| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA SKUPNE OBČINSKE UPRAVE IN NJENO FINANCIRANJE
Boštjan Krajcar, 2011, diplomsko delo

Opis: Skupna občinska uprava (SOU) predstavlja uspešno obliko sodelovanja oziroma povezovanja občin ter s tem racionalizacijo in višjo stopnjo profesionalizacije delovanja občinske uprave. Z njo postanejo občine ustanoviteljice enakopravni partnerji ne glede na sedež SOU, velikost, število prenesenih nalog, istočasno pa s tem občine pridobijo določene ugodnosti, ki jih v primeru samostojnega izvajanja ne bi. S tem je mišljen predvsem del sredstev, ki jih država nameni za to obliko dejavnosti. Vendar pa se v zvezi z delovanjem SOU v javnosti čedalje pogosteje pojavljata vprašanji, in sicer kako dolgo bo država še sofinancirala to obliko sodelovanja ter kakšne posledice bi čutile (nosile) majhne občine zaradi ukinititve tega dela.
Ključne besede: skupna občinska uprava, sodelovanje, financiranje, finančni načrt, zaključni račun finančnega načrta
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1422; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (542,18 KB)

2.
3.
FATCA, OECD CRS IN DAC2 KOT ODGOVOR NA DAVČNE UTAJE
Ana Pristolič, 2016, magistrsko delo

Opis: V nalogi so predstavljena nova orodja v boju proti mednarodnim davčnim utajam, ki temeljijo na avtomatični izmenjavi podatkov: FATCA zakonodaja (Foreign Account Tax Compliance Act), uveljavljena s strani ZDA, OECD Enotni standard poročanja (Common Reporting Standard) in DAC2, evropska direktiva, ki OECD CRS vnaša v evropski pravni red. Izmenjava podatkov med pristojnimi organi različnih držav je do sprejema obravnavanih predpisov praviloma potekala na podlagi zahtev v povezavi s konkretnim davčnim zavezancem. Z novimi instrumenti se izmenjava razširja na avtomatično izmenjavo podatkov v zvezi s finančnimi računi. Boj proti davčnim utajam je možen le z učinkovitim sodelovanjem davčnih organov, ki je lahko uspešen zgolj s poenotenim in avtomatiziranim sistemom za izmenjavo podatkov. Posebna pozornost je namenjena obveznostim, ki jih navedeni predpisi prinašajo slovenskim finančnim institucijam. Finančne institucije so dolžne izvajati postopke dolžne skrbnosti za opredelitev finančnih računov in njihovih imetnikov ter določene podatke o davčnih zavezancih nerezidentih poročati pristojnemu organu. V zaključku naloge je predstavljena primerjava sistemov, posledice njihove uvedbe in dileme, ki se v zvezi z njimi pojavljajo. Omenjeni so tudi novi koraki pri boju proti čezmejnim davčnim utajam. Naloga obravnava pomembno in aktualno problematiko, ki ne vpliva samo na poslovanje finančnih institucij, temveč tudi davčne zavezance in pristojne organe ter premika meje pri izmenjavi informacij med davčnimi organi v boju proti davčnim utajam.
Ključne besede: FATCA, Foreign Account Tax Compliance Act, IGA, Intergovernmental Agreement, OECD CRS, Standard avtomatične izmenjave podatkov o finančnih računih, Enotni standard poročanja, Common Reporting Standard, DAC2, Direktiva o upravnem sodelovanju, AEOI, avtomatična izmenjava podatkov, čezmejne (mednarodne) davčne utaje, postopki dolžne skrbnosti, finančni račun, finančna institucija
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 1134; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici