| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja organics nutrients
Aleš Kujavec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt podjetja, ki smo ga ustanovili v času študija na Fakulteti za logistiko v Celju. V diplomskem delu smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili med študijem. Podrobno smo preučili idejo, napisali poslovni načrt in ustanovili podjetje. V nadaljevanju bomo spoznali, kako se podjetje spopada z različnimi priložnostmi, nevarnostmi, kakšna je vizija podjetja in kaj so njeni cilji. Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta, s katerim smo bili leta 2017 uspešni na P2R podjetniškem razpisu za nepovratna finančna sredstva. Namen poslovnega načrta je preučiti smiselnost ustanovitve podjetja, ki se ukvarja z organskimi gnojili. Med pripravo poslovnega načrta smo naleteli na ovire, o katerih prej v podjetju sploh nismo razmišljali. Vsakemu podjetniku predlagamo, da pred ustanovitvijo podjetja napiše svoj poslovni načrt, pa čeprav zahteva precej časa in truda. S poslovnim načrtom smo dokazali, da lahko po končanem študiju začnemo svojo podjetniško pot, čeprav s tem nismo imeli izkušenj. Podjetništvo nam predstavlja izzive. Osebno pa še nam je najbolj pomembno, da se lahko ves čas učimo in nadgrajujemo svoje znanje ter rastemo tudi v mentalnem smislu.
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, raziskava trga, zeleni potrošniki, finančni načrt, SWOT analiza
Objavljeno: 15.10.2018; Ogledov: 737; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
Finančno načrtovanje v sektorju distributerjev in dobaviteljev električne energije
Monika Gradišnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Finančno načrtovanje je v današnjem času ključnega pomena. Je izražanje načrtovanja vseh načrtov v celotnem podjetju za določeno obdobje. Cilj načrtovanja je natančna določitev zastavljenih ciljev, doseči željeni dobiček, izvajati finančno politiko podjetja in slediti finančnemu načrtu. Ob tako negotovih razmerah na trgu, je še kako pomembno, da se podjetja zavedajo pomena finančnega načrtovanja. Podrobno bomo raziskali finančno načrtovanje in poslovanje treh izbranih dobaviteljev električne energije in distributerja električne energije v Sloveniji. Predstaviti želimo delovanje Slovenskega elektroenergetskega sistema in vlogo Agencije za energijo Republike Slovenije. Cilji naloge so podrobno opisati pomen in način finančnega načrtovanja pri pravnih subjektih, spoznati delovanje Slovenskega elektroenergetskega sistema ter spoznati potek finančnega načrtovanja pri treh izbranih dobaviteljih električne energije. Na trgu z električno energijo je prisotnih vedno več konkurenčnih dobaviteljev. Kar omogoča odjemalcem lastno izbiro dobavitelja. Podjetja se torej srečujejo z velikim številom menjav dobaviteljev, kar pa jim lahko povzroči izgubo. Potek finančnega načrtovanja pri podjetjih je podoben in strmijo k podobnim ciljem.
Ključne besede: finančno načrtovanje, finančni načrt, uspešnost poslovanja, Slovensko elektroenergetski sistem, Agencija za energijo RS, dobavitelji električne energije
Objavljeno: 30.05.2017; Ogledov: 725; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (668,22 KB)

3.
LASTNA RABA ELEKTRIČNE ENERGIJE, PROIZVEDENE IZ SONČNE ELEKTRARNE
Robert Pirš, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava rabo električne energije in uporabo sončnih elektrarn v lastno korist. V uvodnih poglavjih je razloženo dosedanje stanje električne energije in obnovljivih virov skozi leta v Sloveniji. Na kratko so opisane vrste, dokumentacija in načini izvedbe sončnih elektrarn ter odjemalčevo zaznavanje njihove izrabe. Z uporabo nove uredbe o samooskrbi z električno energijo iz obnovljivih virov je narejen finančni načrt 5 kWp in 11 kWp sončne elektrarne po sistemu » net metering «.
Ključne besede: električna energija, obnovljivi viri energije, sončne elektrarne, poraba električne energije, uredba o samooskrbi, finančni načrt samooskrbe
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 1201; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

4.
VARČEVANJE V SLOVENIJI V OBDOBJU MED 2004 IN 2014
Gorazd Kerec, 2016, diplomsko delo

Opis: Varčevanje je področje, kateremu ljudje namenimo različno pozornost. Nekateri so mu bolj, drugi manj naklonjeni. Nekateri varčujejo že od malih nog, spet drugi se za varčevanje odločajo kasneje. Odločitev za varčevanje je osebna komponenta in je v največji meri odvisna od motivov, ki nas k varčevanju vodijo, ter varčevalnih navad. Lahko gre za varčevanje za nakup nepremičnine, za šolanje otrok, za varnostno rezervo, za pokojnino ali za kaj drugega. Večina ljudi si namreč želi brezskrbnega življenja in lagodnosti tudi v prihodnje. Navedeno pa je možno le z zavestno odločitvijo o varčevanju. Smiselno je narediti finančni načrt, ki naj opredeljuje časovno komponento, višino sredstev, ki bodo varčevanju namenjena, cilje varčevanja ter izbiro produkta, s katerim bomo varčevali. Smiselno je, da pred odločitvijo o načinu varčevanja natančno proučimo ponudbo varčevalnih produktov in institucij, ki varčevanje ponujajo. Med slednjimi so namreč velike razlike in potrebno si je vzeti čas za pridobitev vseh potrebnih informacij. Potrebno je ugotoviti, kakšni so predvideni donosi varčevanja, stroški, ki so z varčevanjem povezani, ter ne nazadnje tveganja, katerim smo varčevalci pri določenem varčevalnem produktu izpostavljeni. Po pridobitvi potrebnih informacij bo namreč izbira načina varčevanja veliko lažja in skladna s cilji varčevanja.
Ključne besede: varčevanje, varčevalne navade, finančni načrt, varčevalni cilji, produkti varčevanja, institucije, donosi varčevanja, tveganja
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 631; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (734,71 KB)

5.
OSEBNE FINANCE IN VARČEVALNE NAVADE V SLOVENIJI
Mateja Števanec, 2016, diplomsko delo

Opis: Upravljanje osebnih financ je ključ do naše finančne prihodnosti. Kljub temu pa veliko posameznikov ne varčuje redno ali pa niso prepričani, katera oblika varčevanja jim najbolj ustreza. Da bi se izognili temu problemu, je pomembno finančno načrtovanje. Analizirati moramo svoje trenutno finančno stanje, določiti cilje ter časovno obdobje, v katerem bomo cilje dosegli. Cilje lahko dosežemo z uporabo različnih naložbenih alternativ. Pri izbiri primerne oblike varčevanja pa moramo upoštevati nekatere dejavnike: svoje znanje, pretekle izkušnje, razpoložljive dohodke ter odnos do tveganja. Raziskovali in analizirali smo tudi varčevalne navade in motive za varčevanje v Sloveniji pred, med in po izbruhu svetovne finančne krize ter ugotovili, da je ostal trend varčevanja v opazovanem obdobju (od leta 2001 do 2014) dokaj nespremenjen. V Sloveniji kljub nizkim obrestnim meram, ki jih ponujajo banke, še vedno prevladuje varčevanje na banki. Razloga sta dva: Slovenci smo pri svojih finančnih naložbah zelo konservativni; varčevanje na banki je za posameznika najbolj varna in enostavna finančna naložba.
Ključne besede: osebne finance, finančni načrt, varčevalne navade, finančna kriza.
Objavljeno: 21.09.2016; Ogledov: 876; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
UPRAVLJANJE OSEBNIH FINANC
Karmen Kozar, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v obdobju finančne negotovosti, kjer finančno načrtovanje vse bolj postaja prej nuja kot potreba. Trenutne razmere in vsa negotovost povzročajo, da se ljudje vedno bolj ukvarjajo s svojimi financami in ob tem čutijo potrebo po njihovem upravljanju. Ker država vedno več obveznosti prelaga na svoje državljane, narašča tudi vse večja potreba po socialni varnosti. Potrošniško usmerjena družba nas dnevno sili k potrošnji, zato poznavanje področja osebnih financ in njihovega upravljanja postaja ključnega pomena.
Ključne besede: osebne finance, finančno načrtovanje, naložbene alternative, življenjska obdobja posameznika, finanči načrt, finančni cilji
Objavljeno: 21.07.2016; Ogledov: 710; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

7.
Dober poslovni načrt
Franci Vidic, 2012, strokovna monografija

Opis: Dober poslovni načrt; recepti za podjetne
Ključne besede: poslovna strategija, trženje, finančni načrt, elektronske knjige
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 891; Prenosov: 150
URL Povezava na celotno besedilo

8.
VARČEVALNI VZORCI GOSPODINJSTEV V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Tjaša Strnišnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Vpliv globalne krize se pozna pri varčevanju gospodinjstev. Pred krizo so bila gospodinjstva zelo naklonjena varčevanju na kapitalskih trgih ter vzajemnih skladih, v času krize pa je ta delež upadel. Globalna kriza je prinesla brezposelnost, pomanjkanje finančnih sredstev, otežila je odplačevanje obstoječih kreditov. Da bo v prihodnje lažje prebroditi takšno obdobje je dobro razmisliti o varčevanju. Želja vsakega posameznika in gospodinjstva je, da bi bilo naše življenje lagodno in udobno, da bi bili finančno preskrbljeni, imeli finančno zaščito oziroma bili finančno osvobojeni. Vse to je mogoče doseči z oblikovanjem dobrega finančnega načrta. Najti moramo področja, kjer lahko prihranimo in kjer nepotrebno zapravljamo. V pomoč so nam lahko finančni svetovalci, ki imajo izkušnje in znanja na tem področju, vendar odločitev naj bo vedno naša. Možnosti za izbiro naložbe je veliko, npr. delnice, obveznice, vzajemni skladi, naložbena zavarovanja ter bančni produkti. Vsako gospodinjstvo ima svoje prioritete pri varčevanju, nekdo varčuje za socialno varnost, spet drugi za šolanje otrok ali pa za pokojnino. Na odločitev o izbiri naložbe vpliva tudi obdobje življenjskega finančnega cikla, v katerem se gospodinjstva nahajajo. Kot pravi zgoraj navedeni citat Mae West, živimo samo enkrat in prav tako je tudi pri varčevanju pomembno, da so finančni cilji pravilno in realno zastavljeni, kar vodi v dobro zasnovan finančni načrt, le-ta pa nas pripelje do kakovostnega življenjskega standarda.
Ključne besede: globalna kriza, gospodinjstva, varčevanje, finančni načrt, naložba, življenjski finančni cikel
Objavljeno: 19.10.2015; Ogledov: 693; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

9.
PREMOŽENJSKO SVETOVANJE IN ANALIZA OSEBNIH FINANC POSAMEZNIKA
Jasna Horvat, 2014, magistrsko delo

Opis: V današnjih časih se posamezniki srečujemo z vse bolj turbolentnim dogajanjem tako na poslovnem, kakor osebnem področju. Mnogi se srečujejo z izgubo službe, pomanjkanjem finančnih sredstev, ob tem pa se morebiti niti ne zavedajo, da v kolikor bi se odločili za primerne investicije in varčevanje, bi lahko veliko tudi prihranili. S problemi, pa se nikakor ne srečujejo samo mladi, vendar tudi starejši. Pokojnina se je v zadnjih letih znižala, čemur pa morajo prilagoditi tudi svojo potrošnjo in življenjske navade. Za vsakega posameznika bi bilo smiselno, da izdela svoj osebni finančni načrt oziroma načrt osebnega finančnega proračuna. V kolikor gre za družino je smiselno narediti osebni finančni družinski proračun oziroma načrt in ugotoviti, kje so tista področja, kjer je mogoče prihraniti in kje nam spolzi iz naše denarnice največ denarja. Pri slednjem delu nam lahko v veliki meri pomaga tudi osebni finančni svetovalec, ki se poglobi v naš osebni finančni proračun in poišče področja, kjer naredimo največ napak in nam za slednje svetuje konkretne spremembe, hkrati pa nam predlaga tudi glede na finančno situacijo primerne naložbe. Tekom raziskave, ki smo jo izvedli smo lahko ugotovili, da Slovenci nimamo izdelanega osebnega finančnega načrta in da mnogi naredimo prekomerne napake predvsem na področju razporejanja mesečnega prihodka. Velika napaka je tudi miselnost Slovencev, katerih življenjski cilj je lastna nepremičnina, za katero so pripravljeni nameniti ves svoj življenjski zaslužek. Mnogi Slovenci tudi nimajo sklenjenih življenjskih in nezgodnih zavarovanj, saj menijo, da slednjega ne potrebujejo. Številne tuje, kakor tudi domače raziskave so pokazale, da ljudje velikokrat nimamo pregleda nad stroški, kot so številne kartice, vsakodnevni nakupi, prekomerna potrošnja za hrano, stroški elektrike, itd. Raziskave so tudi pokazale, da so osebni finančni svetovalci tisti, ki lahko odločilno vplivajo na naše prihodnje življenje, kakovost življenjskega standarda in zagotavljanje socialne varnosti.
Ključne besede: osebni finančni načrt, osebni finančni svetovalec, osebne finance, premoženje, premoženjsko svetovanje.
Objavljeno: 30.07.2014; Ogledov: 1437; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

10.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA BLAGOVNE ZNAMKE LUMPI
Alen Hutinski, 2013, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje z notranjim in zunanjim okoljem je eno ključnih vlog v podjetju. Tako podjetja ustvarjajo organizacijske oddelke kot so marketing in odnosi z javnostmi, v katerih zaposleni svoj delovni čas posvečajo raziskovanju in odkrivanju vedno boljše komunikacije z okolico z namenom ohranitve tržnega deleža in ohranitve ter pridobitve potrošnikov. V ta namen sem diplomski seminar posvetil izdelavi načrta trženjskega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, katere lastnik je naš »najboljši sosed«, t.j. trgovsko podjetje Mercator. S pomočjo preučene literature o marketinškem komuniciranju sem v seminarju predstavil namen in cilje mojega dela ter podal teoretična izhodišča s področja marketinškega komuniciranja. V osrednjem delu seminarja sem predstavil svoj načrt marketinškega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, v katerem sem vključil glavna orodja komuniciranja. Čeprav se načrt razlikuje od načrtov podjetja Mercator, pa je le-ta izvedljiv v realnem času in prostoru. Načrt trženjskega komuniciranja ima poudarek tudi na finančnem načrtu oglaševanja, za katerega vemo, da je najdražji del komuniciranja. V sklepu sem podal svoje ugotovitve glede načrta, kako bi ga lahko še izboljšal in ne bi predstavljal veliko breme podjetju.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, cilji, strategija, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, finančni načrt
Objavljeno: 25.11.2013; Ogledov: 1482; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (908,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici