| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 91
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Planiranje osebnih financ
Tina Komplet, 2021, diplomsko delo

Opis: Planiranje osebnih financ je dandanes za posameznika nuja, saj živimo v obdobju, ko ljudje ne znajo razpolagati s svojimi prihodki in premoženjem. Zavedamo se pomembnosti področja osebnih financ in razpolaganja z njimi, zato se vedno več ljudi ukvarja z upravljanjem le-teh. Kljub temu, veliko posameznikov ne ve, kako se lotiti upravljanja osebnih financ. Analizirati moramo svoje sedanje finančno stanje, določiti cilje in jih začeti uresničevati, pri čemer nam lahko pomaga osebni finančni svetovalec, ki nam daje nasvete, s katerimi se bomo lažje odločali in nas vodi do željenega zastavljenega cilja. V primeru, da želimo sami uresničiti pot do urejenih osebnih financ pa smo v delu diplomskega projekta predstavili mobilne aplikacije za boljši pregled in samostojnost pri ureditvi osebnih financ. Mobilne aplikacije so ena izmed lažjih oblik, s katerimi spoznamo za kaj mesečno in letno porabljamo svoje prihodke ter tako enostavnejše poskrbimo za svojo dolgoročno finančno varnost.
Ključne besede: Osebne finance, upravljanje osebnih financ, planiranje osebnih financ, osebni finančni načrt, finančno svetovanje, urejene osebne finance, mobilne aplikacije za upravljanje osebnih financ.
Objavljeno v DKUM: 23.03.2023; Ogledov: 897; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (771,10 KB)

2.
Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementa
Nuša Okorn, 2021, magistrsko delo

Opis: Zaznavanje priložnosti in nevarnosti iz okolja, ustrezne vrednote podjetja, njegova profesionalnost, izkušnje, naložbe v znanje, usposabljanja, nenehno izboljševanje, investiranje, sledenje trendom, krepitev prednosti in odprava slabosti, pa tudi spremljanje konkurence, vse to pripomore k razvoju podjetja in zadovoljstvu vseh udeležencev podjetja. Spreminja se gospodarsko in politično stanje ter drugi pogoji v okolju, pa vendar se mora podjetje spremembam prilagoditi in se z njimi uspešno soočiti. Zato je zelo pomembno, da podjetje pravilno planira svojo rast in razvoj. V magistrski nalogi smo na ravni strateškega managementa planirali razvoj podjetja Celjske mesnine, d. o. o., katerega začetki segajo v leto 1899. Podjetje, ki je svoje obratovanje pričelo kot mestna klavnica, je danes eden izmed največjih ponudnikov in prodajalcev mesa in mesnih izdelkov v Sloveniji. V nalogi smo najprej predstavili teoretična izhodišča, opredelili smo kaj za podjetje pomenita vizija in politika podjetja, opredelili smo strategije in strukture podjetja ter pojasnili potrebna spoznanja pri planiranju razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Vso teorijo smo nato aplicirali na praktični primer podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje, njegovo vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Celjske mesnine, d. o. o. V nadaljevanju smo planirali razvoj tega podjetja na ravni strateškega managementa in sicer smo najprej preučevali vrednote posameznih ključnih udeležencev v podjetju, določili prednosti in slabosti podjetja ter proučevali priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju preučevanega podjetja. Proučili smo strateška poslovna področja in iskali strateške možnosti in strategije podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Za izbrano podjetje smo ekonomsko vrednotili predlagani plan razvojne uspešnosti, planirali vrednostne izide in finančno presodili razvojne učinke planiranega razvoja na uspešnost tega podjetja za obdobje naslednjih petih let. Empirični del smo zaključili s programom razvoja podjetja Celjske mesnine, d. o. o., za naslednjih pet let poslovanja. Magistrsko nalogo smo zaključili z zapisom ključnih ugotovitev magistrske naloge in podanimi predlogi tako za nadaljnje raziskovanje in prakso.
Ključne besede: planiranje razvoja in rasti podjetja, Celjske mesnine d. o. o., vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, finančna presoja razvojnih učinkov podjetja, finančno vrednotenje strategij, strateški management.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 1323; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici