| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Predstavljanje in znamčenje Prlekije skozi Grossmannov festival fantastičnega filma in vina : magistrsko delo
Matija Režonja, 2024, magistrsko delo

Opis: Nekateri turisti posebej načrtujejo potovanja za obisk filmskih festivalov, iščejo filmske izkušnje in priložnost za interakcijo s filmskimi ustvarjalci. Kulturni, filmski, vinski turizem, znamčenje destinacije in dogodki, kot je Grossmannov festival fantastičnega filma in vina v Ljutomeru, se prepletajo v ustvarjanju take turistične izkušnje. V nalogi smo raziskali, kako je mogoče kulturni, filmski in vinski turizem povezati za izboljšanje blagovne znamke destinacije. S kvalitativno in primerjalno analizo smo raziskovali vpliv Grossmannovega festivala fantastičnega filma in vina na krepitev turistične znamke Prlekija. Analizirali smo objave na Facebook in Instagram profilu Grossmannovega festivala ter pregledali spletne članke in objave o festivalu. Cilj analize je bil ugotoviti, v koliko objavah o Grossmannovem festivalu se omenja ali opisuje tudi Prlekija in njeni turistični atributi in kako se piše o Prlekiji v teh objavah. Od turističnih segmentov, prepoznanih ob Grossmannovem festivalu, je najbolj prepoznano vino, ki je že vključeno v festival in tudi v ime festivala. S svojim edinstvenim konceptom je festival postal prepoznaven na mednarodnem nivoju in privablja obiskovalce iz vsega sveta in s tem prispeva k promociji Prlekije kot turistične destinacije ter krepi njeno znamko na svetovnem zemljevidu.
Ključne besede: filmski festival, kulturni turizem, znamčenje destinacije, Grossmannov festival fantastičnega filma in vina
Objavljeno v DKUM: 18.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)

2.
Marketing prireditev
Nevena Pantović, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisane marketinške aktivnosti, ki se izvajajo na primeru prireditve Lovefest. Cilj diplomskega dela je pokazati, kako se marketinške strategije in komunikacija uporabljajo pri organizaciji prireditev in kako te strategije oblikujejo interakcijo občinstva. Teoretični del diplomskega dela zajema preučevanje in analizo ključnih vidikov načrtovanja in organizacije prireditev, identifikacijo dejavnikov uspeha in oceno vpliva marketinške komunikacije na uspeh prireditve. Empirični del diplomskega dela se osredotoča na konkreten primer Lovefesta, analizirajoč proces načrtovanja, ključne korake in izzive skozi intervjuje s člani organizacijskega tima kot tudi marketinške aktivnosti festivala. Analiza vsebine intervjujev je omogočila identifikacijo vzorcev in tem iz kvalitativnih podatkov, kar je prispevalo k razumevanju marketinga prireditev in zagotavljanju praktičnih smernic za organizatorje.
Ključne besede: marketing prireditev, marketinške strategije, privlačnost občinstva, angažiranost, glasbeni festival, Lovefest
Objavljeno v DKUM: 25.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

3.
Zgodbarjenje dogodka Pivo in cvetje
Tadeja Jeseničnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Zgodbarjenje je v sodobnem tržnem okolju zaradi vseh svojih prednosti in zmožnosti vplivanja na čustva vedno bolj nepogrešljivo komunikacijsko orodje, ki se v podjetjih lahko uporablja na različnih področjih. Uporabo zgodbarjenja v vsakodnevni poslovni praksi v okviru trženja blagovne znamke ter komuniciranja opisujemo v prvem – teoretičnem – delu diplomskega dela, kjer prav tako opredeljujemo celoten proces zgodbarjenja – od ustvarjanja zgodbe do njenega posredovanja preko tradicionalnih in digitalnih marketinških komunikacijskih kanalov. V empiričnem delu opisujemo uporabo zgodbarjenja na primeru festivala Pivo in cvetje, ki ga organizira Pivovarna Laško. Na podlagi podatkov, pridobljenih iz internih virov podjetja, ugotavljamo, da je zgodbarjenje pomembno komunikacijsko orodje, ki se med drugim uporablja za grajenje blagovne znamke, saj sta festival in znamka Laško med seboj močno povezana. Zaradi te povezanosti zgodba festivala Pivo in cvetje odraža vrednote blagovne znamke in tako deluje v skladu s konceptom Doživi Laško, sprejmi izziv. Njeno oblikovanje poteka ob upoštevanju poslovnega modela podjetja, različnih omejitev, tveganj in v skladu s konceptom blagovne znamke, namen pa je z njo doseči najvišje reakcije, ki se merijo v okviru interne lestvice kreativnosti. Z analizo podatkov interne raziskave podjetja ugotavljamo, da ima zgodbarjenje velik vpliv na udeležbo na festivalu, pa tudi na njegovo prepoznavnost in prepoznavnost znamke Laško.
Ključne besede: zgodbarjenje, zgodba, Pivo in cvetje, Laško, festival
Objavljeno v DKUM: 04.10.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

4.
Posavska književna dediščina in njeno vključevanje v turizem : Antologija posavskih literatov. Literarno ustvarjanje v Posavju od reformacije do današnjih dni
Mojca Bračun, 2021

Opis: Monografija prinaša del izsledkov projekta ŠIPK – Slomškov literarni festival, ki ga je leta 2020 Fakulteta za turizem Univerze v Mariboru izvedla skupaj z Društvom 1824 iz Brežic. Namen raziskave je bil analizirati in ovrednotiti literarno dediščino Posavja in Brežic od protestantizma do danes ter jo vključiti v turistično ponudbo z novim turističnim proizvodom, imenovanim Slomškov literarni festival. Skozi raziskovanje se je potrdilo, da je oblikovanje dodatnega turističnega proizvoda s področja kulturnega turizma v Brežicah potrebno, saj sodi kraj med turistično najbolj obiskane slovenske občine. Ugotovitve so pokazale, da imajo posavski ustvarjalci zajeten in pester opus, ki ga je mogoče vključiti v festivalsko dogajanje v kraju, hkrati pa tudi v razstave in koncertne dogodke po drugih posavskih mestih. Tovrstno vključevanje literarne dediščine v turistično ponudbo sodi med aktualne trende na področju kulturnega turizma. K zelo pomembnemu rezultatu našega projekta, ki ga velja dodatno izpostaviti, prištevamo nastanek svojevrstne antologije posavske književnosti, ki je del te monografije, saj je skozi raziskovanje, prebiranje in analize nastal obsežen seznam ustvarjalk in ustvarjalcev, podatkov o njih samih in o njihovih delih.
Ključne besede: turizem, literarna dediščina, Posavje, Brežice, festival, muzej
Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 977; Prenosov: 59
URL Povezava na datoteko
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

5.
Vloga mladinskega zborstva na Slovenskem - Primerjava Revije otroških in mladinskih pevskih zborov Zagorje ob Savi in Mednarodnega pevskega festivala Celje
Katja Feguš, 2020, magistrsko delo

Opis: Revija otroških in mladinskih pevskih zborov Zagorje ob Savi ter Mednarodni mladinski pevski festival Celje sta osrednji mladinski pevski tekmovanji na Slovenskem. Revija in festival sta zelo pomembna, saj sta pripomogla k razcvetu mladinskega zborovstva pri nas. Vsako leto se na enem izmed njiju zbere ogromno mladih pevcev, za katere predstavlja to predvsem druženje, nabiranje novih izkušenj in spoznavanje novih prijateljev. Tako festival kot revija sta pomembno vplivala tudi na skladatelje, ki ustvarjajo na tem področju. Magistrsko delo predstavlja pregled skozi zgodovino slovenskega zborovstva, pri čemer izpostavi pomembne prelomnice, ki so ga zaznamovale, skladatelje ter druge ljudi, ki so pripomogli k njegovemu razvoju. Sledi predstavitev, zgodovinski pregled ter analiza revije in festivala. Magistrsko delo se zaključi s primerjavo obeh tekmovanj na različnih področjih. V ospredju sta primerjava med repertoarji ter primerjava sodelujočih zborov. Revija in festival se med seboj dopolnjujeta, prispevata k ustvarjanju novih del, vzgajanju mladih pevcev, izobraževanju zborovodij ter h kulturnemu dogajanju na Slovenskem.
Ključne besede: mladinsko zborovstvo, Revija otroških in mladinskih pevskih zborov Zagorje ob Savi, Mednarodni mladinski pevski festival Celje, zborovsko petje, zgodovina mladinskih pevskih festivalov
Objavljeno v DKUM: 05.02.2021; Ogledov: 1182; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

6.
Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala
Miha Šmigoc, 2020, diplomsko delo

Opis: Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala, za katerega je potrebno natančno in organizirano načrtovanje, je kompleksna združitev več svetov: tako managementa, marketinga kot tudi prava in ekonomije. Prvi del naloge se osredotoča na teorijo projekta, v okviru katere opredeljujemo ključne pojme, kot so življenjski cikel projekta in njegove faze, dokumentacija projekta, projektni udeleženci, projektna tveganja in projektni management. Nadalje raziskujemo področje organizacije prireditev in izpostavljamo pomen terminskega plana, planiranja stroškov in kontrole. Drugi del naloge razčleni vse nujno potrebne elemente za načrtovanje in izvedbo elektronskega glasbenega festivala ter predstavi pravne vidike javnih prireditev ter osnovno razlago stroškov in prihodkov. V raziskovalnem delu smo s pomočjo odgovorov na anketni vprašalnik, ki so ga izpolnjevali tako obiskovalci festivalov kot organizatorji, razrešili zastavljene hipoteze. Iz odgovorov obiskovalcev smo ugotovili, da socialna omrežja odločilno vplivajo na obiskanost glasbenih festivalov. Obiskovalci so izrazili tudi, da je časovni termin festivala eden izmed ključnih dejavnikov pri odločitvi za udeležbo. Pri organizaciji glasbenega festivala igrajo pomembno vlogo tudi sponzorji, s pomočjo katerih lahko organizatorji pripeljejo na svoje odre popularnejša in prepoznavnejša glasbena imena.
Ključne besede: elektronski glasbeni festival, projekt, projektni management, organizatorji, organizacija
Objavljeno v DKUM: 17.11.2020; Ogledov: 954; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

7.
Pomen stare trte za kulturni turizem v Mestni občini Maribor
Maja Veselko, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Sodobni trendi in spremembe kažejo, da v današnjem času turisti oziroma obiskovalci od turistične destinacije pričakujejo nekaj drugačnega in svojevrstnega. Tako v središču zanimanja in pozornosti prevladuje predvsem kultura, ki se razlikuje od destinacije do destinacije in s tem predstavlja identiteto določenega kraja, regije, države. Ker kultura postaja vedno pomembnejši dejavnik razvoja turizma, nas je v našem diplomskem delu zanimalo, kakšen pomen ima Stara trta – svetovna znamenitost na kulturni turizem mesta Maribor ter na njegovo prepoznavnost tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Raziskava je pokazala, da je Stara trta izjemnega pomena tako za turizem v Mariboru kot tudi za njegovo širšo prepoznavnost. Ugotovili smo, da je v samo turistično ponudbo mesta že zelo vpeta, vseeno pa obstaja še veliko predlogov, ukrepov in načrtov za razvoj, s katerimi bi lahko dosegli še večjo obiskanost mesta ter njegovo prepoznavnost. Veliko je še možnosti sprememb in dopolnitve na že ponujenih produktih, treba pa bi se bilo posvetiti tudi ustrezni promociji in povezovanju, še posebej v povezavi s Festivalom Stare trte, ki se prireja Stari trti v poklon.
Ključne besede: kulturni turizem, kulturni turist, festivalski turizem, Občina Maribor, Stara trta, Festival Stare trte
Objavljeno v DKUM: 25.10.2018; Ogledov: 1510; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Varovanje glasbenih festivalov in pogledi udeležencev na varnost - študija primera MetalDays : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Anja Bobič, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se vsebinsko ukvarja s temeljnimi pojmi in zakonodajo, ki ureja področje javnih prireditev, kot tudi organiziranostjo glasbenega festivala Metaldays v smislu varnosti in varovanja. Študija primera je eksplicitno narejena na izbranem festivalu. K raziskovanju so prispevali tako delujoči subjekti, kot tudi posamezniki, udeleženci tega festivala. Občutek varnosti pri večdnevni udeležbi je izrednega pomena, kot tudi ustrezna zagotovitev varnosti, kadar gre za zbiranje večjega števila ljudi, kot je to pri glasbenih festivalih. Delo posameznih odgovornih oseb zahteva poznavanje različnih področij, ki urejajo javna zbiranja in medsebojno sodelovanje pri načrtovanju dogodka. Organizatorji in osebe, ki zagotavljajo varnost, se tako soočajo z različnimi dejavniki in varnostnimi izzivi. V nadaljevanju dela so na podlagi raziskovanja razložene ugotovitve ankete. Definirani so rezultati pogledov udeležencev MetalDays glede občutka varnosti in njihovih mnenj o varovanju, varnostnem osebju in policiji. Naloga poskuša zajeti organiziranost na splošno in v varnostnem pomenu ter naloge in morebitne težave, s katerimi se sooča osebje. Teoretično se naloga opira na slovensko zakonodajo, ki določa postopke pri organiziranju javne prireditve in njenega varovanja. Diplomsko delo med drugim opozarja na ureditev področja glede organizacije in pomanjkljive domače literature. Zakonodaja je dobro urejena, teorija za dobro organizacijo festivalov pa pomanjkljiva, zato prihaja do slabšega razumevanja, upoštevanja predpisov in vodenja v praksi. Naloga napeljuje k nadaljnjem raziskovanju na področju prirejanja glasbenih festivalov in njegovi varnosti. S tem bi morebiti povzeli nekakšna splošna in razumljiva navodila ali priročnik, ki bi pripomogel k boljši organizaciji in primerni zagotovitvi varnosti udeležencev na najvišjem nivoju.
Ključne besede: diplomske naloge, varnost, varovanje, javna prireditev, glasbeni festival, MetalDays
Objavljeno v DKUM: 18.10.2018; Ogledov: 946; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

9.
UMETNOST IN POLITIKA. MODERNISTIČNI KIPAR FRANCE GORŠE (1897-1986)
Anja Iskra, 2016, magistrsko delo

Opis: Predmet pričujočega magistrskega dela je obravnava odnosa povojne slovenske politične oblasti do emigrantskega kiparja Franceta Goršeta, ki je zapustil domovino tik pred zaključkom druge svetovne vojne maja 1945. Njegova ideološka opredelitev je bistveno vplivala na nadaljnji potek življenja in umetniškega ustvarjanja, ki se je razlikovalo od predvojnih let. Leta 1972 je bila v Kostanjevici na Krki predvidena Goršetova retrospektivna razstava, s katero bi se slovenski javnosti prvič predstavil po odhodu iz domovine. Razstava je bila prepovedana, kar je vplivalo tudi na njegovo odločitev o morebitni vrnitvi v Slovenijo. Namen naloge je osvetlitev družbeno-političnega ozadja odnosa, ki ga je imela povojna oblast do emigrantskega kiparja Goršeta, in poglobitev znanja o umetniku in njegovem ustvarjalnem delu. Glavni viri za nalogo so bili ohranjeno arhivsko gradivo v obliki korespondence in uradnih dokumentov, strokovnih publikacij in pričevanja umetnikovih sodobnikov.
Ključne besede: France Gorše, slovensko kiparstvo, emigrantska umetnost, kulturna politika, nadzor umetnikov, Dolenjski kulturni festival
Objavljeno v DKUM: 14.11.2017; Ogledov: 2113; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (18,74 MB)

10.
KOMUNICIRANJE IN MOTIVIRANJE NA PRIMERU ORGANIZACIJE KULINARIČNEGA FESTIVALA V ROGAŠKI SLATINI
Uroš Kidrič, 2016, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo predstavili teoretična vidika komuniciranja in motiviranja. Na primeru organizacije kulinaričnega festivala smo želeli prikazati, kako pomembna je pravilna komunikacija in ustrezna motivacija. V poglavju o komuniciranju smo nanizali nekaj opredelitev komuniciranja različnih avtorjev. V nadaljevanju smo komuniciranje razčlenili na več različnih vrst in v posebnem podpoglavju opisali proces komuniciranja. Tudi pri motiviranju smo se najprej lotili teoretičnega vidika motivacije in motivacijskih motivov. Povzeli smo komunikacijske teorije in predstavili povezavo z zadovoljstvom zaposlenih in odjemalcev. V praktičnem delu smo najprej opisali sam koncept dogodka in njegovo organizacijo. Na konkretnem praktičnem primeru smo na osnovi pridobljenega teoretičnega znanja predstavili komunikacijo organizatorjev z udeleženci festivala, s sponzorji in z obiskovalci ter pojasnili, na kak način smo motivirali sodelujoče, da je festival uspel.
Ključne besede: komuniciranje, motiviranje, organizacija, kulinarični festival, Rogaška Slatina
Objavljeno v DKUM: 15.11.2016; Ogledov: 1116; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici