| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza kakovosti fizioterapevtskih storitev v Splošni bolnišnici Jesenice
Breda Pavlenč, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Kakovost, beseda in pojem, s svojo implementacijo v zdravstveni sistem predstavlja gradnik oblikovanja zdravstvene oskrbe na vseh nivojih zdravstvenega varstva ter vzpodbuja zdravstvene ustanove v Sloveniji k oblikovanju in vpeljavi učinkovitega sistema vodenja kakovosti. Splošna bolnišnica Jesenice je zdravstvena ustanova, ki sistemsko prepoznava, oblikuje in opredeljuje priložnosti za izboljšave ter si prizadeva in stremi k stalnemu izboljševanju in zagotavljanju zdravstvene oskrbe pacientov. Bolnišnica ima od leta 2009 vpeljan sistem vodenja kakovosti po standardu kakovosti ISO 9001:2008, leta 2011 pa je sistem obstoječega vodenja kakovosti nadgradila s pridobitvijo mednarodno priznane zdravstvene akreditacije Det Norske Veritas. Uvedba sistema vodenja kakovosti je na ravni celotne bolnišnice pozitivno vplivala na izboljšavo izvedbe zdravstvenih storitev, tudi fizioterapevtskih, tako na primarni kot sekundarni ravni. Tako fizioterapevti kot tudi uporabniki storitev v obdobju po vpeljavi sistema vodenja kakovosti v bolnišnico, prepoznavajo pozitivne učinke na kakovost in varnost izvedbe fizioterapevtskih obravnav. Poudariti je potrebno, da do sedaj spremembe uvajanja in izvajanja sistema vodenja kakovosti niso bile ustrezno opredeljene, analizirane in ovrednotene z vidika vpliva na kakovost fizioterapevtskih storitev. Z raziskavo smo ugotovili visoko osredotočenost in razumevanje zaposlenih v pojmovanju kakovosti ter zavedanja pomena varnih obravnav. Sistemska analiza podatkov, pridobljenih iz anketiranj v preteklih letnih intervalih, pa je potrdila tudi predvidevanja o prepoznavanju izboljšav v izvedbi fizioterapevtske obravnave s strani uporabnikov fizioterapevtskih storitev.
Ključne besede: kakovost v zdravstvu, stalno izboljševanje, fizioterapevtske storitve, sistem vodenja kakovosti
Objavljeno: 29.02.2016; Ogledov: 688; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici