| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Testirnik digitalnih vezij : diplomsko delo visokošolskega študija
Marko Valant, 1995, diplomsko delo

Ključne besede: testirnik digitalnih vezij, format JEDEC
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1242; Prenosov: 0

3.
4.
BARVA, RISBA IN KONTEKST FORMATA
Martin Pintar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava fenomen barve in vlogo risbe v kontekstu formata. Na podlagi teoretične vsebine diplomskega dela bo izvedena empirična rešitev konkretnega likovnega problema - v obliki konkretnih likovnih materializacij. Tako zastavljen koncept vključuje tudi razstavo slikarskih kompozicij, z namenom postaviti opazovalca v kontekst problematike, povezane s subjektivnim dojemanjem barve. Vsebina torej zajema tudi določitve metodologije praktične izvedbe slik lastnega likovnega projekta. Teoretična vsebina s konceptualno zasnovo projekta je namenjena opredelitvi likovnega problema upodobitve dematerializiranega stanja temeljne ploskve in do opredelitve neposrednega delovanja med barvo, risbo in formatom. Prav tako ta del vsebine raziskuje neposredne povezave med dematerializiranim stanjem, subjektivnim dojemanjem barve in razumevanjem simbolnih dimenzij, ki so imanentne sliki. Empirični cikel slik, ki je bil realiziran v okviru diplomskega dela, nudi kritični vpogled v konkretno rešitev likovnega problema dematerializiranega stanja slike. Na podlagi študija literature in praktičnih spoznanj sem z lastnim projektom deloval v smeri dematerializacije slikarske podobe in argumentirano sledil določitvi zveze in delovanja med barvo, risbo in formatom.
Ključne besede: modra barva, risba, format, temeljna ploskev, dematerializacija, monokromno slikarstvo, simbol.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2933; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

5.
PIET MONDRIAN: OD MIMETIČNEGA DO NOVEGA PLASTICIZMA
Tanja Grosman Lorenčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Predstavljeno delo raziskuje razvoj umetniškega izraza Pieta Mondriana, prikazuje motive in procese abstrahiranja. Raziskuje vplive avantgard in duhovno filozofskih religij, ki so osnova za Mondrianov filozofsko umetniški okvir. V sklopu likovno teoretičnega dela so predstavljene likovne prvine in likovne spremenljivke, ki so osnova Mondrianovega geometrijsko abstraktnega umetniškega izraza: linijo, ploskev, ravnovesje, format in barvo. Prikazan je Mondrianov likovno ustvarjalni in teoretski razvoj v povezavi s prostorom delovanja — ateljeji v Parizu, Londonu in New Yorku. Način uporabe geometrijske strukture na delih Jana Vermeerja je navedel različne avtorje do prepričanja, da obstaja povezava med slikarjema. Predstavljena je hipoteza o možnem vplivu Vermeerjevega dela Dekla, ki vliva mleko (1658-60) in Mondrianove Kompozicije z rumenimi linijami (1933).
Ključne besede: Piet Mondrian, De Stijl, novi plasticizem, teozofija, primarne barve, linija, ploskev, format, ravnovesje.
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 2512; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (7,51 MB)

6.
FORMAT JSON IN ORDERLY V SPLETNIH APLIKACIJAH
Srečko Žličar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo format JSON, ki je namenjen hitrejšem izvajanju spletnih aplikacij. Nov format je idealen za prenos podatkov znotraj spletnih aplikacij, saj je podmnožica programskega jezika JavaScript, v katerem komunicirajo spletni brskalniki. Prednost pa je tudi ta, da podatki po prenosu niso predstavljeni kot niz znakov, ampak imajo dodeljene podatkovne tipe. Predstavili pa bomo tudi orodje Orderly, ki omogoča enostavno ustvarjanje JSON shem. Podatke v mikro-jeziku Orderly enostavno opišemo ter prevedemo v shemo. Vse, kar potrebujemo za opis, je le poznavanje nekaj pravil.
Ključne besede: format JSON, pristop AJAX, mikro-jezik Orderly, JSON sheme, spletne aplikacije, standard HTML5
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1878; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

7.
UPORABA STOHASTIČNEGA LINEARNEGA PROGRAMIRANJA ZA IMUNIZACIJO PORTFELJA
Dušanka Bratuša, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je v začetnem delu predstavljeno linerano programiranje, ki se uporablja vsakodnevno pri optimizacijskih problemih. V nadaljevanju linearno programiranje obravnavamo stohastično, kar pomeni, da v problem vključimo faktor naključnosti. Pri tem reševanje linearnih programov ostaja prisotno, saj stohastične probleme preoblikujemo v deterministično obliko in rešujemo njegov deterministični ekvivalent, do katerega lahko pridemo po različnih poteh, glede na vrsto problema, ki ga rešujemo. Za reševanje stohastičnih problemov in na splošno optimizacijskih problemov se je na spletu oblikovalo veliko reševalcev, ki zahtevajo vhodne podatke v določenih formatih datotek. Zato sta v diplomskem delu opisana formata datotek MPS za zapis linearnega programa in SMPS za zapis stohastičnega linearnega problema, s pomočjo katerih opišemo določeni problem in ga posredujemo reševalcu, ki nam potem izpiše rešitev. V zadnjem delu pa je predstavljen model imunizacije portfelja, ki oblikuje strategijo strukturiranja portfelja, tako da se zavarujemo pred obrestnim tveganjem in je torej uporaben za vse finančne institucije, ki so izpostavljene obrestnemu tveganju. Delovanje modela je predstavljeno na konkretnih podatkih, rešitev pa poiskana s pomočjo Neos reševalca.
Ključne besede: Linearno programiranje, stohastično linearno programiranje, MPS format datoteke, SMPS format datoteke, imunizacija portfelja.
Objavljeno: 14.06.2011; Ogledov: 1809; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (597,65 KB)

8.
DIGITALNA OBDELAVA FOTOGRAFIJE
Ines Jankovič, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Pogoji za fotografiranje niso zmeraj najboljši. Zato tudi originali običajno niso optimalni. Vendar so se s pojavom digitalizacije pojavili različni programski pripomočki, ki ta problem optimalnosti, koliko se le da, razrešijo. V diplomski nalogi se skušam osredotočiti predvsem na najustreznejše načine, ki digitalno fotografijo s pomočjo programov za obdelavo fotografij naredijo kvalitetnejšo in čim bolj profesionalno.
Ključne besede: digitalna fotografija, digitalizacija, RAW format, barvna uravnoteženost, svetlobna korekcija, kontrast, histogram, šum
Objavljeno: 07.10.2011; Ogledov: 10631; Prenosov: 434
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

9.
FENOMEN RAZMERIJ V LIKOVNEM IZRAZU IN STRUKTURIRANOST SLIKOVNE POVRŠINE
Iva Pečnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je bila raziskava prostorskih razmerij, ki so bila skozi zgodovino prisotna na različnih področjih umetniškega delovanja in so bila predmet mnogih raziskav ter poskusov generalizacije. Pregled preučevanj in uporabe proporcionalnih teorij skozi zgodovinska obdobja je pokazal, da je razumevanje in uporaba razmerij v tesni povezavi z določenim časovnim obdobjem. Izpostavljen je bil zlati rez kot univerzalno razmerje v naravi in umetnosti. Obravnavan je bil vpliv razmerij na kompozicijo, vsebino umetniškega dela in vizualno zaznavanje. S tega stališča je bila pozornost usmerjena tudi na gestalt psihologijo. Izpostavljena umetniška zvrst je bilo slikarstvo, pri čemer je bil poudarek predvsem na samem formatu in strukturni razdelitvi notranje slikovne površine. Obravnavani so bili različni načini členitve formata, ki lahko služijo kot smernice pri komponiranju. Bodisi zavestno določena ali izbrana po občutku, so v likovnem izrazu razmerja vedno intencionalna in niso slučajna, kar se je utemeljilo tudi skozi praktični del. Zmeraj je v ospredju celota, ki je rezultat ustvarjalnega izraza, subjektivnosti in sposobnosti usklajevanja vseh sestavnih delov umetniškega dela, od prostorskih odnosov med likovnimi elementi, delujočih napetosti, kompozicijskih zakonitosti do vsebine oz. sporočila, ki ga želi likovno delo posredovati.
Ključne besede: razmerje, proporc, zlati rez, antropometrični sistem, format, notranja struktura formata, gestalt
Objavljeno: 04.10.2012; Ogledov: 1991; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (27,11 MB)

10.
STISKANJE DIGITALNEGA VIDEA NA OSNOVI SLIKOVNEGA FORMATA PNG
Matej Šnajder, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na predstavitev slikovnega formata PNG, algoritmov stiskanja, ki jih ta format uporablja, in predstavitev brezizgubnih video kodekov. Predstavljena sta postopek stiskanja in razširjanja videa na osnovi slikovnega formata PNG ter preprost video predvajalnik, ki smo ga razvili. Zanima nas, kateri od video kodekov doseže najboljši faktor stiskanja. Primerjamo velikosti zaporedja datotek: PNG, nestisnjenega videa, stisnjenega videa s kodekom CorePNG in datoteke, ustvarjene s pomočjo našega programa. Raziskovanje je podkrepljeno s konkretnimi primeri in z grafično predstavitvijo.
Ključne besede: slikovni format PNG, algoritmi stiskanja, brezizgubno stiskanje videa, video kodeki
Objavljeno: 25.10.2013; Ogledov: 1050; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici