SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Orodja za razvoj videoiger
Branko Drevenšek, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje. Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro. Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji.
Ključne besede: videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger
Objavljeno: 19.03.2009; Ogledov: 2023; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici