| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ŽENSKIH AKCIJSKIH JUNAKINJ IN BOJEVNIC V FILMIH, TELEVIZIJSKIH SERIJAH IN RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Viktorija Gošnak, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava ženske bojevnice in akcijske junakinje filmov, televizijskih serij in računalniških iger, njihov prikaz in dvojnost sporočila upodobitve. Označene so za feministične vzore, hkrati pa veljajo za uresničitev spolnih fantazij in so upodobljene v skladu s stereotipi glede videza in potrjujejo moško dominanco. S tem ne prinašajo pozitivnega feminističnega sporočila, ampak delujejo v interesu trga in družbe.
Ključne besede: bojevnice, filmi, računalniške igre, tv serije, ženski akcijski liki, Tomb Raider, Xena, La Femme Nikita
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 7565; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

2.
Pogodbeno umeščanje izdelkov v filmu : diplomsko delo
Almira Ćatović, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: filmi, izdelki, blagovne znamke, psihologija potrošnika, marketing, oglaševanje, mediji, reklama
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 729; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
PRODUKCIJA PREDSTAVITVENIH FILMOV
Zala Pia Lipičnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomske naloge je predstaviti predstavitvenega filma od zasnove do končne ureditve. Namen je raziskati področje predstavitvenih filmov in opisati značilnosti, ki se v današnjem času ob produkciji takšnih vsebin pojavljajo. V nalogi bom opisala, kako ustvariti čim boljši predstavitveni film v okvirih želenega, pričakovanega in standardno dovršenega projekta. Diplomska naloga bo usmerjena predvsem v analizo že obstoječih predstavitvenih filmov in v predstavitev metod zbiranja zahtev in želja naročnikov, posvetili se bomo produkcijskim tehnikam, ki se znotraj predstavitvenih filmov pojavljajo in problemom, s katerimi se soočamo pri oblikovanju tovrstnih izdelkov.
Ključne besede: produkcija, predstavitveni filmi, promocija, produkcijske tehnike
Objavljeno: 10.01.2014; Ogledov: 608; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (778,23 KB)

8.
MOŽNOSTI RAZVOJA DIGITALNE ANIMACIJE
Petra Gyergyek, 2012, diplomsko delo

Opis: Opisali bomo zgodovino komercialne hollywoodske animacije od tradicionalne do digitalne 2D in 3D animacije. Poskušali bomo izluščiti različna področja in tehnike animiranja in pojasniti, kako se uporabljajo v komercialnih hollywoodskih animiranih filmih. Raziskali bomo tudi zgodovino prvih digitalno računalniško generiranih animiranih filmov in opisali trenutno najbolj znane animacijske studie Hollywooda. Podrobneje pa bomo raziskali delo Pixarja, pionirja na tem področju. Na podlagi vseh teh informacij bomo poskušali ugotoviti, kaj je tisto, kar je še vedno težko animirati in v kakšno smer se lahko digitalna animacija še razvija.
Ključne besede: tradicionalna animacija, digitalna animacija, hollywoodski animirani filmi, animacijski studii
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 4790; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (8,63 MB)

9.
SPLETNA APLIKACIJA ZA SPREMLJANJE PODATKOV O FILMIH
Simon Cedula, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo izbiro ogrodja za izdelavo spletne aplikacije, načine pridobivanja podatkov, izgled in funkcionalnost aplikacije ter načine optimizacije. Rezultat diplomskega dela je spletna aplikacija, ki je napisana v programskem jeziku PHP s pomočjo tehnologij HTML, JavaScript, CSS in SVG. Aplikacija omogoča spremljanje uporabnikovih podatkov o serijah in filmih ter dodajanje novih vnosov v podatkovno bazo naslovov. Kot dopolnilo spletne aplikacije je bila izdelana še namizna aplikacija. Namizna aplikacija je napisana v jezikih XAML in C#, omogoča pa hiter in učinkovit pregled podatkov. Namenjena je uporabnikom operacijskega sistema Windows 8.
Ključne besede: PHP, C#, spremljanje podatkov, pridobivanje podatkov, filmi, serije, razčlenjevanje
Objavljeno: 05.02.2013; Ogledov: 1197; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

10.
SINHRONIZACIJA – ZAŽELEN JEZIKOVNI PRENOS IN PRILOŽNOST ZA SLOVENSKE PREVAJALCE
Saša Bregar, 2013, diplomsko delo

Opis: Zaradi želje po večjem cenjenju prevajalskega poklica in zaradi prepričanja, da je sinhronizacijo, obliko avdiovizualnega prevajanja, z izboljšanjem njene kakovosti mogoče v Sloveniji narediti bolj priljubljeno, se to diplomsko delo osredinja na iskanje pomanjkljivosti v procesu njenega nastanka. Širše prepričanje občinstva, da je sinhronizacija predvsem za osebe, ki podnapisom niso sposobne slediti, koristna, sicer pa da je boljša izbira podajanja prevoda avdiovizualnih vsebin podnaslavljanje, bi lahko med drugim spremenili tudi s tem, da bi za sinhronizacije režiserji izbirali teoretično in praktično dobro podkovane prevajalce. A poraja se vprašanje, če takšni prevajalci pri nas sploh obstajajo. Diplomsko delo ponuja vpogled v proces nastanka sinhronizacije v Sloveniji, posebej z vidika režiserke in dolgoletnih slovenskih prevajalk avdiovizualnih besedil, ter raziskavo o teoretičnem in praktičnem obravnavanju sinhronizacije na prevodoslovnih oddelkih Univerze v Mariboru in Univerze v Ljubljani. Izobrazba je ključ do uspeha, zato smo raziskavo, ki je temeljila na primerjavi učnih načrtov z izsledki anket med študenti prevajalstva različnih stopenj, usmerili predvsem v preučitev dejanskega stanja obravnavanja avdiovizualnega prevajanja na prevajalskem študiju. Ugotovili smo, da je sinhronizacija pri študiju prevajalstva v Sloveniji premalo obravnavana, da pa obstajajo možnosti za izboljšanje trenutnega stanja znotraj učnih načrtov Oddelka za prevajalstvo Univerze v Ljubljani, medtem ko bi Oddelek za prevodoslovje Univerze v Mariboru v ta namen učni načrt moral spremeniti.
Ključne besede: sinhronizacija, sinhronizacija »usta na usta«, avdiovizualno prevajanje, prevajanje za otroke, prevodoslovje, animirani filmi
Objavljeno: 06.06.2013; Ogledov: 1363; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici