| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Gledališko-Improvizacijske igre v predšolskem obdobju
Daša Janže Štorgel, 2017, magistrsko delo

Opis: V različni literaturi lahko razberemo, da imajo gledališko-improvizacijske igrice velik pozitiven vpliv na otrokov kognitivni, čustveni, socialni in motorični razvoj. Ker so gledališko-improvizacijske igre v predšolskem obdobju pri nas novost, smo želeli le-te vnesti v otrokov vsakdanjik. Magistrsko delo z naslovom Gledališko-improvizacijske igre v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili pomen gledališke umetnosti v predšolskem obdobju. Spoznali smo, kakšen vpliv imajo gledališko-improvizacijske igrice na otrokov razvoj. Praktični del magistrske naloge smo izvedli pri otrocih, starih 2-4 let v obdobju dveh let (šolsko leto 2013/2014 in 2014/2015), iz Vrtca Sonček v Šmartnem ob Paki. Izvedli smo 33 gledaliških uric in s tem otroke seznanili z 48 različnimi gledališko-improvizacijskimi igricami. Z igrami smo želeli spodbuditi otroke h gledališki dejavnosti, razvijati ustvarjalnost in domišljijo posameznega otroka ter izboljšati delovanje skupine otrok kot celote. Na podlagi pridobljenih rezultatov, opažanj in otrokovih odzivov menimo, da nam je to uspelo.
Ključne besede: gledališke urice, gledališko-improvizacijske igre, otrok, vzgojiteljica, otrokov razvoj, ustvarjalnost, domišljija.
Objavljeno v DKUM: 22.01.2018; Ogledov: 1605; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
OD SPONTANE IGRE DO GLEDALIŠČA
Tamara Šket, 2013, diplomsko delo

Opis: Teoretični del diplomskega dela zajema na podlagi strokovne literature, knjig, člankov, revij in internetnih virov opis otroške spontane igre in gledališke igre. Vsebuje tudi sestavine, ki so potrebne za nastanek lutkovne predstave. V nadaljevanju je predstavljen otrokov razvoj ob igri z lutko ter komunikacija v gledališki in lutkovni dejavnosti. Opisali smo tudi vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu. Namen praktičnega dela je bila izvedba gledaliških uric v vrtcu, v skupini 2. starostnega obdobja. V tem delu diplomske naloge smo nazorno prikazali potek vzgojno-izobraževalnega procesa za lutkovno predstavo Kje je krtek?. Dodanih je devet priprav za izvajanje lutkovne dejavnosti. Priprave vsebujejo natančno zastavljene cilje, potek dela ter evalvacijo. Ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Šmarje pri Jelšah, na enoti Sveti Štefan, je nastalo nekaj slikovnega materiala, ki smo ga dodali v diplomsko delo. Gledališke urice smo v vrtcu izvajali 14 dni. Med izvajanjem projekta smo otroke spodbujali, vodili in jim nudili pomoč pri izvajanju dejavnosti. Otroci so z zanimanjem sodelovali v lutkovni dejavnosti. Z izvedbo projektnega dela smo zadovoljni, saj smo dosegli svoj namen.
Ključne besede: Spontana igra, gledališka igra, otrok, lutkovna predstava, lutka, projekt, gledališke urice, lutkovna dejavnost.
Objavljeno v DKUM: 08.10.2013; Ogledov: 2896; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici