podjetja. Opisali smo investicijo, razčlenili njene stroške, pripravili terminski načrt ter izpostavili kritična tveganja in probleme. Pripravili smo finančni načrt, ki zajema bilanco uspeha, izkaz poslovnega izida in izkaz finančnih tokov za obdobje petih let. Obnova in izgradnja letnega vrta bo vzpodbudila goste k večjemu obisku, izboljšala se bo storitev podjetja, kar bo dalo podjetju odločilno prednost v primerjavi s konkurenco.
Ključne besede: rast podjetja, viri financiranja, finančni načrt, Gostilna Anderlič
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 1882; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (3,67 MB)

2.
ANALIZA PONUDBE LOKALNE GASTRONOMIJE V TURISTIČNI PONUDBI KOZJAKA
Tina Maučnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na štiri poglavja. V prvem poglavju smo opredelili področja in opisali problem, predstavili namen, cilje, osnovne trditve, predpostavke in omejitve diplomskega dela ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo predstavili pojem gastronomija, njeno zgodovino, povezavo med gastronomijo in turizmom, predstavili gastronomske regije ter piramido slovenske gastronomije. V tretjem poglavju smo predstavili management turistične destinacije. V četrtem poglavju pa smo opravili raziskavo, na izbranih turističnih kmetijah in gostinskih lokalih na Kozjaku. Z rezultati, ki smo jih dobili s pomočjo anketiranja, smo pridobili potrebne informacije na osnovi katerih smo podali svoje predloge. Peto poglavje predstavlja sklep, v katerem smo povzeli glavna spoznanja iz diplomske naloge in potrdili oz. zavrgli zastavljene teze naloge.
Ključne besede: gastronomija, kulinarika, enologija, turistična kmetija, gostilna, turizem, turistična destinacija, lokalna gastronomija, Kozjak
Objavljeno: 02.07.2015; Ogledov: 838; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (372,54 KB)

3.
ARHITEKTURNE INTERVENCE V RURALNEM PROSTORU - OBČINA CANKOVA
David Vogrinčič, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se ukvarja s problematiko netrajnostne gradnje v ruralnem prostoru, katere izzivi se danes kažejo predvsem v spremenjenih vzorcih bivanja in gospodarskem položaju. Spremembe in razvoj na družbenem ter ekonomskem področju zahtevajo ponovni razmislek o pojmu bivanja in njenih alternacijah, prav tako postaja vedno večji izziv tudi gospodarstvo in ekonomsko stanje prebivalstva. Naloga arhitekture danes leži tako v njeni družbeni odgovornosti, v prepoznavanju omenjenih problemov ter iskanju ustreznih odgovorov na njih. Magistrsko delo tako obravnava več problemov, ki nastopijo pri snovanju sodobnega trajnostnega delovanja v ruralnem okolju. Ključni problem je, kako novo grajeno enoto umestiti v obsoječe ruralno-lokalno tkivo. To pomeni, da je potrebno temeljito raziskati osnove urbanizma in obdajajočo tipologijo. Ruralna identiteta je poseben, svojski značaj prostora, ki ta prostor prepoznavno zaznamuje in razlikuje od drugih urbanih prostorov. Kot tak predstavlja posebno kakovost v prostoru, saj omogoča lažjo orientacijo v prostoru. V času izrazite globalizacije postaja “lokalno in drugačno” posebna dragocena vrednota, saj se prebivalci z njo lažje poistovetimo, hkrati pa nam kakovostna ruralna struktura omogoča boljše pogoje bivanja. Bolj poenostavljeno pomeni ohranjanje identitete ruralne strukture to, da bomo pri zasnovi in gradnji objektov upoštevali merilo in postavitev drugih objektov na vasi in tako prispevali h kakovostnejšemu videzu celotnega območja, v katerem bomo živeli.
Ključne besede: ruralna arhitektura, hiša, gostilna, hotel, hlev, atelje, terme, postajališča
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 654; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (71,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici