1. Proces preoblikovanja logotipa glasbenih skupin : diplomsko deloLaura Drašček, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava področje preoblikovanja logotipov, s poudarkom na preoblikovanju logotipov glasbenih skupin. Ker je preoblikovanje logotipov pomemben proces, so najprej opredeljeni pojmi vizualna komunikacija, celostna grafična podoba in logotip. Predstavljeno je tako oblikovanje kot preoblikovanje logotipov, kjer je izpostavljen njihov pomen, razlogi in posledice. Drugi del diplomskega dela je osredotočen na preoblikovanje logotipov glasbenih skupin, ki delujejo v široko opredeljenem punk žanru. Analiza logotipov izbranih glasbenih skupin predstavlja osnovo za praktični primer – preoblikovanje logotipa slovenske glasbene skupine Alo!Stari. Za glasbene skupine je zelo pomemben promocijski material, na katerega so prototipno umeščeni novo nastali logotipi. Ključne besede: logotip, preoblikovanje logotipa, glasbena skupina, punk, Alo!Stari Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 38
Celotno besedilo (7,43 MB) |
2. Spletna stran za glasbeno skupino FortissimoMatej Dejak, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj. Ključne besede: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina Objavljeno v DKUM: 12.03.2021; Ogledov: 1148; Prenosov: 116
Celotno besedilo (2,27 MB) |
3. Glasbena spremljava koreografije Na povorko pri Folklorni skupini KamnikBlaž Guzej, 2021, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo zajema pregled slovenskega glasbenega in plesnega izročila, pomemben del pa predstavlja analiza glasbene spremljave koreografije Na povorko. Godci in plesalci so imeli v ljudskem življenju pomembno vlogo, saj sta bila tako ples kot glasba prisotna pri različnih priložnostih. Brez glasbene spremljave se je redko plesalo, brez plesalcev pa je bila potreba po glasbi in godcih manjša. Tako je medsebojna povezanost glasbe in plesa v folklornih skupinah občutna še danes. Ključne besede: slovenski ljudski godci, slovenski ljudski ples, glasbena spremljava, plesne melodije, godčevska skupina, Folklorna skupina Kamnik, Na povorko Objavljeno v DKUM: 18.02.2021; Ogledov: 892; Prenosov: 76
Celotno besedilo (1,45 MB) |
4. VZPOSTAVITEV SPLETNE STRANI ZA GLASBENO SKUPINO KING FOOŠpela Naglič, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi je predstavljen proces izdelave spletne strani glasbene skupine King Foo. Izdelana je bila s pomočjo računalniškega okolja za ustvarjanje spletišč Wordpress, pri katerem smo uporabili ustrezne vtičnike, ki omogočajo multimedijska predvajanja. Da smo dobili ustrezno obliko spletnih strani, smo z Wordpressovim urejevalnikom in urejevalnikom kode Notepad++ na določenih mestih prilagodili html-kodo predloge. Za povezavo spletnih strani s SQL-bazo smo uporabili strežnik Wamp. Ključne besede: spletna stran, glasbena skupina, PHP, Wordpress Objavljeno v DKUM: 11.10.2016; Ogledov: 1033; Prenosov: 119
Celotno besedilo (3,03 MB) |
5. TEHNIČNI VIDIKI ZAJEMANJA ZVOKA PRI ŠOLSKIH GLASBENIH AKTIVNOSTIHŽiga Duh, 2015, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo v uvodnem poglavju govori o pouku glasbe na osnovnih šolah ter uporabi sodobnih učnih medijev in njihovem vedno večjem pomenu pri pouku glasbe ter pri šolskih in obšolskih glasbenih aktivnostih. V empiričnem delu predstavljena raziskava je pokazala, da vse v raziskavo zajete osnovne šole ponujajo veliko glasbenih aktivnosti, le majhen del le-teh pa imajo posnetih in arhiviranih. Raziskava je tudi pokazala, da v šolah obstajata interes in želja po kakovostnih zvočnih posnetkih – in to je bila osnova za izvedbo praktičnega dela. V praktičnem delu so predstavljeni postopki, ki na preprost način usmerjajo glasbene pedagoge ali druge pedagoške delavce k pridobivanju kakovostnih zvočnih posnetkov glasbenih aktivnosti na šoli. Ti postopki so opisani in vizualizirani enostavno, a natančno ter prikazujejo možnost ustvarjanja kakovostnih zvočnih posnetkov z minimalnimi sredstvi. Zelo uporabna priloga diplomskemu delu je DVD, na katerem so po korakih razloženi in praktično demonstrirani postopki snemanja šolskega pevskega zbora, Orffovega inštrumentarija in šolske glasbene skupine. Ključne besede: osnovna šola, zvočni posnetki, pevski zbor, Orffov inštrumentarij, šolska glasbena skupina Objavljeno v DKUM: 22.07.2015; Ogledov: 1486; Prenosov: 206
Celotno besedilo (6,50 MB) |
6. Model organiziranosti terapevtskih aktivnosti v posebnem socialno varstvenem zavoduAndreja Homan Ban, 2014, magistrsko delo Opis: Profesor Heinrich Ullrich je glasbeni terapevt in logoterapevt, ki je pred štiridesetimi leti začel razvijati terapevtska glasbila in barvni notni sistem, s pomočjo katerega lahko igrajo tudi osebe s posebnimi potrebami, ki pa na klasična glasbila ne morejo igrati.
V magistrski nalogi je predstavljena glasbena skupina Barve sveta, katero je ustanovila avtorica magistrske naloge ter deluje znotraj posebnega socialno varstvenega zavoda v Republiki Sloveniji. Glasbena skupina Barve sveta uporablja metode profesorja Ullricha že dvanajst let. Predstavljen je model organiziranosti terapevtskih aktivnosti ter organizacija koncerta ob deseti obletnici delovanja glasbene skupine.
Na vzorcu dvajsetih stanovalcev, članov glasbene skupine Barve sveta, smo vrednotili in preučevali učinke skupinskih glasbeno-, gibalno- in plesnoterapevtskih aktivnosti kot metod dela pri delu z odraslimi ljudmi s posebnimi potrebami, to je oseb z dolgotrajnimi težavami v duševnem zdravju in z zmernimi motnjami v duševnem razvoju, oseb s pogosto zmanjšano zmožnostjo prilagajanja v vsakodnevnem življenju. Nezadovoljiva komunikacija in vzpostavljanje medsebojnih odnosov z drugimi ljudmi jim ne omogočata vključevanja v širše okolje.
Metodo kvantitativne analize s tehniko anketiranja stanovalcev smo uporabili za preverjanje stopnje zadovoljstva z načinom dela glasbene skupine, z učnimi vsebinami in z metodami dela. Izvedli smo metodo kvalitativne študije primera z odkritim opazovanjem vzpostavljanja kontaktov z drugimi osebami, sodelovanja pri terapevtskih aktivnostih in nastopih, počutja, preverjali napredek v znanju ter stopnjo zadovoljstva.
Rezultati izvedene ankete o zadovoljstvu stanovalcev kažejo, da je stopnja zadovoljstva članov glasbene skupine z njenimi aktivnostmi zelo visoka. Trdimo, da so navedene terapevtske aktivnosti učinkovite in pozitivne pri delu z odraslimi osebami s posebnimi potrebami nasploh, saj omogočajo lažje vzpostavljanje kontaktov z drugimi osebami ter hitro in učinkovito vključitev v socialno okolje. Ugotavljamo zavzeto sodelovanje članov pri terapevtskih aktivnostih in nastopih ter napredek v znanju.
Z glasbenimi, gibalnimi in plesnoterapevtskimi aktivnostmi razvijamo oblikovanje pozitivne samopodobe in samozavesti, spodbujamo ustvarjalnost in socialne spretnosti, oblikujemo vrednote in dobre navade ter zelo uspešno izboljšamo splošno počutje posameznika. Ključne besede: poseben socialnovarstveni zavod, odrasle osebe s posebnimi potrebami, glasbena skupina Barve sveta, terapevtske aktivnosti Objavljeno v DKUM: 19.11.2014; Ogledov: 1911; Prenosov: 242
Celotno besedilo (3,21 MB) |
7. RAZISKAVA CILJNIH SKUPIN GLASBENIH SKUPINAnja Baš, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali ciljne skupine glasbenih skupin. Raziskovali smo trenutno stanje na slovenskem glasbenem trgu. Zanimalo nas je, kdo so najpogostejši kupci posnete glasbe (CD, kasete z glasbo, LP, single, glasbeni video), kakšen je trend prodaje glasbenih izdelkov, prodajo smo tudi primerjali po glasbenih zvrsteh. Opravili smo anketo, v kateri smo ugotavljali, kako starost, spol, izobrazba, družinski status in plača vplivajo na pogostost poslušanja glasbe, pogostost nakupa posnete glasbe, medij poslušanja (televizija, radio, posneta glasba, internet), zvrst poslušane glasbe in udeležbo na koncertih. Iz pridobljenih podatkov iz ankete smo želeli razbrati, kateri del populacije je naša ciljna skupina, kateri bomo prodajali svojo glasbo. Na osnovi podatkov, pridobljenih iz ankete, smo izdelali ustrezen marketinški plan in načrt za odnose z javnostmi (v nadaljevanju P.R. — public relations — plan). Ugotavljali smo tudi, kateri medij oglaševanja je za nas v smislu dosega in stroškov najprimernejši.
Ugotovili smo ciljno skupino, na katero lahko ciljamo s prodajo svoje glasbe, in sicer so to mladi do 30, največ 35 let, od katerih je večina žensk, manj ali slabše izobraženih ter srednje dobro ali bolje situiranih.
Ugotovili smo tudi, da na koncertih lahko pričakujemo mlade do 30, največ 35 let, tako moške kot ženske, slabše izobražene in prav tako tudi slabše situirane.
V nadaljevanju smo ugotovili tudi, da je stanje na slovenskem glasbenem trgu podobno kot drugod po svetu, in sicer prodaja posnete glasbe pada, v razmahu sta digitalizacija in downloading, s tem pa tudi rast piratstva, založbe poslujejo vedno slabše - v splošnem je glasbena industrija v krizi. Edino rešilno bilko industriji predstavlja prodaja digitalne glasbe, ki počasi narašča.
Glede na rezultate ankete se za nakup posnete glasbe pogosteje odločajo starejši in bolje situirani ljudje. Dobro se prodajajo CD-ji in DVD-ji, upada pa prodaja LP-jev in kaset. Vse bolj se veča število kupljenih glasbenih singlov, katere kupujejo predvsem mladi.
Zvrst, ki jo anketiranci poslušajo zelo pogosto, je rock, srednje pogosto poslušajo pop in dance, zelo redko pa poslušajo metal, jazz, rap/hip-hop, narodno-zabavno, klasično, house/komercialno, Cro/Yu, etno in drugo glasbo.
Trend prodaje glasbenih izdelkov je različen: zmanjšuje se prodaja fizičnih albumov, veča pa se prodaja digitalne glasbe. Slovenski založniki so različnih mnenj, na eni strani se osredotočajo le še na izdelke, ki bodo šli zagotovo v prodajo (Menart Records), na drugi strani so mnenja, da izdelek lahko proda, če je dovolj komercialen in hkrati njim všečen (Nika Records).
Ugotovili smo tudi, da je za nas najbolj primeren medij za oglaševanje internet in deloma tiskani mediji, zato smo celoten PR-plan osredotočili na oglaševanje preko teh dveh medijev. Ključne besede: ciljna skupina, glasbena skupina, P.R. plan, marketinški plan, oglaševanje Objavljeno v DKUM: 05.08.2011; Ogledov: 2148; Prenosov: 218
Celotno besedilo (710,10 KB) |