| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
HIBRIDNI SISTEM STEREOSKOPSKEGA RAČUNALNIŠKEGA VIDA
Blaž Šelekar, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja osnove stereoskopskega računalniškega vida. Podani so načini umerjanja stereoskopskega sistema in odpravljanje popačenja preslikave 3D prostora v 2D sliko. V diplomski nalogi smo se lotili izdelave hibridnega sistema stereoskopskega računalniškega vida, ki je sestavljen iz treh kamer. Hibridni sistem izkorišča lastnosti treh različnih globinskih funkcij stereoskopske neenakosti tako, da preklaplja med pogledi treh parov kamer. Kamere so razmaknjene na različne medsebojne razdalje. Programska oprema sistema temelji na odprtokodni knjižnici OpenCV. Z omenjenim sistemom smo povečali preciznost globinske slike in globinski kontrast. Z uporabo treh različnih pogledov smo povečali tudi stereoskopsko področje osnovnega stereoskopskega sistema.
Ključne besede: računalniški vid, stereoskopija, kamere, globinske slike
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1591; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,82 MB)

3.
NAPRAVA KINECT KOT 3D OPTIČNI PREBIRNIK
Sašo Zemljič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poceni izvedbo 3D optičnega prebirnika predmetov, s pomočjo senzorja Kinect za Xbox 360 in motorizirane vrtljive podlage, ki smo jo izdelali za ta namen. Med potekom dela smo se seznanili z delovanjem senzorja Kinect in proučili delovanje koračnih motorjev. Za krmiljenje koračnega motorja smo zasnovali in izdelali krmilno enoto, za gradnjo 3D modela optično prebranega predmeta pa smo uporabili toge in netoge transformacije globinskih slik.
Ključne besede: globinske slike, poravnava globinskih slik, 3D model, Kinect, koračni motor
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 1525; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

4.
Zaznavanje krožnih oblik v 2D in 3D prostoru z uporabo stereo kamere
Peter Fekonja, 2016, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V zaključnem delu predstavimo razvoj in delovanje programa za iskanje, prepoznavo in razvrščanje krožnih oblik v stereo sliki. Podan bo pregled uporabljenih algoritmov in metod za reševanje tega problema, na kratko pa opisanih še nekaj ostalih metod s tega področja. Podrobneje so opisani posamezni koraki v postopkih načrtovanja in realizacije projekta. Na kratko je predstavljena uporabljena strojna oprema, ter njene prednosti in pomanjkljivosti. Naloga se v nadaljevanju osredotoča na programski vidik reševanja problema. S stereo kamere zajemamo 3D slike, s pomočjo katerih lahko izračunamo globinsko sliko prostora. Na dobljeni globinski sliki iščemo kroge, ki predstavljajo okrogle predmete v prostoru. Z uporabo samo ene slike lahko enak prizor analiziramo v 2D pogledu. Z iskanjem, obdelavo, primerjanjem robov in podatkov iz obeh pristopov lahko dobimo precej zanesljiv način zaznave krožnih oblik v sliki.
Ključne besede: stereo kamera, dispariteta, globinske slike, iskanje robov, strojni vid, 3D slike, prepoznavanje vzorcev, iskanje krogov
Objavljeno: 22.03.2017; Ogledov: 648; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici