| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
GIBALNI MOTIV VZGOJITELJIC IN NJEGOV VPLIV NA OTROKE V VRTCU
Mojca Rostohar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Gibalni motiv vzgojiteljic in njegov vpliv na otroke v vrtcu smo želeli z rezultati ankete ugotoviti, kakšen je gibalni motiv vzgojiteljic v njihovem prostem času in ali ta vpliva na količino načrtovanih gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu. V teoretičnem delu smo predstavili športno aktivnost odraslih v prostem času, športno/gibalno aktivnost pri otrocih in motivacijo za športno aktivnost odraslih in otrok. V empiričnem delu smo ugotovili, kako pogosto, kdaj, koliko časa, kje in zakaj so vzgojiteljice gibalno/športno ne/aktivne v svojem prostem času, kako pogosto in kje izvajajo gibalne/športne dejavnosti in kako zanje motivirajo otroke v vrtcu, ali gibalni motiv vzgojiteljic vpliva na njihovo delo z otroki na gibalnem/športnem področju. Za pridobivanje podatkov smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili vzgojiteljicam v 5 krajih v Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Kranj, Izola in Krško). Na podlagi dobljenih rezultatov je bilo ugotovljeno, da se vzgojiteljice v povprečju gibajo približno enako kot ostala slovenska populacija in da vzgojiteljice, ki so v prostem času aktivnejše, tudi v vrtcu izvajajo povprečno skoraj eno uro več gibalnih/športnih dejavnosti na teden kot tiste, ki se v svojem prostem času gibajo manj.
Ključne besede: športna aktivnost odraslih, gibalna/športna aktivnost otrok, motivacija za športno aktivnost, gibalne/športne dejavnosti v vrtcu
Objavljeno: 03.03.2010; Ogledov: 3801; Prenosov: 1029
.pdf Celotno besedilo (546,33 KB)

2.
ANALIZA POGOJEV ZA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V VRTCU
Barbara Bele, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Analiza pogojev za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu smo želeli ugotoviti, kakšne pogoje za izvajanje gibalnih dejavnosti imajo v vrtcu. Zanimalo nas je, kakšna je pri tem vloga vzgojiteljev in vzgojiteljic in ali je njihova usposobljenost na gibalnem področju ustrezna. Ugotavljali smo tudi, kako pogosto vzgojiteljice in vzgojitelji izvajajo gibalno/športno dejavnost v vrtcu. Z anketnim vprašalnikom smo želeli podrobneje preučiti vpliv delovnega okolja na vzgojitelja predšolskih otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili cilje gibalne/športne vzgoje v vrtcu, gibalni razvoj otrok v predšolskem obdobju, pomen in vpliv gibalnih/športnih dejavnosti za celostni razvoj otroka, materialne pogoje za izvajanje gibalnih/športnih vsebin v vrtcu in usposobljenost vzgojiteljic na gibalnem področju. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 20 vzgojiteljic iz novomeškega vrtca Ciciban in enote Labod. Na podlagi razrešenega anketnega vprašalnika smo ugotovili, da so v anketi večinoma sodelovale vzgojiteljice, ki imajo 20 let ali več delovne dobe. Večina vzgojiteljic ima končano dve- ali triletno višjo šolo. Večina vzgojiteljic, ki so sodelovale v anketi, dela v skupini otrok drugega starostnega obdobja. Ugotovili smo, da vzgojiteljice, ki so sodelovale v anketi za izvajanje gibalno/športne dejavnosti, večinoma uporabljajo večnamenski prostor. Vzgojiteljice so navedle, da imajo tudi travnate in asfaltne površine s primernimi igrali. Polovica vzgojiteljic je menila, da imajo nezadostno količino športnih pripomočkov in da je njihova kvaliteta slaba, druga polovica vzgojiteljic pa meni, da imajo zadostno količino športnih pripomočkov. Iz anketnega vprašalnika smo ugotovili, da se večina vzgojiteljic v zadnjih dveh letih ni udeležila nobenega seminarja, povezanega z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice občasno spremljajo strokovno literaturo s področja gibanja/športa in občasno spremljajo tudi strokovne vire, ki jim pomagajo pri poklicnem delu. Vzgojiteljice so navedle, da v zadnjih dveh letih niso delale zunaj vrtca v društvih, pri zasebniku ali samostojno kot vaditelj, trener oz. inštruktor športa. Večina vzgojiteljic se občasno vključuje v različne projekte, povezane z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice pripisujejo pomembnost poznavanju družbenega pomena športa in zase menijo, da so za to tudi usposobljene. Menijo, da dobro poznajo področje gibanja v Kurikulumu za vrtce in tudi, da so usposobljene za jasno definiranje ciljev in dosežkov glede na področje gibanje v Kurikulumu za vrtce.
Ključne besede: prostorski in materialni pogoji, igrišče, usposobljenost vzgojiteljev, gibalne/športne dejavnosti v vrtcu
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 2961; Prenosov: 682
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
VPLIV VZGOJITELJEV NA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V PTUJSKIH VRTCIH
Danijela Močnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih dejavnosti v ptujskih vrtcih,je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne dejavnosti v vrtcu, vpliv redne gibalne dejavnosti na gibalni razvoj otroka, gibalne kompetence otrok in kompetence vzgojiteljev v vrtcu, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje gibalnih dejavnosti ter kompetence vzgojiteljev vrtcu na področju gibanja. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, katerega so izpolnjevali vzgojitelji ptujskih vrtcev. Namen raziskave je bil proučiti vpliv vzgojiteljev na količino in kakovost izvajanja gibalnih dejavnosti predšolskih otrok. Ugotovili smo, da redno športno aktivnost vzgojiteljem onemogoča pomanjkanje časa. Vsak dan se rednim športnim aktivnostim posvečajo vzgojitelji do 30 let, vzgojitelji na 40 let pa so aktivni večkrat na teden. Rezultati ankete kažejo, da večina vzgojiteljev načrtuje izvajanje gibalnih/športnih aktivnosti skozi celo leto, skoraj vsi vzgojitelji se aktivno vključujejo v gibalne športne aktivnosti otrok, rezultat njihovega vključevanja pa je, da so otroci bolj zainteresirani za sodelovanje pri gibalnih/športnih aktivnostih.
Ključne besede: Gibalne dejavnosti v vrtcu, gibalne kompetence, vpliv vzgojiteljev
Objavljeno: 27.06.2011; Ogledov: 1733; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (468,26 KB)

4.
STROKOVNE KOMPETENCE VZGOJITELJEV V VRTCU ZA PODROČJE GIBANJE
Aleksandra Brumec, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Strokovne kompetence vzgojiteljev v vrtcu za področje gibanje smo želeli raziskati pomembnost strokovnih kompetenc pri vzgojnem delu vzgojitelja na področju gibanja. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili strokovno usposobljenost vzgojiteljev, načrtovanje gibalnih/športnih vsebin v vrtcu, in sicer načrtovanje vzgojitelja ter načrtovanje vrtca. Predstavili smo vzgojiteljevo vrednotenje opravljenega dela ter svetovanje vzgojitelja otrokom in staršem. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 229 vzgojiteljev iz vrtcev po Sloveniji. Namen celotne raziskave je bil ugotoviti, kolikšen pomen dajejo vzgojitelji izpopolnjevanju na gibalnem področju in koliko se vključujejo v projekte, povezane z gibalnim/športnim področjem, kolikšen pomen dajejo vzgojitelji načrtovanju gibalno/športnih dejavnosti in kako vrednotijo svoje pedagoško delo na gibalno/športnem področju. Na podlagi odgovorov anketnih vprašalnikov ugotavljamo, da se vzgojitelji občasno vključujejo v projekte, povezane z gibalnim/športnim področjem in da se v zadnjih dveh letih večina vzgojiteljev ni udeležila strokovnega izpopolnjevanja, povezanega z gibalnim/športnim področjem. Ugotavljamo tudi, da so vzgojitelji usposobljeni za načrtovanje gibalnih/športnih dejavnosti in načrtovanju le-teh posvečajo enako pozornost kot načrtovanju drugih dejavnosti, opredeljenih v Kurikulu za vrtce. Prav tako pa ugotavljamo, da so vzgojitelji usposobljeni za vrednotenje gibalno/športnih dejavnosti, ki jih načrtujejo.
Ključne besede: kompetence vzgojiteljev, strokovne kompetence vzgojiteljev, gibalne dejavnosti v vrtcu, načrtovanje gibalnih dejavnosti
Objavljeno: 27.06.2011; Ogledov: 3671; Prenosov: 442
.pdf Celotno besedilo (362,44 KB)

5.
IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V VRTCIH POMURJA
Bojana Kalič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcih Pomurja je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne aktivnosti v vrtcu, pomen gibalnih dejavnosti za celostni razvoj otroka, gibalni razvoj otroka, vpliv gibalne dejavnosti na gibalni in telesni razvoj otroka, področje gibanje v Kurikulumu za vrtce, ustvarjanje gibalnih kompetenc otrok v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko okolje ter splošne in specifične kompetence vzgojitelja v vrtcu za izvajanje gibalnih vsebin. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave na osnovi anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnjevale vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic pomurskih vrtcev. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako intenzivno se vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic v pomurskih vrtcih posvečajo izvajanju gibalnih dejavnosti. Ugotovili smo, da se gibalne dejavnosti v pomurskih vrtcih izvajajo vsakodnevno; da se v gibalne aktivnosti v vrtcu ne glede na starost vključujejo tudi vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic, ki sicer same niso športno aktivne; gibalne dejavnosti v pomurskih vrtcih se izvajajo tako v naravi kot v zaprtih prostorih; vzgojiteljice in pomočnice aktivno se vključujejo v gibalne dejavnosti skupaj z otroki.
Ključne besede: gibalne dejavnosti v vrtcu, gibalni razvoj, gibalne kompetence otrok, kompetence vzgojiteljev na področju gibanje
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2176; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (1008,30 KB)

6.
VPLIV VODENE GIBALNE DEJAVNOSTI NA MOTORIČNI RAZVOJ OTROK
Sabina Gabrovec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Vpliv vodene gibalne dejavnosti na motorični razvoj otrok je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej predstavili motorične sposobnosti otrok, podrobneje opisali motorične sposobnosti 5 - 6 let starih otrok, opisali gibalne dejavnosti v vrtcu ter oblike, načrtovanje, izvajanje in pomen evalvacije le teh. Predstavljene so tudi kompetence vzgojitelja za področje gibanja. V empiričnem delu smo predstavili rezultate, pridobljene s pomočjo pedagoškega eksperimenta, pri katerem so sodelovali otroci iz dveh enot Vrtca Ptuj. Otroci eksperimentalne skupine so bili prisotni pri izvajanju dodatnih vodenih gibalnih dejavnosti s poudarkom na razvijanju gibalnih sposobnosti, otroci kontrolne skupine pa pri teh dejavnostih niso sodelovali. Za merski instrument smo uporabili motorične teste. Rezultati motoričnih testov kažejo, da so otroci, ki so bili deležni redne, načrtovane in vodene gibalne dejavnosti, dosegli boljše rezultate pri finalnem testiranju od otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Med spoloma so se pojavile razlike med inicialnim in finalnim merjenjem. Na osnovi t-testa smo ugotovili, da redne vodene gibalne dejavnosti pozitivno vplivajo na motorični razvoj v pedagoškem eksperimentu opazovanih otrok.
Ključne besede: motorične sposobnosti otrok, gibalne dejavnosti v vrtcu, kompetence vzgojitelja za področje gibanje, pedagoški eksperiment
Objavljeno: 12.06.2012; Ogledov: 2671; Prenosov: 540
.pdf Celotno besedilo (420,77 KB)

7.
VPLIV VZGOJITELJEV NA IZVAJANJE GIBALNIH/ŠPORTNIH DEJAVNOSTI V VRTCU SLOVENSKE KONJICE
Metka Lipovšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti v Vrtcu Slovenske Konjice smo želeli ugotoviti, ali drži, da vzgojitelji, ki so v prostem času športno aktivni, tudi v vrtcu pogosteje izvajajo gibalne/športne aktivnosti, ali stopnja izobrazbe vpliva na pogostost izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu, ali starost vzgojiteljev in pomočnikov vpliva na pogostost vključevanja v gibalne/športne aktivnosti skupaj z otroki, ali vzgojiteljevo športno aktivnost onemogočajo zdravstvene težave in ali doba zaposlenosti vpliva na načrtovanje gibalnih/športnih aktivnosti skozi vse leto. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili vpliv redne gibalne dejavnosti, gibalni in telesni razvoj otroka, sodobne negativne pojave v telesnem in gibalnem razvoju otrok, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu, gibalne dejavnosti v Vrtcu Slovenske Konjice, gibalne kompetence otroka, vlogo vzgojiteljev pri ustvarjanju gibalnih kompetenc otroka in vrtec kot izkušenjsko bogato gibalno okolje. Podatke smo pridobili z anketiranjem zaposlenih v enotah Vrtca Slovenske Konjice (Loče, Tatenbachova, Zbelovo, Slomškova, Prevrat, Tepanje, Žiče, Jernej, Špitalič). Namen raziskave je bil proučiti vpliv vzgojiteljev na količino in kakovost izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti predšolskih otrok. Ugotovili smo, da športno aktivnost vzgojiteljem onemogoča pomanjkanje časa. Rezultati ankete kažejo, da večina vzgojiteljev in pomočnikov načrtuje izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti skozi celo leto, skoraj vsi se aktivo vključujejo v gibalne/športne aktivnosti otrok, rezultat njihovega vključevanja pa je, da so otroci bolj zainteresirani za sodelovanje pri gibalnih/športnih aktivnostih.
Ključne besede: Ključne besede: gibalne dejavnosti v vrtcu, gibalni razvoj otroka, telesni razvoj otroka, kompetence vzgojitelja, gibalne kompetence otroka, izkušenjsko bogato gibalno okolje.
Objavljeno: 02.04.2012; Ogledov: 2861; Prenosov: 485
.pdf Celotno besedilo (475,70 KB)

8.
VPLIV VZGOJITELJEV NA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTIH V KOROŠKIH VRTCIH
Nina Verdnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih dejavnostih v koroških vrtcih je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj otrok v predšolskem obdobju, gibalne kompetence otrok, kompetence vzgojiteljev vrtcu, kompetence vzgojiteljev v vrtcu na področju gibanja, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje gibalnih dejavnosti in vrtec kot izkušenjsko bogato okolje. Empirični del diplomskega dela zajema ugotovitve raziskav, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 206 anketiranih vzgojiteljev in vzgojiteljic ter njihovih pomočnikov v naslednji koroških vrtcih: Slovenj Gradec, Dravograd, Radlje ob Dravi, Brezno, Prevalje, Muta, Vuzenica, Črna na Koroškem, Ravne na Koroškem in Mežica. Namen raziskave je bil podrobneje pojasniti vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih dejavnostih v koroških vrtcih. Z obdelavo podatkov smo prišli do ugotovitev, da je največ vzgojiteljev in njihovih pomočnikov športno aktivnih več krat na teden, da se s športno aktivnostjo ukvarjajo zaradi boljšega počutja in da jim športno aktivnost najbolj onemogoča pomanjkanje prostega časa.
Ključne besede: gibalne kompetence otrok, kompetence vzgojiteljev v vrtcu, gibalne dejavnosti, vrtec, predšolski otrok, koroški vrtci
Objavljeno: 04.01.2013; Ogledov: 928; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

9.
VPLIV PREHRANE NA GIBALNI RAZVOJ OTROK V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Karmen Jesenko, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja temo vpliv prehrane na gibalni razvoj otrok v predšolskem obdobju. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti vpliv prehrane na gibalni razvoj otrok. Teoretični del smo razdelili na dva dela, prehrano in gibalni razvoj. Prvi predstavlja prehrano, njene bistvene sestavine, zdravo prehrano za otroke, energijsko vrednost, prehrano v vrtcih, nezdravo prehrano, njene posledice, smernice zdravega prehranjevanja v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, potek hranjenja v vrtcih in odnos do hrane. Pri gibalnem razvoju so opisane gibalne sposobnosti, gibalne dejavnosti, vloga vzgojitelja pri gibalnem razvoju, gibalne dejavnosti v kurikulumu za vrtce in vpliv prehrane na gibalni razvoj. V empiričnem delu so analizirani rezultati raziskave, narejene v vrtcu Rogaška Slatina in Rogatec. V raziskavo je bilo vključenih 40 strokovnih delavk. Rezultate smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval 24 vprašanj. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako strokovne delavke v vzgojni proces vključujejo gibanje, če so same dovolj gibalno aktivne, kako otroke spoznavajo s pojmom zdrava prehrana, če se otroci v vrtcu zdravo prehranjujejo in če vedo, da in kako prehrana vpliva na gibalni razvoj. Ugotovitve so pokazale, da strokovne delavke otroke seznanjajo s pojmom zdrava prehrana, otrokom ponujajo različne gibalne aktivnosti, vedo, kako prehrana vpliva na gibalni razvoj. Gibalna aktivnost strokovnih delavk je različna. Nekatere so aktivne vsak dan, nekatere dvakrat na teden, nekaj pa jih gibalno sploh ni aktivnih.
Ključne besede: zdrava prehrana, način prehranjevanja v vrtcu, gibalni razvoj, gibalne dejavnosti, gibalne sposobnosti, vpliv prehrane na gibalni razvoj.
Objavljeno: 20.09.2012; Ogledov: 2590; Prenosov: 395
.pdf Celotno besedilo (651,42 KB)

10.
VPLIV VZGOJITELJEV NA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V ORMOŠKIH VRTCIH
Sara Korotaj, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih dejavnosti v ormoških vrtcih smo želeli ugotoviti, ali drži, da imajo vzgojitelji, ki so v prostem času športno aktivni, višjo stopnjo izobrazbe, ali so mlajši vzgojitelji v prostem času pogosteje športno aktivni, ali okolje vrtca vpliva na vzgojiteljevo aktivno vključevanje v gibalne dejavnosti otrok, ali vzgojiteljeva športna aktivnost vpliva na otrokovo izvajanje gibalnih dejavnosti in ali vzgojiteljeva športna aktivnost v prostem času vpliva na njegovo aktivno vključevanje v gibalne dejavnosti otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem, kjer je uporabljena desktiptivna metoda, je predstavljena gibalna dejavnost v Kurikulumu za vrtce in v ormoških vrtcih, vpliv redne gibalne dejavnosti na razvoj otroka, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje gibalnih dejavnosti, kompetence vzgojiteljev v vrtcu na področju gibanja in vlogo vzgojiteljev pri ustvarjanju gibalnih kompetenc otroka. Namen raziskave v empiričnem delu naloge je bil raziskati vpliv vzgojiteljev na izvajanje gibalnih/športnih dejavnosti v ormoških vrtcih. Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko, in sicer anketni vprašalnik zaprtega tipa. Vzorec je neslučajnostni iz konkretne populacije strokovnih delavcev zaposlenih v enotah Vrtca Ormož (Ormož, Velika Nedelja, Podgorci), v vrtcu Ivanjkovci, vrtcu Miklavž pri Ormožu in enoti Kog, vrtcu Središče ob Dravi, vrtcu Sveti Tomaž, vrtcu Ljutomer in enoti Gresovščak. Podatki so obdelani kvantitativno in analizirani z deskriptivno statistiko in multivariatno analizo. Ugotovili smo, da so vzgojitelji z visokošolsko izobrazbo pogosteje športno aktivni, ter da so pogosteje športno aktivni mlajši vzgojitelji in pomočniki. Večina vzgojiteljev, ki je v prostem času pogosto športno aktivna, se aktivno vključuje v gibalne aktivnosti otrok.
Ključne besede: gibalne dejavnosti v vrtcu, telesni in gibalni razvoj otrok, usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje gibalnih dejavnosti, kompetence vzgojitelja, gibalne kompetence otrok
Objavljeno: 19.03.2013; Ogledov: 1548; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici