| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Samoorganizirana kulturna produkcija v Mariboru: primer Rezidenca Maistrova
Lucija Smodiš, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga izpostavlja samoorganizirano ne-galerijsko produkcijo v Mariboru. Ta predstavlja relevantno neinstitucionalizirano področje, ki vsaj v neki meri omogoča neodvisno delovanje umetnikov in kuratorjev. Izhodišče za raziskovanje omenjenega področja je predstavljal kuratorsko-umetniški kolektiv Rezidenca Maistrova (RM). Produkcija in načini delovanja RM so narekovali teoretski okvir diplomske naloge, ki opredeljuje nekatere ključne pojme s področja sodobne umetnosti: vloga kuratorja, odnos in bližina vloge kuratorja in umetnika ter posledično medijev razstave in instalacije, opredelitev zgodovine in značilnosti lokacijsko specifične umetnosti ter pomen razstavnega konteksta. Na konkretnih primerih ‘umetniških situacij’ RM — Art blast from the past, Avtoportretni akt, Ilustrat, Toaletni projekt in (Ne)galerijski prostor GT22 — je bil dodatno razdelan vpliv ne-galerijskega prostora na samo produkcijo. Skozi delovanje RM je bil izpostavljen status razstave, ki sega onkraj ozko osredotočene prezentacije umetniških del. Opredeljeno je bilo razmerje med umetnikom, umetniškim delom in kuratorjem ter vzporedno problematizirano vprašanje avtorstva v kontekstu sodobne umetnosti. Zaključni del zapisa nakaže kontinuiteto z mariborsko samoorganizirano produkcijo od devetdesetih let dalje ter izpostavi njeno relevantnost in neopravičjivo zapostavljenost v širšem teoretskem in umetnostnozgodovinskem kontekstu.
Ključne besede: Rezidenca Maistrova, samoorganizacija, sodobna umetnost, alternativa, galerijski in ne-galerijski prostor, prostorsko specifično kuriranje, umetnik-kurator
Objavljeno v DKUM: 21.09.2016; Ogledov: 1565; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (6,89 MB)

2.
KONCEPTUALNI VIDIKI PROJEKTA FAST ART KIOSQUE
Nika Dimc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Konceptualni vidiki projekta Fast Art Kiosque je zastavljeno tako, da obravnava teoretično ozadje izvajanja mladinske iniciative z nazivom Fast Art Kiosque, ki je bila v občini Slovenske Konjice realizirana v letih 2007, 2008 in 2009. Vsem tistim, še posebej pa mladinskim delavcem, ki se bodo v prihodnosti odločili izvesti podoben projekt lahko služi kot priročnik, saj je v njem omenjena tako praktična plat projekta opisana v fazah kot teoretični okviri v katere ga lahko uvrstimo. Poleg umetnostnozgodovinskih in estetskih vidikov velja posebej izpostaviti sociološko plat diplomskega dela, ki obravnava dolgoročne vplive na prebivalce mesta in življenjski utrip. Pri raziskovanju umetnostnozgodovinskega in estetskega vidika so bile uporabljene: deskriptivna, komparativna, metoda klasifikacije in metoda abstrakcije in konkretizacije, v proučevanju sociološke plati projekta pa metoda analize in sinteze.
Ključne besede: mladinska kultura, galerijski prostor, kiosk K67, javni prostor, aktivizem
Objavljeno v DKUM: 07.07.2010; Ogledov: 2724; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (29,48 MB)

Iskanje izvedeno v 2.6 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici