| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
DEJAVNIKI CEN STORITVE RAČUNOVODENJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Romana Jeromel, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja, ki opravljajo knjigovodske in računovodske storitve za samostojne podjetnike, družbe z omejeno odgovornostjo, društva in zavode, se pri svojem delu nenehno srečujejo s težavo, kot je vrednotenje opravljenih storitev. Vrednotenje računovodskih storitev smo analizirali na dveh najzahtevnejših naročnikih, za katera izvajamo računovodske storitve. V podjetju Kontesa d.o.o. smo kot pripomoček pri vrednotenju računovodskih storitev uporabili računovodsko tarifo Združenja računovodskih servisov Gospodarske zbornice Slovenije. Pri tem vrednotenju smo upoštevali samo storitve, ki se v okviru enega meseca opravijo za naročnika. V nadaljevanju smo izvedli analizo, pri čemer smo upoštevali dejansko zaračunane prihodke v letu 2010 in nato te prihodke prevrednotili s pomočjo računovodske tarife. Na podlagi te ugotovitve smo izdelali nov model vrednotenja računovodskih storitev za podjetje Kontesa d.o.o.. Da bo podjetje ta model v celoti uporabljalo pa bo potrebno vložiti precej dela in časa.
Ključne besede: Ključne besede: računovodski servis, računovodska tarifa, knjigovodstvo, računovodstvo, Gospodarska zbornica Slovenije
Objavljeno: 12.01.2012; Ogledov: 1269; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (718,32 KB)

4.
5.
6.
7.
VPELJAVA SPLETNEGA ORODJA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V NEPROFITNI ORGANIZACIJI
Željka Klisarić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Ob vsakodnevnih stikih, ki jih imamo, si težko zapomnemo vse o znancih, prijateljih, sodelavcih. Vse njihove kontakte, rojstne dneve, obletnice, kdaj in kam so nas vse povabili ali smo mi povabili njih. Pa vendar teh podatkov in informacij ne moremo zanemariti ali ne poznati, odnose moramo vzdrževati in jih ohranjati, zato si pomagamo na različne načine. Koledarji, opomniki, tabele, listki, zvezki ... Pa v poslovnem svetu? Popolnoma enako. Dejstvo je, da organizacije brez strank ne morejo poslovati. Poznati in zadovoljevati morajo njihove potrebe in želje. Vendar samo to ni dovolj, to lahko dela tudi konkurent. Da bi imeli tiste prave, zadovoljne in zveste stranke ter da bi pridobivali nove, moramo razvijati in negovati odnos z njimi. Pridobivanje in vodenje celovitih ter natančnih podatkov o vseh aktivnosti, vezanih na posamezno stranko, je velikokrat nemogoče. Tukaj se izkaže vrednost uspešnega upravljanja odnosov s strankami, uporaba rešitev CRM namreč omogoča podjetju pridobiti poglobljeno znanje o strankah in njihovo vrednost. In ne le vrednost, ki jo pridobijo iz finančnih podatkov iz bilanc, temveč tudi v smislu vseh vložkov v stranko, vseh prihodkov, ki so jih organizacije pridobile in bi jih lahko še pridobile od njih. Implementacija orodja za CRM je vse prej kot lahka, kar kažejo tudi raziskave o uspešnosti vpeljave, kjer so rezultati precej slabi. Gre za obširen projekt, ki zahteva veliko organizacijskega truda in vodenja. V diplomski nalogi smo predstavili koncept CRM. Na primeru Gospodarske zbornice Slovenije smo opisali vpeljavo spletno zasnovane tehnologije oziroma orodja za upravljanje odnosov s strankami. Na koncu smo vpeljavo orodja tudi analizirali. Ugotavljali smo prednosti, pasti, slabosti, priložnosti in razvoj orodja v prihodnosti. Vpeljava orodja v Gospodarski zbornici Slovenije je bila uspešna. Pozitivni rezultati, prednosti in koristi, ki jih je orodje organizaciji prineslo, pa zagotavljajo tudi nadaljnjo uporabo.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, intrix CRM, Gospodarska zbornica Slovenije
Objavljeno: 20.12.2016; Ogledov: 525; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (875,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici