1.
GLEDALIŠKE IGRICE V PRVEM STAROSTNEM OBDOBJU V VRTCUBarbara Finkšt,
Alja Žunter, 2011, diplomsko delo
Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili, kako poteka gledališče v vrtcu. Pri tem smo se podrobneje posvetili gledališki pedagogiki in gledališču kot skupnem doživetju otrok, staršev in vzgojiteljev v vrtcu. Del diplomske naloge smo namenili tudi simbolni igri, s katero se lotevamo gledališke igre. Preko gledaliških igric smo predstavili otrokov čustveni, kognitivni, motorični in verbalni razvoj in ugotavljali, kako so gledališke igrice vpete v vsa področja kurikula.
V praktičnem delu diplomske naloge je opisano uvajanje gledališke vzgoje v prvo starostno obdobje v vrtcu. Pripravili smo gledališke igrice, primerne za prvo starostno obdobje, v katere smo vključili vsa področja kurikula. Preko prstnih iger in gledaliških igric smo želeli otrokom približati gledališče. Praktični del smo izvajali v vrtcu Nazarje, z otroki starimi od 2 do 3 leta. V skupini smo želeli ustvariti prijetno vzdušje, kjer bi otroci sodelovali in bili strpni drug do drugega. Pripravljene gledališke igrice so temeljile na razvoju otrokove ustvarjalnosti in spodbujanju domišljije.
Ključne besede: otrok, vzgojitelj, gledališke igrice, prstne igre, simbolna igra, prvo starostno obdobje
Objavljeno v DKUM: 27.06.2011; Ogledov: 7184; Prenosov: 1114
Celotno besedilo (1,67 MB)