| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
FILMSKA PISMENOST PRI UČENCIH DRUGEGA IN TRETJEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Barbara Jelen, 2015, magistrsko delo

Opis: Tema magistrske naloge je filmska pismenost pri učencih drugega in tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja. V teoretičnem delu smo predstavili pomen vzgoje, opismenjevanja človeka, vlogo filma in filmskega opismenjevanja. Izpostavili smo tudi filmsko kulturo in vzgojo na Slovenskem skozi čas, hkrati pa se osredotočili še na uresničevanje filmske vzgoje in pismenosti v šolskem kurikulu. Z raziskavo smo želeli ugotoviti stališča učencev do filma in filmskega jezika, uveljavljeno uporabo filmov pri učencih, razloge za gledanje filmov in to, kakšne učinke ima gledanje filmov na učence. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na razred in glede na spol. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem priložnostnem vzorcu učencev 6. in 8. razredov šestih osnovnih šol na Koroškem v šolskem letu 2013/2014. Kot merski pripomoček je bil uporabljen anketni vprašalnik. Na podlagi rezultatov je bilo ugotovljeno, da je stališče učencev do filma predvsem pozitivno naravnano, saj večina učencev rada gleda filme, tako fantje kot dekleta. To so dodatno potrdili še podatki, da učenci porabijo na teden kar 12 uri na dan, med vikendom pa 24 ure za gledanje filmov. Z raziskavo smo ugotovili, da gledanje filmov pogosto zapolnjuje učenčev prosti čas in čas, ko se učenci družijo skupaj z družino. Film bi lahko bil zelo uporaben kot učno sredstvo in v večji meri tudi učenci soglašajo, da se preko filmov učijo tujega jezika ter da so filmi koristni za učenje o življenju in svetu.
Ključne besede: film, vzgoja, filmska pismenost, filmska vzgoja, filmski jezik, učenci, osnovna šola
Objavljeno: 30.03.2015; Ogledov: 797; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
VPLIV FILMA NA VIZUALNO PODOBO VIDEO IGER
Igor Čož, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so bili analizirani ključni elementi filmskega jezika in primerjani z vizualno podobo video iger. Predstavljene so bile osnove pripovedovanja, filmske fotografije, montaže, zvoka in filmske glasbe ter analizirane na podlagi video iger. Potrjeno je, da novejše video igre uporabljajo vizualno podobo filma in ga postopoma nadgrajujejo kot polnejša zabavna izkušnja, saj uporabljajo vizualne in pripovedovalne veščine, značilne predvsem za filmski medij.
Ključne besede: Film, video igre, filmski jezik.
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 660; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
Film in emocije - kako čutimo film?
Dinko Šimac, 2015, magistrsko delo

Opis: Glavni cilj magistrskega dela je predstaviti in raziskati teorije in napredke v filmskih učenjih, ki so povezani s čustvi. Med raziskavami, nekaj primerov čustvenih sprožilcev v sodobnih filmih, smo vzpostavili teoretično strukturo čustvenih sprožilcev in razpoloženje filma. S proučevanjem filmskega jezika, ki temelji na splošno sprejetih naukov filma, smo dali pomembnost čustvenim učinkom filmskega jezika in žanrom. Namen empiričnega dela je predstaviti stališča gledalcev in filmskih ustvarjalcev na pomen čustev v filmih. 
Ključne besede: Film, emocije, filmski jezik, čustveni sprožilci, raspoloženja
Objavljeno: 27.11.2015; Ogledov: 827; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici