| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA ZNANJA IN STALIŠČ ŠTUDENTOV FAKULTET DO GENETSKEGA ZDRAVLJENJA
Maša Puc, 2011, diplomsko delo

Opis: Genetsko zdravljenje ponuja številne nove in bolj učinkovite načine zdravljenja, zato predstavlja enega največjih obetov v medicini. Po drugi strani pa njegova uporaba odpira številne pomisleke in etična vprašanja na katera ni enostavnih in lahkih odgovorov. Ker so stališča zelo pomembna v razvoju in sprejemanju novih metod in tehnik, smo se odločili, da z anketo raziščemo, kakšno je znanje in kakšna so stališča ter mnenja študentov različnih mariborskih fakultet do tega dela moderne biotehnologije in kakšne so razlike med njimi. Ugotovili smo, da študenti posedujejo znanje o genetiki, da pa si večina postopkov genetskega zdravljenja ne zna predstavljati, saj razpolagajo s premalo informacijami in so zato večinoma neopredeljeni glede predstavljenih primerov uporabe genetskega zdravljenja.
Ključne besede: Ključne besede: genetsko zdravljenje, genetske bolezni, študenti različnih fakultet
Objavljeno: 29.11.2011; Ogledov: 1926; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
POZNAVANJE IN STALIŠČA DIJAKOV IN ŠTUDENTOV DO GENETSKEGA ZDRAVLJENJA
Gordana Hojnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Napredek bioloških znanosti in tehnologij obeta številne možnosti zdravljenja genetskih bolezni, ki jih bodo najverjetneje deležne prihajajoče generacije, morda tudi naši anketiranci. Genetsko zdravljenje je danes še večinoma v razvoju. Ker se oblikovanje stališč in vrednot začne že v mladosti ter nadaljuje vse življenje, bi lahko stališča o genetskem zdravljenju vsaj deloma sooblikovali učitelji in šolska praksa. S pomočjo ankete smo želeli ugotoviti, kakšno je znanje, vedenje, mišljenje, sprejemanje, zanimanje in odnos dijakov tretjih in četrtih letnikov dveh srednjih šol in študentov, ki končujejo študij biologije dveh fakultet, do genetskega zdravljenja ter kakšne so razlike med tema dvema skupinama. Vsem anketiranim se je zdela tema zanimiva. Ugotovili smo, da imajo anketirani študenti biologije več znanja o genetiki in bolj dodelano mnenje o genetskem zdravljenju kot dijaki. Odgovori študentov natančneje opisujejo njihova stališča, medtem ko dijaki še niso povsem opredeljeni glede anketnih primerov, saj si ne znajo predstavljati postopka takšnega zdravljenja.
Ključne besede: genetsko zdravljenje, genetske bolezni, dijaki, študenti, didaktika biologije.
Objavljeno: 08.07.2010; Ogledov: 1985; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici