| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAČUNALNIŠKA IGRA LET OSPREYA
Dominik Hrastnik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisan potek izdelave računalniške igre, ki simulira letalni model konvertiplana V-22 Osprey. Predstavljen je letalni model pravega konvertiplana ter orodje, s katerim izdelamo igro. Podan je načrt poteka izdelave naše igre, na koncu pa je bolj podrobno opisana sama implementacija v razvijalskem orodju za igre Unity. Rezultat diplomske naloge je igra z naslovom Let Ospreya, ki na zabaven način simulira letalni model konvertiplana V-22 Osprey.
Ključne besede: računalniška igra, konvertiplan, računalniška grafika, 3D, fizikalni pogon
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 1826; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
SIMULACIJA VILIČARJA
Simon Lušenc, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga predstavi delovanje in razvoj simulacije viličarja. Najprej se seznanimo z viličarjem na splošno. Predstavimo njegovo zgradbo in opišemo osnovni princip delovanja. Pred razvojem opišemo programsko orodje Blender in zakaj smo ga izbrali. Seznanimo se tudi z igralnim pogonom Blender Game Engine in uporabo programa. Nato opišemo celoten razvoj simulacije od izgradnje modelov do končne implementacije.
Ključne besede: simulacija, viličar, računalniška grafika, 3D, fizikalni pogon
Objavljeno: 25.09.2011; Ogledov: 1984; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

3.
UPORABA FIZIKALNEGA POGONA HAVOK V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Bojan Kerec, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V tej diplomski nalogi bomo predstavili programsko knjižnico Havok Physics, ki se uporablja za simuliranje realne fizike v računalniških igrah. Na začetku se seznanimo s fiziko v računalniških igrah in s pojmom fizikalni pogon. V nadaljevanju sledi uporaba fizikalnega pogona Havok. Ogledamo si njegove osnove, ustvarjanje različnih oblik, togih teles in različnih omejitev med njimi. Prav tako prikažemo tudi nekaj naprednih tehnik, kot so pobiranje in prenašanje predmetov, vpliv različnih akcij na predmete ter filtriranje trkov. Vsi postopki so dobro opisani in prikazani na realnih primerih. Zgoraj opisano predstavimo na primeru igre oziroma simulacije, ki smo jo razvili za prikaz uporabe fizikalnega pogona Havok.
Ključne besede: fizikalni pogon, simulacija, Havok, računalniške igre
Objavljeno: 01.09.2011; Ogledov: 1486; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

4.
FIZIKALNO REALISTIČNA SIMULACIJA STABILNOSTI TOVORA
Jure Rehar, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavimo izvedbo fizikalno realistične simulacije stabilnosti tovora, ki omogoča napredno analizo obnašanja strukture tovora na nakladalni površini med prevozom. V delu smo uspešno načrtovali in izdelali programsko orodje, ki omogoča natovarjanje poljubnega tovora na nakladalno površino in simulacijo fizikalnih sil, ki delujejo na naloženi tovor med prevozom. Jedro fizikalne simulacije predstavlja napredno fizikalno orodje Nvidia PhysX.
Ključne besede: fizikalni pogon, Nvidia PhysX, simulacija, stabilnost tovora
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1034; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

5.
RAČUNALNIŠKE IGRE, TEMELJEČE NA ZAKONIH FIZIKE
Domen Bukovec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo računalniške igre, temelječe na zakonih fizike. Raziskali smo razvoj iger skozi čas z upoštevanjem fizikalnih zakonitosti. Pri implementaciji lastne simulacije, ki vsebuje osnovne fizikalne zakonitosti, smo uporabili orodja Visual Studio, XNA ter fizikalni pogon Farseer Physics Engine.
Ključne besede: Računalniške igre, Farseer Physics Engine, fizikalni pogon
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 1152; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici