1. Razvoj mobilne aplikacije "zeleni dotik"Brigita Mulec, 2025, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu se obravnavajo zasnova, razvoj in testiranje prototipa mobilne aplikacije »Zeleni dotik«, namenjene podpori pri negi sobnih in vrtnih rastlin. Aplikacija omogoča beleženje osnovnih informacij o rastlinah, nastavitev opomnikov za zalivanje in gnojenje ter sledenje rasti z vnosom višine in slik. Zasnovana je v okolju Flutter z uporabo oblačne baze Firebase.
Poudarek je na zasnovi uporabniškega vmesnika, prilagojenega potrebam uporabnikov. Pri razvoju so uporabljene metode analize obstoječih rešitev, načrtovanje z žičnimi diagrami in podatkovnimi modeli ter arhitektura MVVM. Uporabniška izkušnja se preverja z anketnim vprašalnikom, rezultati pa se analizirajo z deskriptivnimi statističnimi metodami.
Rezultati kažejo visoko raven uporabniške sprejemljivosti, pri čemer uporabniki najbolj cenijo preglednost navigacije, sistem opomnikov in možnost sledenja napredku. Določene omejitve, kot sta omejen nabor nasvetov in zahtevnost dodajanja slik, predstavljajo priložnosti za nadgradnjo. Aplikacija se izkaže kot uporabna in prilagodljiva rešitev z možnostjo nadaljnjega razvoja funkcionalnosti. Ključne besede: Flutter, aplikacija, uporabnost, rastline, nega Objavljeno v DKUM: 23.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 21
Celotno besedilo (1,11 MB) |
2. Razvoj platformno neodvisne aplikacije Taborniški S.O.S priročnikNejc Podlogar, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je opisan razvoj večplatformne aplikacije Taborniški S.O.S priročnik,
namenjene tabornikom vseh generacij. Aplikacija predstavlja sodoben, digitalen pristop
k deljenju in učenju taborniškega znanja. Aplikacija omogoča prevajanje, učenje in
oddajanje Morsejeve abecede, prevajanje abecede semaforja ter učenje orientacijskega
znanja, kot so topografski znaki. Opisane so tudi tehnologije, uporabljene pri razvoju
končne aplikacije. Za razvoj aplikacije sta bila uporabljena ogrodje Flutter in orodje
Figma, za zaledni del pa ogrodje ExpressJS in podatkovna baza PostgreSQL. Ključne besede: Flutter, API, ExpressJS, Figma, taborništvo Objavljeno v DKUM: 04.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
Celotno besedilo (2,45 MB) |
3. Razvoj mobilne aplikacije za učenje jezikov z uporabo učnih karticNik Drozg, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili razvoj mobilne aplikacije za učenje tujih besed s pomočjo učnih kartic in algoritma razmaknjenega ponavljanja. Aplikacijo smo zasnovali tako, da je delovala popolnoma brez internetne povezave ter omogočala ustvarjanje in urejanje tematskih seznamov besed, prilagajanje učnih parametrov in spremljanje napredka. Razvoj je potekal v okolju Flutter, pri čemer smo uporabili preizkušene knjižnice za lokalno shranjevanje podatkov, upravljanje stanja in uvoz vsebine. Rezultat je bila enostavna, prilagodljiva in učinkovita rešitev za individualno učenje besedišča. Ključne besede: mobilna aplikacija, učenje jezikov, učne kartice, razmaknjeno ponavljanje, Flutter Objavljeno v DKUM: 04.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 16
Celotno besedilo (2,73 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. State-of-the-art cross-platform mobile application development frameworks : a comparative study of market and developer trendsGregor Jošt, Viktor Taneski, 2025, pregledni znanstveni članek Opis: Cross-platform mobile application development has gained significant traction in recent years, driven by the growing demand for efficient, cost-effective solutions that cater to both iOS and Android platforms. This paper presents a state-of-the-art review of crossplatform mobile application development, emphasizing the industry trends, framework popularity, and adoption in the job market. By analyzing developer preferences, community engagement, and market demand, this study provides a comprehensive overview of how cross-platform mobile development frameworks shape the mobile development landscape. The research employs a data-driven methodology, drawing insights from three key categories: Developer Sentiment and Survey Data, Community Engagement and Usage Data, and Market Adoption and Job Market Data. By analyzing these factors, the study identifies the key challenges and emerging trends shaping cross-platform mobile application development. It assesses the most widely used frameworks, comparing their strengths and weaknesses in real-world applications. Furthermore, the research examines the industry adoption patterns and the presence of these frameworks in job market trends. Unlike earlier research, which included now-obsolete platforms like Windows Phone and frameworks such as Xamarin, this study is tailored to the current cross-platform mobile application development market landscape. The conclusions offer actionable insights for developers and researchers, equipping them with the knowledge needed to navigate the evolving cross-platform mobile application development ecosystem effectively. Ključne besede: cross-platform mobile application development, flutter, react native, .NET MAUI, mobile app engineering, framework evolution, performance optimization, developer experience, job market trends Objavljeno v DKUM: 29.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 2
Celotno besedilo (1,80 MB) |
5. Tehnologije za uporabo mobilnega telefona kot plačilnega sredstvaPatrik Žnidarič, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga preučuje tehnologije mobilnih plačil kot so plačilne aplikacije (Google Pay, PayPal, Stripe). Analizira prednosti in omejitve teh tehnologij, ter pomen uporabniške izkušnje. V praktičnem delu naloga vključuje načrtovanje, implementacijo in testiranje integracije plačilnih sistemov v mobilno aplikacijo, razvito v Flutter okolju. Poudarek je na varnosti podatkov, enostavni uporabi in prilagodljivosti plačilnih vmesnikov. Cilj naloge je zagotoviti smernice za uspešno integracijo mobilnih plačil v aplikacije ter izboljšati njihovo sprejetost in učinkovitost. Ključne besede: Mobilna plačila, integracija plačilnih sistemov, varnost podatkov, uporabniška izkušnja, flutter razvoj Objavljeno v DKUM: 03.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 52
Celotno besedilo (2,24 MB) |
6. Digitalizacija registra prostovoljcev v črni goriLuka Popović, 2024, diplomsko delo Opis: The present thesis focuses on the development of a platform that will digitalize the volunteer log in Montenegro. To best understand the needs of our platform, we first need to gain a better understanding of what volunteering is, how it is carried out, and by whom, all taking into consideration the legal context. The currently existing solution for logging volunteer hours is highly impractical and seemingly has a low number of uses, indicating a need for renewal. In Montenegro, volunteering as well as any efforts volunteers put in have low recognition. Our solution is an easy-to-use, web platform developed in Flutter that enables seamless tracking of all volunteer services and activities and sets the foundation for a digital platform for everything related to volunteering on a national level. The research identifies the necessary functionalities through questionnaires for volunteers and interviews with volunteer managers and coordinators. Additionally, it explores the legal outline and how it navigates the desired outcome. Finally, an application is presented alongside the recommended improvements that will be added in the future. The developed platform allows for easy and comprehensive volunteer activity data tracking and helps streamline the volunteer management process. Its implementation would help with the national recognition of volunteer, as well as the skills and competencies one acquires through it. Ključne besede: Keywords: volunteer management, digital logbook, software development, flutter app Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 128; Prenosov: 22
Celotno besedilo (2,26 MB) |
7. Razvoj celovite programske rešitve za spremljanje stanja letalskih akumulatorjev : magistrsko deloTomaž Jandrok, 2024, magistrsko delo Opis: V slovenskem podjetju LXNAV, ki je sicer specializirano za izdelavo letalskih navigacijskih instrumentov za jadralna letala, smo dobili nalogo razviti celovito rešitev za spremljanje stanja enega ali več letalskih akumulatorjev. Ti so po tipu v letalstvu najpogosteje svinčeni, zelo priljubljeni pa postajajo tudi veliko lažji akumulatorji LiFePo4. Njihovi instrumenti trenutno sicer že prikazujejo napetost in nekatere osnovne podatke. Cilj magistrskega dela je bil razvoj programske rešitve za vezje, ki je fizično na bateriji in deluje kot breme, v kombinaciji z mobilno aplikacijo Flutter, v kateri lahko enostavno vizualno spremljamo več baterij in vidimo, koliko časa nam je še ostalo, preden bomo med letom ostali brez električne energije. V procesu testiranja smo ugotovili, da rezultat naše rešitve odstopa v povprečju za 2,61 % energije, ki dejansko ostane neizkoriščena v bateriji do njene končne praznosti. Ključne besede: letalo, jadralno, akumulator, stanje, Flutter Objavljeno v DKUM: 01.03.2024; Ogledov: 246; Prenosov: 76
Celotno besedilo (4,04 MB) |
8. |
9. Razvoj mobilne aplikacije za pomoč pri upravljanju z loviščem : diplomsko deloVito Cizel, 2023, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu smo večinoma opisovali postopek izdelave mobilne aplikacije, za razvojno platformo Android, s pomočjo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart. Preučili smo obstoječo dokumentacijo, se seznanili z ogrodjem in programskim jezikom ter izdelali lastno implementacijo rešitve za avtomatizacijo nekaterih nalog upravljanja z loviščem, kot so prikaz mej lovišča, prikaz lokacije za lažjo orientacijo, ter dodajanje in urejanje točk interesa na zemljevidu. Ključne besede: mobilna aplikacija, Flutter, Dart, Firebase Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 490; Prenosov: 41
Celotno besedilo (2,44 MB) |
10. Primerjava programskih ogrodij react native in flutter za razvoj mobilnih aplikacij na primeru izdelave uporabniških vmesnikov : diplomsko deloNatalija Paskova, 2023, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo predstavlja ogrodji React Native in Flutter za razvoj uporabniškega vmesnika mobilnih aplikacij. Na samem začetku so predstavljene njune značilnosti ter prednosti in slabosti. V drugem delu je analizirano, katero ogrodje se bolj uporablja med ljudmi v programerskem svetu. Zatem sta razviti dve popolnoma enaki aplikaciji z uporabo dveh ogrodij, ki sta bili izbrani in uporabljeni za primerjavo, da bi bilo ugotovljeno, katero je boljše. Diplomsko delo je zaključeno s predstavitvijo dobljenih rezultatov testiranja obeh aplikacij. Ključne besede: React Native, Flutter, Firebase, uporabniški vmesnik Objavljeno v DKUM: 29.05.2023; Ogledov: 926; Prenosov: 150
Celotno besedilo (2,45 MB) |