| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
PROGRAMIRANJE APLIKACIJE ZA TESTIRANJE PROGRAMSKE OPREME NA PAMETNIH GOSPODINJSKIH APARATIH
Jure Ernst, 2016, diplomsko delo

Opis: Testiranje programske opreme je eden ključnih procesov izdelave programov. Razvijalcem pomaga pri odkrivanju napak med samo izdelavo aplikacije, kar pomeni, da programska oprema, ki jo razvijemo, ne vsebuje napak, ki jih je mogoče odkriti z namenskimi testi. Za izdelavo učinkovitih testov je treba dobro razumeti arhitekturo programa, ki ga želimo testirati. Razumevanje delovanja programa izpostavi dele programa, na katere se moramo osredotočiti pri načrtovanju testov. Cilj diplomskega dela je izdelati aplikacijo, ki bo implementirala pet testov za testiranje programske opreme na pametnih gospodinjskih aparatih, ter jo predstaviti.
Ključne besede: testiranje programske opreme, pametni gospodinjski aparati, programiranje aplikacije za testiranje
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 866; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
PRESKUŠANJE SKLADNOSTI GRELNIKA ZRAKA S STANDARDOM IEC 60335-2-30
Jure Pengov, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo postopek preizkušanja grelnika zraka po mednarodnem standardu IEC 60335-2-30. V osrednjem delu so predstavljene zahteve, katerim morajo naprave ustrezati, in tudi preizkusi, ki jih morajo naprava ali deli naprave prestati. Podane zahteve so definirane za preizkušanje grelnika zraka, saj je tudi prakticni preizkus opravljen na tovrstni napravi. Celoten postopek je dodatno ponazorjen s slikami merilne opreme in tabele z zahtevami. Z metodo primerjave so predstavljeni tudi primeri neskladnosti, ki bi se na obravnavani ali podobni napravi lahko pojavili.
Ključne besede: standard IEC 60335-2-30, standard IEC 60335-1, grelnik zraka, preskušanje elektricne varnosti, gospodinjski aparati
Objavljeno: 12.11.2015; Ogledov: 813; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (5,43 MB)

3.
Trajnostno testiranje malih gospodinjskih aparatov v proizvodnji
Janez Pogorelc, Darjan Leskovar, 2013, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: mali gospodinjski aparati, proizvodnja, trajnostno testiranje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 559; Prenosov: 51
URL Povezava na celotno besedilo

4.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE GORENJE
Alen Horvat, 2014, diplomsko delo

Opis: Razvoj blagovne znamke Gorenje traja že vse od leta 1950, ko se je podjetje ustanovilo v vasi Gorenje. Iz te vasi jasno izhaja tudi ime podjetja. Podjetje je največji slovenski neto izvoznik, saj izvozi 90 % vseh izdelkov. Gorenje spada med osem največjih proizvajalcev gospodinjskih aparatov v Evropi, njihov tržni delež pa se giblje okrog 4 %. Letno Gorenje proizvede okrog 5 milijonov gospodinjskih aparatov. Gorenje že od samega začetka največ daje na kakovost, razvoj ter dizajn izdelkov. Tako tudi veliko večji tekmeci priznavajo, da ima Gorenje dizajnersko zelo dodelane izdelke, ki so kvalitetni in vedno na razvojno najvišji ravni. Gorenje trenutno na svetovnih trgih nastopa z osmimi lastnimi blagovnimi znamkami to so: Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna in Korting. V osnovi gre za delniško družbo, d.d., ki kotira na ljubljanski borzi kot krovna družba, pod njo pa je 101 podjetje, od tega kar 78 tujih. Razvoj blagovne znamke Gorenje je potekal skozi vsa desetletja, odkar obstaja Gorenje. Med prvimi izdelki so bili štedilniki na trda goriva in kaj kmalu so jih začeli izvažati v Nemčijo, kjer so takoj pustili svoj pečat. Nato se je začela proizvodnja prvih pralnih strojev in hladilno-zamrzovalnih aparatov in to so bili prvi nosilci blagovne znamke Gorenje, ki je takrat bila še zelo neprepoznavna blagovna znamka, a tako se je vse skupaj začelo. V svojem delu bomo predstavili blagovno znamko Gorenje ter njen razvoj. Skušali bomo opredeliti kakšen je odnos kupcev do blagovne znamke, kako podjetje ustvarja blagovno znamko, koliko je vredna, zakaj so nekatere vredne več kot druge in kako to izmerimo.
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj, trg, gospodinjski aparati, podjetje Gorenje
Objavljeno: 12.11.2014; Ogledov: 1914; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

5.
Razvoj vgradne električne smetišnice
Matej Zorko, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj aparata, ki služi kot pripomoček pri pometanju in je namenjen vsem uporabnikom, predvsem starejšim in gibalno omejenim. Večkrat smo bili priča, kako pometanje odpadkov na smetišnico predstavlja določenim ljudem veliko težavo zaradi prisilne drže in kvalitete opravljenega dela. Zato smo se odločili, da razvijemo aparat, ki bi to opravilo poenostavil ali ga celo poizkusil odpraviti. Za konstruiranje smo uporabili konvencionalne metode za iskanje rešitev, pri modeliranju pa smo uporabili programski paket SolidWorks.
Ključne besede: pometanje, vgradna električna smetišnica, razvoj, gospodinjski aparati, SolidWorks.
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 990; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

6.
IZBOLJŠANJE PROCESA UVAJANJE NOVEGA IZDELKA
Alenka Robnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Pri uvajanju novega izdelka na trg je potrebno paziti, da so v kar največji meri upoštevani vsi koraki. Z upoštevanjem zadovoljstva uporabnikov, analizo konkurenčnih prednosti in celovitega pojmovanja kakovosti je verjetnost za uspeh na trgu zagotovo večja. Ne smemo pozabiti tudi na dan potem. Iz tega vidika je poznavanje načinov za ohranitev kupca posebnega pomena. Po tako opravljenih osnovnih korakih, lahko nadalje razvijamo procese uvedbe izdelka s pomočjo določitve ključnih dejavnikov o izdelku samem in določitve dodatnih komponent, katere je potrebno podrobno preveriti. Te se navezujejo predvsem na izbiro dobavitelja, kakovost, časovne okvirje, finančne zmogljivosti ter realna pričakovanja. Hkrati moramo odločitve spremljati, analizirati ter po potrebi korigirati. Na primeru uvedbe novega izdelka dokupnega programa Gorenje smo praktično prikazali kako se podjetje poslužuje posameznih faz v procesu in ugotovili, da se praksa in teorija v resnici dopolnjujeta. Glede na izdelek, tržno moč podjetja in časovne okvirje, se posamezne teoretične faze uvedbe izdelka prilagajajo situaciji. Določeni koraki se lahko opustijo in določeni prilagodijo. Hkrati pa je na primeru jasno razvidno, da se vselej zasleduje cilj uvesti izdelek v kakovosti in na način, da se zadovoljijo pričakovanja tako končnih uporabnikov kot deležnikov v podjetju. In Gorenje je pri uvajanju izdelkov malih gospodinjskih aparatov uspešno.
Ključne besede: tržna raziskava, zadovoljstvo uporabnika, celovita kakovost, konkurenčna prednost, mali gospodinjski aparati
Objavljeno: 14.10.2013; Ogledov: 1197; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

7.
PRIMERJAVA SKLADIŠČA NAVIS IN SKLADIŠČA REZERVNIH DELOV
Andreja Ževart, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej opisali teorijo skladiščenja v gospodarstvu, kjer smo opisali opredelitev in namen skladišč, skladiščne tehnologije in procese ter črtno kodo in RFID-tehnologijo. Tako smo razložili vlogo skladišč in njihovo uporabo, nato pa smo se osredotočili zgolj na omenjeni skladišči in njuno uporabo. Opisali smo obe skladišči in njuno uskladiščenje izdekov, komisioniranje in nato pripravo na odpremo. Prav tako smo predstavili prednosti in slabosti obeh skladišč. Osredotočili smo se na primerjavo obeh skladišč z različnih vidikov: ogrodje sistema, stroji, ki jih uporabljajo, število zaposlenih, delovnih izmen in pretočne zmogljivosti ter vidika avtomatizacije. Nato pa smo poskusili poiskati možne rešitve za skladišče rezervnih delov in pri tem smo predlagali dve možni rešitvi: preureditev skladišča in njegova selitev na novo lokacijo v že obstoječe proizvodne hale. Naša glavna naloga pa je bila primerjava avtomatiziranega in neavtomatiziranega skladišča ter rešitev za zastarelo in neavtomatizirano skladišče.
Ključne besede: skladiščenje, komisioniranje, rezervni deli, gospodinjski aparati, avtomatizacija
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 1116; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici