1. Davčna miselnost in davčna morala v SlovenijiStanko Čokelc, Ana Križman, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Gospodarska in finančna kriza, ki je v številnih državah povzročila proračunski primanjkljaj, je najočitnejši vzrok zanimanja oblasti in raziskovalcev za dejavnike, ki oblikujejo vedenje posameznikov in podjetij na področju davkov in vplivajo nanj. Gre za vprašanje, zakaj so davčni zavezanci pripravljeni sprejeti davčno politiko, zakaj se nekateri izogibajo plačilu davka in drugi, kljub nizkemu tveganju razkritja, voljno izpolnjujejo svoje davčne obveznosti. Empirične raziskave nakazujejo, da voljnosti plačevanja davkov ni mogoče zadovoljivo pojasniti zgolj z zunanjimi dejavniki, kot so davčne stopnje, globe ali druga tveganja, npr. verjetnost inšpiciranja, ampak kažejo na kompleksnost vzrokov in njihovih interakcij. Izkazalo se je, da na izpolnjevanje davčnih obveznosti vpliva več zunanjih dejavnikov (družbeni, sistemski, situacijski), prav tako pa tudi več čisto subjektivnih dejavnikov (značilnosti posameznika, motivacija in notranja naravnanost, pogosto označena tudi kot davčna morala). Prav davčna morala naj bi bila eden najpomembnejših dejavnikov, ki določajo vedenje in ravnanje posameznika v davčnem sistemu. V raziskavi smo skušali sestaviti pregled dosedanjih spoznanj iz novejše literature ter jih umestiti v kontekst slovenskega davčnega sistema. Skušali smo ugotoviti, kako anketiranci dojemajo davčni sistem v Sloveniji, opredelili smo njihovo dojemanje davčne morale in v luči najnovejših spoznanj s tega področja raziskali dejavnike, povezane z davčno moralo in davčnim vedenjem. Ključne besede: davčna morala, davčna mentaliteta, finančna psihologija, davkoplačevalci, vedenje, ankete, raziskave Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 281; Prenosov: 0 |
2. Risikomanagement nach KonTraG : Einrichtung von Frühwarnsystemen zur Effizienzsteigerung und zur Vermeidung persönlicher HaftungHorst Bitz, 2000, priročnik Ključne besede: management, tveganje, kontrola, controlling, zakonodaja, Nemčija, podjetje, finančna poročila, letna poročila, zaključni računi, management, sistemi, varnost, uspešnost poslovanja, strategija, poslovni proces, vrednotenje, škoda, manager, poslovodni delavci, psihologija osebnosti Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1289; Prenosov: 88
Povezava na celotno besedilo |
3. Specifičnosti zatajitev finančnih obveznosti : diplomsko deloSimona Šoster, 2006, diplomsko delo Ključne besede: finance, obveznosti, plačila, modeli, davki, morala, poslovna psihologija, obdavčenje, kazniva dejanja, Slovenija, poslovna morala, davčna utaja, etika, davčne službe, carinski postopek, strokovnjaki, kontrola, inšpekcijske službe, davčna politika, davčni sistemi, finančna sredstva, izvršba, finančno poslovanje, izvršilni postopek Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2086; Prenosov: 90
Celotno besedilo (233,41 KB) |
4. Komuniciranje s finančnimi javnostmi : diplomsko deloBarbara Žejn, 2007, diplomsko delo Ključne besede: odnosi z javnostjo, finančna služba, osebnost, psihologija osebnosti, modeli, predstava, tisk, mediji, borze, posredniki, poslovno komuniciranje, elektronsko poslovanje, tehnika, orodja, promocija, vrednotenje, dejavnost, poslovno sodelovanje, cilj, komuniciranje, strategija, uporabniki, strateško upravljanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1175; Prenosov: 43
Celotno besedilo (314,90 KB) |
5. Prispevki družbene odgovornosti k dolgoročni uspešnosti vseh udeležencev na trgu : zbornik povzetkov prispevkov2008, zbornik Ključne besede: družbena odgovornost, odgovornost, družba, razvoj, institucije, institucionalizem, teorija, praksa, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, mediji, management, vodenje, podjetje, trg, uspešnost poslovanja, finančna sredstva, panoge dejavnosti, moč, združenja, čas, perspektive, aktivnosti, poslovno komuniciranje, vrednote, psihologija osebnosti, Slovenija, Nemčija, Avstrija, case study, primeri, konference, zborniki Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2488; Prenosov: 65
Povezava na celotno besedilo |
6. Prispevki družbene odgovornosti k dolgoročni uspešnosti vseh udeležencev na trgu : zbornik prispevkov predavateljev2008, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci Ključne besede: družbena odgovornost, odgovornost, družba, razvoj, institucije, institucionalizem, teorija, praksa, kompaktne plošče, CD-ROM, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, mediji, management, vodenje, podjetje, trg, uspešnost poslovanja, finančna sredstva, panoge dejavnosti, moč, združenja, čas, perspektive, aktivnosti, poslovno komuniciranje, vrednote, psihologija osebnosti, Slovenija, Nemčija, Avstrija, case study, primeri, konference, zborniki Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2371; Prenosov: 56
Povezava na celotno besedilo |
7. Vedenje vlagateljev pri investiranju v vzajemne sklade : diplomsko deloGregor Lobnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: investicijski skladi, vzajemni skladi, investicijsko odločanje, vedenje, uporabniki, odjemalec, trženje, marketing, razvrščanje v skupine, finance, poslovno okolje, poslovna psihologija, behaviorizem, portfolio, aktivnosti, človeški potencial, finančno odločanje, psihologija osebnosti, svetovanje, gospodarski svetovalci, finančna sredstva, cilj, gospodarnost, ekonomičnost, informacije Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2207; Prenosov: 153
Celotno besedilo (979,30 KB) |