| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava zapomnljivosti med grafičnimi in tekstovnimi gesli
Darko Crepulja, 2018, magistrsko delo

Opis: Vnašanje gesel je opravilo, s katerim se v sodobnem času srečujemo vsak dan. Vedno večkrat se zgodi, da zaradi števila računov in gesel, ki so povezana z računi le-ta pozabimo. Zaradi kopičenja gesel in težav z njihovo zapomnljivostjo, so pred časom določeni raziskovalci implementirali prva grafična gesla. Kot so nekatere raziskave dokazale, si ljudje bolj zapomnimo slikovne zapise kot besedilne, zato so raziskovalci poskusili združiti parameter pozabljivosti gesel s slikovnim spominom. V sklopu magistrske naloge smo implementirali lastno shemo grafičnih gesel in ugotovili, da lahko na enostaven način spodbudimo možgane k temu, da si geslo v grafični obliki bolje zapomnijo.
Ključne besede: besedilna gesla, grafična gesla, zapomnljivost, shema grafičnih gesel, geslo
Objavljeno v DKUM: 21.11.2018; Ogledov: 603; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

2.
Napad na grafična gesla z grobo silo in slovarjem
Matej Grobelnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Grafična gesla so se pojavila kot alternativa tekstovnim geslom in so jih spodbudile obljube o boljši zapomnljivosti ter večji odpornosti na napade z grobo silo ter slovarjem. V diplomskem delu smo analizirali različne metode avtentikacije na podlagi znanja in podrobneje spoznali tri glavne kategorije grafičnih gesel: princip spomina, princip prepoznave in princip namiga ter spomina. V nadaljevanju smo predstavili različne napade na grafična gesla in analizirali njihove slabosti. V drugem delu smo naredili napad z grobo silo in slovarjem na Passpoint grafično geslo ter primerjali njegovo odpornost proti tekstovnim geslom.
Ključne besede: geslo, grafično geslo, napad z grobo silo, napad s slovarjem
Objavljeno v DKUM: 27.10.2017; Ogledov: 984; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,75 MB)

3.
Kako močna so dejanska gesla študentov - zgodovinska analiza
Tadej Makari, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu opišemo zgodovino prve uporabe računalniških gesel, tipe gesel in njihove značilnosti. Predstavimo metode oblikovanja močnega gesla in načine varnega shranjevanja gesel ter osnovne tehnike napadov na gesla. S pomočjo programskega orodja Hashcat se lotimo praktičnega razbijanja študentskih gesel na podlagi tehnike napada z grobo silo in s slovarjem. Iz rezultatov razbijanja izdelamo končni seznam pridobljenih gesel, na podlagi katerega izvedemo osnovno analizo gesel, ki temelji na strukturi in karakteristikah pridobljenih gesel. V osrednjem delu magistrskega dela izdelamo statistično zgodovinsko analizo gesel in z ustreznimi statističnimi testi s pomočjo programskega orodja SPSS ugotovimo, ali so razlike statistično signifikantne ter tako hipoteze zavržemo ali ne. V končnem poglavju analiziramo še druge strokovne članke in raziskave, ki temeljijo na študijah karakteristik gesel in statistične analize, ter rezultate primerjamo z našimi študentskimi gesli.
Ključne besede: računalniško geslo, napad z grobo silo, napad s slovarjem, analiza karakteristik študentskih gesel, statistična zgodovinska analiza študentskih gesel
Objavljeno v DKUM: 09.10.2017; Ogledov: 878; Prenosov: 117  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

4.
VARNOST BREZŽIČNIH OMREŽIJ PO STANDARDU IEEE 802.11
Matej Štumberger, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na problem varovanja brezžičnih omrežij, zasnovanih po standardu IEEE 802.11. Opisano je združenje IEEE in njihova specifikacija standardov z oznako 802, prav tako pa so opisani tudi standardi, protokoli in tehnike varovanja in zaščite omrežij, ki delujejo po tej specifikaciji. Predstavljeno je tudi trenutno stanje varnosti brezžičnih omrežij na področju mesta Ptuj, opisani in prikazani pa so tudi različni pristopi za zlorabo brezžičnih omrežij, skupaj s programsko in strojno opremo, ki jo napadalec potrebuje za izvedbo napada. Prikazano je tudi, kako ugotavljanje ključa poteka v praksi in na kak način se lahko zavarujemo pred takšnimi napadi.
Ključne besede: Varnost, varovanje, brezžičnih, brezžična, brezžično, brezžičnega, omrežje, omrežij, omrežja, WEP, WPA, WPA2, TKIP, AES, CCMP, IEEE, WLAN, WIFI, 802, 802.11, vojne, vojna, vožnje, vožnja, napad, zlom, geslo, gesla, razbijanje, linux, backtrack, aircrack, kismet, pyrit, protokol, standard, protokoli, standardi, SSID, BSSID, ESSID, MAC, IP, overitev, overjanje, PSK, RADIUS, deljeni, ključ, ključi, ugotavljanje, preizkus, preizkušanje, vmesni, posrednik, vmesnim, posrednikom, IDS, zaznava, zazn
Objavljeno v DKUM: 26.09.2013; Ogledov: 3670; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (5,59 MB)

5.
ELEKTRONSKE PRODAJNE POTI V BANKI SPARKASSE
Helena Šešerko, 2012, diplomsko delo

Opis: Elektronske prodajne poti v bankah sodijo med sodobne načine uporabe bančnih storitev in so širši javnosti bolj znane kot elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo je bančna storitev, ki omogoča enostavnejše bančno poslovanje kjerkoli in kadarkoli brez nepotrebnih obiskov bančnih poslovalnic. Večina ljudi še vedno zmotno misli, da elektronsko bančništvo pomeni bančno poslovanje preko spleta, vendar ima veliko širši pomen. Elektronsko bančništvo je v bistvu skupen naziv za bančno poslovanje s pomočjo elektronskih naprav kot so mobilni telefon, klasičen telefon, računalnik oziroma internet itd. Banke svojim komitentom ponujajo tako elektronski način poslovanja kot tudi klasičen način poslovanja preko bančnih okenc in vsak se sam odloči kaj mu je ljubše. Starejši uporabniki še vedno večino bančnih storitev opravljajo na klasičen način pri bančnem okencu. Srednja in mlajša generacija pa se vedno bolj poslužuje elektronskega načina poslovanja. V Sloveniji se je v zadnjih letih v sklopu elektronskega bančništva najbolj razvilo in uveljavilo internetno oziroma spletno bančništvo. Vedno več komitentov bank uporablja mobilno bančništvo, ki v Sloveniji še ni tako zelo priljubljeno kot v državah zahodne Evrope. S pojavom pametnih mobilnih telefonov lahko komitent s pomočjo mobilnega telefona dostopa do spleta in tako koristi storitve spletnega bančništva, le da namesto osebnega računalnika uporablja mobilni telefon. Telefonsko bančništvo, ki ga banke ponujajo v dveh oblikah je tudi zelo priljubljeno. Prva je telefonsko bančništvo preko telefonskega odzivnika, druga pa preko telefonskega operaterja oziroma telefonskega centra.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, Spletno oziroma internetno bančništvo, Mobilno bančništvo, Telefonsko bančništvo, PIN-osebno geslo, TAN-podpisna koda ki nadomešča lastnoročni podpis, Net.Stik elektronsko bančništvo za fizične osebe, Net.Stik Pro elektronsko bančništvo za pravne osebe, Tel.Stik telefonsko bančništvo
Objavljeno v DKUM: 29.05.2012; Ogledov: 1796; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

6.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Ključne besede: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 2873; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (6,30 MB)

7.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2009; Ogledov: 3817; Prenosov: 488
.pdf Celotno besedilo (634,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici