| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, diplomsko delo

Opis: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Ključne besede: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 171; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

2.
Nadrealizem v sodobnem avtorskem filmu: primer režiserja Yorgosa Lanthimosa
Nina Katarina Bračko, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskali, katere so bile glavne estetske in konceptualne značilnosti umetniške smeri nadrealizma, s poudarkom na nadrealističnem filmu. Ugotovili smo, kako se vpliv historičnega nadrealizma kaže v sodobnem filmu, natančneje v filmskem ustvarjanju grškega režiserja Yorgosa Lanthimosa. V diplomski nalogi smo raziskali pojem avtorstva. Z analizo treh filmov Lanthimosa (Podočnik, Jastog in Ubijanje svetega jelena) smo raziskali, kateri elementi se skozi režiserjev filmski opus ponavljajo, izražajo umetnikovo identiteto in ga delajo prepoznavnega avtorja. Raziskali smo trenutno stanje grškega filma in analizirali, ali je družbeno in ekonomsko stanje v Grčiji vplivalo na izoblikovanje Lanthimosove prepoznavne filmske govorice.
Ključne besede: nadrealizem, nadrealistični film, avtorski film, grška filmska industrija, Yorgos Lanthimos
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 530; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
Filmska produkcija: od ideje do distribucije
Špela Škofič, 2017, diplomsko delo

Opis: Filmska produkcija nam prikazuje ustvarjanje filmov. Z razvojem tehnologije in digitalizacijo se je spreminjal tudi celoten proces ustvarjanja filma. Zaradi tega lahko dandanes ustvarimo dober film z zelo nizkim filmskim proračunom, prav tako pa so v zadnjih enajstih letih zaradi razvoja v uporabi posebnih učinkov ustvarili najdražje filme vseh časov. Proračun se lahko razlikuje glede na zvrst filma. Filmi s posebnimi učinki so dražji v primerjavi s tistimi, ki posebnih učinkov nimajo. Prav tako je igrani film v večini dražji od dokumentarnega, saj ustvarjanje slednjega ne zajema vseh faz, ki jih najdemo pri igranem filmu. Poznamo določene specifike financiranja, značilne posebej za ZDA, Evropo in Slovenijo, kot tudi razvoj novejših platform, kot sta Kickstarter in Indiegogo, ki sta skupna vse trem. Po številu ustvarjenih filmskih uspešnic še zmeraj prevladujejo ZDA in hollywoodska industrija.
Ključne besede: film, filmska industrija, produkcija, financiranje, distribucija, promocija
Objavljeno: 27.11.2017; Ogledov: 1024; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (51,05 MB)

4.
Pomen odnosov z javnostmi na področju filmske industrije v Sloveniji
Monja Dobnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Osrednja tema magistrskega dela so Odnosi z javnostmi na področju filmske industrije v Sloveniji. V magistrski nalogi se seznanimo z odnosi z javnostmi, njihovo zgodovino, njihovim pomenom in njihovo sedanjo vlogo v družbi. Opredeljen je pojem slovenski film, njegova zgodovina in kako ga sprejema slovenska družba. Predstavljeni so tudi izsledki, kako sta pojma Odnosi z javnostmi in Slovenski film povezana. Prav tako so zapisani rezultati ankete, ki nam pomaga razumeti, kako lahko odnosi z javnostmi pripomorejo k večji prepoznavnosti slovenskega filma in kateri elementi odnosov z javnostmi so za to najpogosteje zaslužni oz. uporabljeni. Prvi del naloge se tako bolj posveča teoriji, drug del pa je empiričen in teorijo dopolnjuje.
Ključne besede: Odnosi z javnostmi, Slovenski film, Filmska industrija, Promocija, Strokovnjaki za odnose z javnostmi, Ustvarjalci slovenskega filma
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 804; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici