| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NADREALISTIČNA DIGITALNA FOTOMANIPULACIJA
Denis Jurić, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bila obravnavana nadrealistična digitalna fotomanipulacija. Namen naloge je bil predstavitev nadrealizma kot umetniškega gibanja zgodnjega dvajsetega stoletja in primerjava le-tega z digitalno nadrealistično umetnostjo sodobnih umetnikov. Predstavljeni sta klasična fotomanipulacija v nadrealizmu ter sodobna nadrealistična digitalna fotomanipulacija. V teoretičnem delu so predstavljeni avtorji, njihova dela ter postopki oblikovanja tako klasične kakor tudi digitalne fotomanipulacije. Izpostavljene so tehnološke možnosti in pristopi k ustvarjanju nadrealistične digitalne umetnosti. Predstavljeni so odgovori na ključna vprašanja o tem, ali sodobni nadrealistični umetniki uporabljajo enake pristope za črpanje idej za svoja dela, kot so jih njihovi predhodniki, ter ali lahko najdemo tematske povezave med nadrealističnimi deli iz preteklosti in sodobnimi deli. Naloga opisuje možnosti in fleksibilnost pri ustvarjanju fotomanipulacije kot samostojnega likovnega dela. Praktični del zajema predstavitev lastnih del, ustvarjalni postopek ter uporabljeno strojno in programsko opremo.
Ključne besede: fotografija, nadrealizem, fotomanipulacija, digitalna temnica, računalniška obdelava fotografij
Objavljeno v DKUM: 16.09.2016; Ogledov: 1819; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (6,12 MB)

2.
ZLORABA FOTOGRAFIJ S FOTOMONTAŽO
Matic Gričnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Glavna tema diplomske naloge so fotomontaže in njihova zloraba v spletnih in tiskanih medijih. S pomočjo zgodovinskega pregleda fotografije, od nastanka do današnje digitalizacije, razložimo fotomanipulacije in tehnike, s katerimi nastajajo. Predstavimo tudi začetke fotomontaže ter vzroke za izdelavo in objavo fotomontaž v medijih. Pojasniti poskušamo, koliko se popači, prikrije, oziroma manipulira resnica s pomočjo fotomontaž in koliko že z neobdelano fotografijo. Opišemo tudi posledice, ki jih sprožijo objave fotomontaž, od moralno etičnih vidikov, do pravnih uredb ter kodeksov, ki predpisujejo kazni oziroma odškodnine.
Ključne besede: fotomontaža, fotomanipulacija, fotografija, fotografska etika
Objavljeno v DKUM: 15.11.2013; Ogledov: 1828; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici